The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Onpas tämä palsta nyt jotenkin vikkelä kun ei pahemmin laitaile sivua tai hidastele.
*koputtaa puuta tai kohta taas käy niin*
vikkaa pikkasen :)
Vika- ja häiriötiedotteet - Apu & Tuki - Sonera
Häiriön alkamisaika: 22.08.2015 03:05 Arvioitu päättymisaika: Puhepalveluissa ja datayhteyksissä häiriötä, koskee myös IPTV-palveluita.
Vika on selvityksessä.
Pahoittelemme viasta aiheutuvaa haittaa.
Sonera Asiakaspalvelu
 
vikkaa pikkasen :)
Vika- ja häiriötiedotteet - Apu & Tuki - Sonera
Häiriön alkamisaika: 22.08.2015 03:05 Arvioitu päättymisaika: Puhepalveluissa ja datayhteyksissä häiriötä, koskee myös IPTV-palveluita.
Vika on selvityksessä.
Pahoittelemme viasta aiheutuvaa haittaa.
Sonera Asiakaspalvelu
Tarkoitin tätä palstaa kun yleensä tämä tökkii ja laitailee sivua pitkään ja hyppii ja pomppii miten sattuu.
 
Miten ne kaverit feidas sun jatkot?
Me lähettiin siis kaikki yhes koos A sano et joo kyl hän voi ajaa et ei hän juo mitään. No sitte kummasti molemmat alkoki ryyppäämään ja mä olosuhteiden pakosta jouduin kuljettajaks ku mun piti joka tapauksessa ajaa viä autoo. Sit yritin yks sata kertaa ajois sanoo jo et jos niinku mentäis, mut ei. Sit se jatkokaveri lähti ko bussi oli lähös eikä mulla ollu sit tietoo koska mä pääsen lähtee ko oisin sen muuten heittäny samalla. Enkä mä voinu niit kavereita sinne jättää ko oltii niiden autolla ja mun auto oli niillä ja ja... vähä sekava stoori mut kuitenkin. Lähettii sit inan vaille neljä.

Summa summarum. En enää ikinä luota siihen että kyl mä voin ajaa ja liikun tästä lähtien omalla autolla jos meinaan kuitenkin ajaa vielä saman illan aikana.
 
Eniten ehkä vituttaa kuitenkin se et se sälli on sellanen jonka kanssa ollaan vaihettu viestejä tiiviisti viimeset pari viikkoa ja nyt vähän niinku vahingossa nähtiin tuolla ku ei oltu viä keretty sopii treffejä..
Ja juttu luonas kyllä Tällee IRLkin vähän turhankin hyvin..
 
Tsuferaffi
@HopeaToffee , ajattelin sua reissussa ollessani ko otettiin mummon luota talteen kolme pauligin vanhaa kahvipurkkia. Semmonen punanen neliskanttinen missä oli joku muijannkuva, ja kaks pyöreetä ruskeeta joissa oli nuppi kannessa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä