The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Voi vittusaatananperkele. Minä häpeän.

Tänään oli äitikultani 70- vuotispäivä. Viime viikolla laitoin lapsilleni muistutukseksi viestin, että mummin juhlapäivä on tiistaina ja että mummi varmasti ilahtuisi vaikkapa vaan onnittelusoitosta tms. Mut ei mitään. Ei koko päivänä. Ei jumalauta. En ole kasvattanut lapsiani tommoisiksi. Etenkin kun tiedän, että ex- rouvakultani ei ole ikinäkoskaanmilloinkaan unohtanut ainuttakaan merkkipäivää. Se olen minä joka unohtelen enkä piittaa.

Vaikka minä olen kuinka ällö ja vittumainen, niin sen ei pitäisi ulottua siihen, että lapseni ignooraavat mummonsa juhlapäivän.

Jos olis korillinen jallua niin ei olis kauaa.
 
Oonko mää huono tamperelainen, ko mä oon aina sanonu nökönuukaa :eek: Enhän mää oo kohta enää mistään kotosin.


Puolikas muuten sivisti mua tänään. Se kertoi, että metsässä asuu pandakarhuja ja varsa on petoeläin joka kuoriutuu munasta. Ettäs tiiätte.
 
Oonko mää huono tamperelainen, ko mä oon aina sanonu nökönuukaa :eek: Enhän mää oo kohta enää mistään kotosin.


Puolikas muuten sivisti mua tänään. Se kertoi, että metsässä asuu pandakarhuja ja varsa on petoeläin joka kuoriutuu munasta. Ettäs tiiätte.
Mä en oo aito tamperelainen, oon vaan uudisasukas, eli mamu (Manseenmuuttaja) :D. Ehkä Mansessa on tapana sanoa nökönuukaa?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä