The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
In My Humble Opinion.

Huomenta vaan kaikille :kiss:

Vähillä yöunilla, öisen hervottomien keskustelujen keskellä ei jaksa muuta ku naurattaa. Vieläki mietin tartteeko keskustelu poistaa nassukirjasta :whistle:

Nuorimmaisella molemmat korvat tulehtuneet ja silleen. Yöt rikkinäisiä. Ny alakaa tuntumaan jo jossain. Onneksi on piristäviä juttuja :D
Juu, ruutis sen jo englannistikin :D
 
In My Humble Opinion.

Huomenta vaan kaikille :kiss:

Vähillä yöunilla, öisen hervottomien keskustelujen keskellä ei jaksa muuta ku naurattaa. Vieläki mietin tartteeko keskustelu poistaa nassukirjasta :whistle:

Nuorimmaisella molemmat korvat tulehtuneet ja silleen. Yöt rikkinäisiä. Ny alakaa tuntumaan jo jossain. Onneksi on piristäviä juttuja :D
Jaa- vaikea sanoa kun en tiiä mistään mitään :)

Sai varmaan antsukuurin?
Mullakin on antsukuuri. 6 tablettia onneksi vain.
 
In My Humble Opinion.

Huomenta vaan kaikille :kiss:

Vähillä yöunilla, öisen hervottomien keskustelujen keskellä ei jaksa muuta ku naurattaa. Vieläki mietin tartteeko keskustelu poistaa nassukirjasta :whistle:

Nuorimmaisella molemmat korvat tulehtuneet ja silleen. Yöt rikkinäisiä. Ny alakaa tuntumaan jo jossain. Onneksi on piristäviä juttuja :D
Mä tonne kirjottelinki just meidän pojan korvista, että vähän samanlainen meininki täällä. :hug:

Pane säkin sumppi pihiseen :D
Emmä jaksa, ko tuo mun naapuri lupas keitellä mulle sumpit, kunhan tulee kotio, eli ehkä toivottavasti tässä vielä ennen kuin tarvii lähtee töihin :D
 
Juu, ruutis sen jo englannistikin :D
Näemmä joo, mulla ei päivittyny sivu reaaliajassa :(

Jaa- vaikea sanoa kun en tiiä mistään mitään :)

Sai varmaan antsukuurin?
Mullakin on antsukuuri. 6 tablettia onneksi vain.
Ei tartte tietää :D

EI, jumakauta, meillä ollaan antibiottikielteisiä korvatulehdusten suhteen. Toki, jos on bakteeritulehdus ja pahat korvakivut, nii sitte voijaan hakita. Toi nuorimmainen on penisilliinille ja sulfalle allerginen, nii vaihtoehot vähissä.
 
Viimeksi muokattu:
Näemmä joo, mulla ei päivittyny sivu reaaliajassa :(

Ei se mitään :)

Ei tartte tietää :D en sen takia noin kirjoittanutkaan :)

EI, jumakauta, meillä ollaan antibiottikielteisiä korvatulehdusten suhteen. Toki, jos on bakteeritulehdus ja pahat korvakivut, nii sitte voijaan hakita. Toi nuorimmainen on penisilliinille ja sulfalle allerginen, nii vaihtoehot vähissä.
monestihan sanotaan että korvatulehdus saattaa parantua itsestäänkin
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
Sitäki. Meillä on kyllä xylitoli kovassa käytössä. Tuossa 3v:n iässä alko harveneen korvatulehukset. Siihen ikään mennessä oli ollu 4 putket.
:hug: jaxuhali :)

Meillä on ollu yhet putket, 10kk ikäsenä laitettiin. Sen jälkeen pysyny hyvin pois tulehdukset, kunnes nyt sitte alko toi kierre uusiutumaan. Poika täytti just 4. Onko teillä muilla lapsilla korvatulehduksia?
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27961343:
:hug: jaxuhali :)

Meillä on ollu yhet putket, 10kk ikäsenä laitettiin. Sen jälkeen pysyny hyvin pois tulehdukset, kunnes nyt sitte alko toi kierre uusiutumaan. Poika täytti just 4. Onko teillä muilla lapsilla korvatulehduksia?
Jonku verran joo. Periytyvää. Isänsä puolelta peritty.
 
Jonku verran joo. Periytyvää. Isänsä puolelta peritty.
Mulla on kanssa ollu pentuna korvakierre. Kahteen kertaan putkitettu ja kahteen kertaan leikattu kitarisat. (juu luit oikein. Kitarisat. Aina saa kaikille selittää ja uskotella, että oikeesti multa on leikattu kitarisat kahteen kertaan.)
Meillä ei nuoremmalla pojalla oo ollu ku pari kertaa korvatulehdus. Johtunee luultavasti siitä, kun osallistuttiin FinIP-rokotustutkimukseen ja nyt kun ne tiedot sieltä tuli, niin poika on saanut sen pneumokokkirokotteen, siinä tutkimuksessa.
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä