The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Nonni Ihkuvalo, alkaako ne vaatteet väheneen? Mää tartten piristystä ku oon kipiänä :xmas:


Ja haleja kaikille :hug:

sekä ekstrakappale Morriganille ja Jehnnylle ja Kirahville ja sairaille poikasille, ynnä kaikille muillekin jotka katsovat sellaista kaipaavansa :hug:
Halaaminenkin on kivaa, mutta ottaisin mielummin jotain muuta :whistle:
Minkälaista piristymistä ajattelit?
 
Tilulilulei:wave:

Mitäs tänne tänää kuuluupi?

mun pitäs varmaan opetella vaihtamaan ite polttimot autoon kun eilen meni se ajovalo ja tänää kotiin tullessa kävin kysyy josko voisvat lennossa sen vaihtaa niin 5min työ makso 31,45e!! Prkl mitä rahastusta! Kyllä voi pienestä ruveta sieppaamaan mutta oikeesti,törkee hinta ja varsinkin kun eikai ne polttimot nyt montaa euroa maksa..alle 10e?? mä rupeen kans noihin hommiin kun pelkästä työstä jo laskutetaan yli 20e niin...
 
Tilulilulei:wave:

Mitäs tänne tänää kuuluupi?

mun pitäs varmaan opetella vaihtamaan ite polttimot autoon kun eilen meni se ajovalo ja tänää kotiin tullessa kävin kysyy josko voisvat lennossa sen vaihtaa niin 5min työ makso 31,45e!! Prkl mitä rahastusta! Kyllä voi pienestä ruveta sieppaamaan mutta oikeesti,törkee hinta ja varsinkin kun eikai ne polttimot nyt montaa euroa maksa..alle 10e?? mä rupeen kans noihin hommiin kun pelkästä työstä jo laskutetaan yli 20e niin...
lampunvaihto on yleensä neuvottu ohjekirjassa ja työnä sopii hyvin naisille kun teillä on pienet kädet
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä