The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Plääh... se pitsakas sai veden herahtamaan kielelle.

Alkoi tehdä mieli pitsaa. Tolla pohjalla, joka on oikeesti ihan älyttömän hyvä pitsapohja:
Vy

Ja päälle kinkkua, salamia, aurajuustoa, vihreitä oliiveja.

Hitto kun ei ole aineksia, enkä kyllä enää lähde kauppaankaan.
Toi on oikeesti ihan hirveen hyvä pizzapohja! Meillä muksukki tykkää.
 
Plääh... se pitsakas sai veden herahtamaan kielelle.

Alkoi tehdä mieli pitsaa. Tolla pohjalla, joka on oikeesti ihan älyttömän hyvä pitsapohja:
Vy

Ja päälle kinkkua, salamia, aurajuustoa, vihreitä oliiveja.

Hitto kun ei ole aineksia, enkä kyllä enää lähde kauppaankaan.
mä en oo tehnyt ite pitsaa ainakaan pariin vuoteen tai eiku teinhän mä viime kesänä sen kesäkollin kanssa yhen kerran pitsaa mut se väsäs sen pohjan,ihan tavis ohjeella.
ite tehty on parempaa tietenkin mutta noita oliveja ei mulle kiitos ja aurajuustoa vain hippusellinen jos pakko on laittaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;28838794:
Mietin juuri, että kumoaako tequila oluen vaikutuksen? Kun juon oluen, se menee päähän, mutta kun kippaan shotin perään, niin selviän ja sit mun pitää ottaa uusi olut.
Mitäs hiton peliä se tämä tämmöinen oikein on? |O
Tahdotko oikeesti tietää?

Liian väkevänä alkoholi ei oikein semmoisenaan mene mahalaukusta eteenpäin.
Tohon perustuu se, että koko illan viskiä vedettyään saa seuraavana päivänä uuden kännin ottamalla aamulla pari lasia vettä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;28838794:
Mietin juuri, että kumoaako tequila oluen vaikutuksen? Kun juon oluen, se menee päähän, mutta kun kippaan shotin perään, niin selviän ja sit mun pitää ottaa uusi olut.
Mitäs hiton peliä se tämä tämmöinen oikein on? |O
Se voip olla :D Se on kuule just sitä peliä ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Tapiontytär
mä en oo tehnyt ite pitsaa ainakaan pariin vuoteen tai eiku teinhän mä viime kesänä sen kesäkollin kanssa yhen kerran pitsaa mut se väsäs sen pohjan,ihan tavis ohjeella.
ite tehty on parempaa tietenkin mutta noita oliveja ei mulle kiitos ja aurajuustoa vain hippusellinen jos pakko on laittaa.
Pitsa on siitä kivaa seurasyömäruokaa, että eri puolille pitsaa voipi laittaa erilaisia täytteitä. Oliivit ja aurajuusto on kovin helpot ripotella vain toiselle pitsanpuoliskolle.

Muoks. Niin, mitäs sille sun puoliskolle sit laitetaan?
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
Pitsa on siitä kivaa seurasyömäruokaa, että eri puolille pitsaa voipi laittaa erilaisia täytteitä. Oliivit ja aurajuusto on kovin helpot ripotella vain toiselle pitsanpuoliskolle.

Muoks. Niin, mitäs sille sun puoliskolle sit laitetaan?
ruokavammaselle vaan jauheliha,kinkku ,ananas ja pepperoni sekä tonnikala. tosin ei noita kaikkii tarvii sotkee samaan aikaan. ja uusia täytteitä voin maistaa toiselta puolen pitsaa katsos kun kesäkollikin puhui ympäri et laitetaan tonnikaa yhteen osaan pitsaa ja se olikin ihan hyvänmakuinen:)
 
ruokavammaselle vaan jauheliha,kinkku ,ananas ja pepperoni sekä tonnikala. tosin ei noita kaikkii tarvii sotkee samaan aikaan. ja uusia täytteitä voin maistaa toiselta puolen pitsaa katsos kun kesäkollikin puhui ympäri et laitetaan tonnikaa yhteen osaan pitsaa ja se olikin ihan hyvänmakuinen:)
Pidetään sovittuna. Jonain sopivaksi katsomanaan iltana neito tulee luokseni syömään pitsaa.
Sisään pääsee, kun hetken huhuilee parvekkeen alla ja sanoo taikasanan. Toimivia taikasanoja ovat esim:
"Tsih"
"Mieheni on matkoilla"
ja
"Mistä tuo jumalainen pitsantuoksu tulee"
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
Pidetään sovittuna. Jonain sopivaksi katsomanaan iltana neito tulee luokseni syömään pitsaa.
Sisään pääsee, kun hetken huhuilee parvekkeen alla ja sanoo taikasanan. Toimivia taikasanoja ovat esim:
"Tsih"
"Mieheni on matkoilla"
ja
"Mistä tuo jumalainen pitsantuoksu tulee"
mää en vaan edelleenkään tiedä missä se parveke on jotta voin tulla huhuilee |O
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä