The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30276393:
Huomenta :kiss:

Musta tuntuu ny niin hyvältä! Elämä reilassa, kaikki sovussa keskenään jne. Kokki ja sen uus muuttavat mun naapurustoon kohta puolin ja mä en oisi voinu kuvitellakaan, et oon päässy nuon totaalisesti yli siitä. Tuparikutsukin tuli jo ennakkoon :D

Ja ehkä onnellisin oon ettei mun tarvi kattella enää sitä ylimustasukkasuutta :D
Hymy karkasi huulille kun luin sun viestin. Oli niin jotenkin onnellisen oloinen teksti että tunne tuli meille asti =)

Mulla on paniikki.. Tunnin päästä ultra.. Viimeksi kun kävin ultrassa, sanottiin että sikiö on lakannut kehittymästä, annetaan potilaalle keskeytys tabletit kotiin ja lääkäri vielä lohdutti kun itkin, että kuule näitä sattuu joka päivä jollekin, yritä uudestaan.

Jotenkin paha olo ja oksettaa. Ei nyt jaksaisi jos mennyt kesken :'(
 
Hymy karkasi huulille kun luin sun viestin. Oli niin jotenkin onnellisen oloinen teksti että tunne tuli meille asti =)

Mulla on paniikki.. Tunnin päästä ultra.. Viimeksi kun kävin ultrassa, sanottiin että sikiö on lakannut kehittymästä, annetaan potilaalle keskeytys tabletit kotiin ja lääkäri vielä lohdutti kun itkin, että kuule näitä sattuu joka päivä jollekin, yritä uudestaan.

Jotenkin paha olo ja oksettaa. Ei nyt jaksaisi jos mennyt kesken :'(
Voimia kovasti sulle ultraan! :hug: :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: (Laura)
IhQ
Hellou! :wave:

Ja :flower: heti alkuun Lauralle, ihana kuulla että masussa kaikki hyvin!

Mie tulin just ajotunnilta. Tää uus ope onkin laittanu ihan itekseen ajamaan ja tekemään päätöksiä. Sanoi ettei puutu tartu ennen ku on jottain kamalaa tapahtumassa.
Huomenna on kökkö päivä, töistä lähtee tyyppi jota tullaan kaipaamaan.

Mies ehdotti että tilipäivän kunniaks vois huomenna käydä vaik ulkona syömässä :)
 
Hellou! :wave:

Ja :flower: heti alkuun Lauralle, ihana kuulla että masussa kaikki hyvin!

Mie tulin just ajotunnilta. Tää uus ope onkin laittanu ihan itekseen ajamaan ja tekemään päätöksiä. Sanoi ettei puutu tartu ennen ku on jottain kamalaa tapahtumassa.
Huomenna on kökkö päivä, töistä lähtee tyyppi jota tullaan kaipaamaan.

Mies ehdotti että tilipäivän kunniaks vois huomenna käydä vaik ulkona syömässä :)
Oiiiii, mäkin tahon ulos syömään. Muutenkin kuin leipää terassilla :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä