The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mulla on ollut kortti 25 vuotta. Kerran oon saanut ylinopeussakot ja kerran testannut miten kansanvaunu kestää rekkaa. Rekka tuli stop-merkin takaa.
Hyi, nuossa voi käydä kyl pahasti. Sisko kans jäi rekan perävaunun alle kohta 8 vuotta sitten, ihmettelen, ettei kukaan kuollu, oli sen verran läjäs pieni henkilöauto rekan perävaunun päällä. Selvisi koko kööri aikasta vähällä, mut karsee puhelu se oli saada aamuyöllä, kun ei vielä tienny kui oli käyny. Hyrr! vieläki kylmää..
 
Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30278194:
Hyi, nuossa voi käydä kyl pahasti. Sisko kans jäi rekan perävaunun alle kohta 8 vuotta sitten, ihmettelen, ettei kukaan kuollu, oli sen verran läjäs pieni henkilöauto rekan perävaunun päällä. Selvisi koko kööri aikasta vähällä, mut karsee puhelu se oli saada aamuyöllä, kun ei vielä tienny kui oli käyny. Hyrr! vieläki kylmää..
Meillä oli kummallakin vauhtia vallan vähän mutta olihan se hiukan jäätävä tunne kun rekan kontti tuli tuulilasista läpi. Ei naarmuakaan mulle, kansanauto myytiin kyllä ruttutukkuun kun siitä tuli osittain avoauto
 
IhQ
Vai semmosia juttuja tällä kertaa.

Jos mie tonne pehkuihin lähen jo köllimään..jalkaa särkee niin ei jaksa enää istuskellakaan. Lääkkeen viskaan naamariin ja villasukat jalkaan.

Öitä.
 
Meillä oli kummallakin vauhtia vallan vähän mutta olihan se hiukan jäätävä tunne kun rekan kontti tuli tuulilasista läpi. Ei naarmuakaan mulle, kansanauto myytiin kyllä ruttutukkuun kun siitä tuli osittain avoauto
Sillon rekalla oli jotain 90km/h ja h.autolla n. 70km/h ...oli niin paska ajokeli, sato räpäskää taivaan täydeltä.. perävaunu lähti liikenteeseen sit alamäessä ja sit olivatkin ojan pohjalla pohjat vastakkain.
 
mää oon kaatunu mopolla niin monta kertaa että ne ei ole enää edes laskuissa

kerran sattu nilkkaan siinä määrin että känkkäsin ainaski kuukauden
Mä oon kaatanu mopon kotipihassa paikaltaan joten sitä ei lasketa viralliseksi kaatumiseksi. Sevverta pahoja konttauksia oon nähny radalla etten oikeen itte enää uskalla päästellä vapaasti
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä