The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
ikiuni
[QUOTE="sivustaseuraaja";30281739]Eli sulla ei ole muita jutun aiheita niin ei ole mitään mistä jutella. Ihan rauhassa voit näin uskotella. Uskokokoon ken tahtoo![/QUOTE]

Käyppä lukemassa aikaisempia viestejä. Kyllä siellä jotain on.

Ja mikä mua estää tuhmailemasta mieheni kanssa? Ei ole tarvinut opettaa sitä. Nyt teen sitä yhdelle livenä.
 
ikis
Huomenta! :wave:

Myöhästyin töistä vähän :ashamed:. Ei noihin busseihin voi yhtään luottaa :kieh:. Eilen samaan aikaan lähteneellä bussilla olin 20 minuuttia aikaisemmin perillä.
:wave:

Tässä huomenessa ei ole enää mitään hyvää. Joku pilasi sen multa. Kerrankin oli hyvä mieli moneen päivään. Eikä eilen ja tänään ole tullut ahdistuskohtausta.
 
Ikiuni, iso halaus. Harmillista että aikuisella ihmisellä on niin paha olla, että pittää kiusata sinnuu. Tiiän, että on vaikea olla välittämättä kiusaamisesta. Täällä on monta ihmistä, jotka tykkää ja välittää sinusta.
 
Ikiuni, tsemppiä ja voimia tulevaisuuteen, toivon ja uskon, että sie jaksat ja kestät henkisesti.
Oot upea ja vahva immeinen, vaikka joskus tuntuu, että romahtaa. :)

Kävin kirjastossa. nyt kotona ja kohta lounasta. :)
 
Päivää :wave:

Johan oli urakkaa,päätin sitten siivota tän pienen mörskäni kunnolla. Enää ei olis kun vessan siivous mutta sen siivoan taas samalla kun menen suihkuun niin tulee kaks kärpästä yhellä iskulla. Pitäs lähtee ostaa maitoa:D

Olisko ihan kauhea synti jos vie matot pesetettäväks pesulaan?
 
Olenkohan mä ihan keskenkasvunen kakara kun en edellenkään moikkaile yhtä tyyppiä jota joskus tapailin...oli aika paska tyyppi loppujen lopuks.Se vaan sinnikkäästi moikkailee.Eikö tajua että että minä en moikkaa eikä kiinnosta moikkailla.
Välillä ajattelen et olen keskenkasvunen kakara tosissaan mut mua ei vaan kiinnosta kun teki ja sano mitä nyt teki ja sanoikin. Tuli vaan mieleen kun tuli vastaan.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä