The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
onneks ei ole naapuria edes yläkerrassa. loppuis laulu lyhyeen jo ekana yönä. :mad:
Mulla on oikeesti helvetin paha ongelma viinan kanssa
Mut se ei näy, kuulu tai haise ulospäin. Ei ainakaan kuulu.
Harvoihin taitoihini kuuluu se, et milloin ryyppään niin ryyppään hiljaa.

Jos kettinkiä oikein selasin, niin joku on kaiuttimien ja naapurihäiriöiden tarpeessa? Noi on ongelmia joissa mä oikeesti osaan auttaa.
 
Spencer Hastings
Huomenta!

Oli ihan mukava yö siihen nähden, että ysikerroksen (ite asun kuudennessa) nuoret kämppisjäbät nojaili patteriin keskiyöllä ja räkätti. Siis oikeesti huutoräkätti, ja se kuului mulle ku ne ois ollu samassa asunnossa. Tällasta tää on ku ihmiset myy kaupungille asuntojaan, kakkosluokan kansalaisia virtaa meidän ylväiden sekaan.

No oikeesti on jo heippalaput valmiina. Lyhyesti, että turpa kiinni tai poltan teidän kämpän ja ilmoitan poliisille että kasvatatte kannabista.

Mut vois tästä kirpparille lähteä :D
 
Spencer Hastings
Mulla on oikeesti helvetin paha ongelma viinan kanssa
Mut se ei näy, kuulu tai haise ulospäin. Ei ainakaan kuulu.
Mut totuus on, että se nimenomaan näkyy ja haisee. Kaikkihan aina luulee ettei kukaan huomaa, vaikka KAIKKI näkee sen heti. Asiaa pahentaa vielä valuuttelut päälle, että "en mä oo juonu??"
Enkä tarkoita, että sinä olisit tätä harrastanut, tuli vaan mukavia lapsuusmuistoja mieleen ja itsekin olen ollut omalle toiminnalleni sokea ja tuontyyppisessä kieltotilassa.

Hali sulle <3
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä