The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Spencer Hastings
Kookosöljy on hyvä ihonhoidossa,kahvinporoja en oo kokeillu :)
Niin on, toimii kaikkeen :) Ihoon ja hiuksiin, mut en käytä ruoanlaitossa vaikka voisi. Ostin tänään uuden kookosöljyn ja vanhan viskasin roskiin suoraan. En jaksa edes mennä valittamaan, vaikka purkkiin oli selvästi päässyt bakteereja tekemään tuhoja, ja siksi se haisi aivan savustetulta kanalta. Oli niin halpa ja sen kaupan myyjät on muuten niin kivoja :D Mutta jos sieltä yhdenkin huonon tuotteen vielä ostan, niin sitten räpätän.
 
Niinpä. Eikä mun kohteessa vielä kymmenen vuotta sitten ollut lainkaan tavatonta, että kellareista ja yksityisasunnoista löytyi huoltokäynneillä öyskänneitä tai hirttäytyneitä asukkaita.

Oon aina miettinyt, että pystynköhän enää tekemään töitä yksin, jos joskus satun löytää vaikka saunasta kärvähtäneen ruumiin. Olen kyl nähnyt ruumiita ja kuolema ei ole vieras asia, mutta että tollein yllättäen jos tulisi vastaan, niin en tiedä.
Kaipa se olis aika karmeaa työskennellä samassa paikassa,missä olis löytänyt ruumiin. :confused:
Tarpeeksi karmeaa oli alkuun käydä saunassa,johon kuoli naapurin nainen :oops:
Sit kammosin jonkin aikaa naapuriasuntoa,jonka asukas teki itsemurhan ja sitä edellinen asukas myös,tosin eri asunnon parvekkeelta. :(
 
Niin on, toimii kaikkeen :) Ihoon ja hiuksiin, mut en käytä ruoanlaitossa vaikka voisi. Ostin tänään uuden kookosöljyn ja vanhan viskasin roskiin suoraan. En jaksa edes mennä valittamaan, vaikka purkkiin oli selvästi päässyt bakteereja tekemään tuhoja, ja siksi se haisi aivan savustetulta kanalta. Oli niin halpa ja sen kaupan myyjät on muuten niin kivoja :D Mutta jos sieltä yhdenkin huonon tuotteen vielä ostan, niin sitten räpätän.
Tuota kookosöljyä oon käyttänyt paljon. Hiuksiin ja iholle, joskus lusikallisen pistelen suuhun ja raakakakkuihin ja suklaaseen.:D
Harmi kun oli pilaantunut. :(Joo jos viellä sattuu tulemaan plaantunut tuote,ni räpätä vaan.:)
 
Spencer Hastings
Kaipa se olis aika karmeaa työskennellä samassa paikassa,missä olis löytänyt ruumiin. :confused:
Tarpeeksi karmeaa oli alkuun käydä saunassa,johon kuoli naapurin nainen :oops:
Sit kammosin jonkin aikaa naapuriasuntoa,jonka asukas teki itsemurhan ja sitä edellinen asukas myös,tosin eri asunnon parvekkeelta. :(
Oisko ollut vuonna 2006 kun yksi työkaveri löysi täysin kärventyneen, kolme päivää muhineen ruumiin saunasta. Miehen liikuntarajoitteinen vaimo oli soittanut lauantai-iltana huoltoon, että mies lähti saunaan eikä tullut kotiin, voisiko joku käydä katsomassa onko sattunut jotain. Mut rouva oli sanonut saunan kirjaimen aivan väärin, ja väärä sauna tarkastettiin. Päätteli sitten, että ukko tapansa mukaan jäänyt vain ryyppyreissulle. Noh, oli vähän epätavallinen saunanpesupäivä sit siivoojalla. Jäi aika pian eläkkeelle tuon jälkeen, mutta ois hän kai jäänyt muutenkin.
 
Oisko ollut vuonna 2006 kun yksi työkaveri löysi täysin kärventyneen, kolme päivää muhineen ruumiin saunasta. Miehen liikuntarajoitteinen vaimo oli soittanut lauantai-iltana huoltoon, että mies lähti saunaan eikä tullut kotiin, voisiko joku käydä katsomassa onko sattunut jotain. Mut rouva oli sanonut saunan kirjaimen aivan väärin, ja väärä sauna tarkastettiin. Päätteli sitten, että ukko tapansa mukaan jäänyt vain ryyppyreissulle. Noh, oli vähän epätavallinen saunanpesupäivä sit siivoojalla. Jäi aika pian eläkkeelle tuon jälkeen, mutta ois hän kai jäänyt muutenkin.
Voi kauheeta,mikä tapaus. :(
 
Spencer Hastings
Voi kauheeta,mikä tapaus. :(
Kyllähän näitä riittää vaikka millä mitalla, melkein mitään vaan ei ole uutisoitu mitenkään, vaikka kyseessä on ollu mm. vaimon ja koiran parvekkeelta viskomisia, paloittelusurmia ja vaimonsa pään tohjoksi ampumisia. Ei nää salattuakaan tietoa ole, enkä itseasiassa ole saanut edes tietää näitä työnantajaltani, mutta alueen asukkaat osaa kertoa. 80-90 luvulla meno oli tosi kurjaa, nyt suurimmaksi osaksi tämäkin kammoksuttu asuinalue on oikeasti siistiytynyt ja hyvä niin lapsiperheille, yksinasujille, pariskunnille kaikissa tuloluokissa.
 
Huhhu kylläpäs järkytti yöllä taas nuo Pariisin tapahtumat.:(

Miettii että meillä Suomessa voi kohta tapahtua ihan samanlaisia hyökkäyksiä. Joo, annetaan vaan lisää rahaa mamuille jotta ne voi rakentaa lisää pommeja....o_O
 
Spencer Hastings
Mä en tiedä onko mun miehestä tullut jotenkin älyllisesti kehitysvammainen, kun se kuvittelee, että parilla työhakemuksella irtoaa töitä =) Tossa jos jossain on esimerkki kultalusikka perseessä syntyneestä äpärästä. Tähän asti rahaa on aina ollut ja on voinut elää opiskeluajat ja muut ihan normaalilla tai ajoittain korkeammallakin elintasolla, mutta nyt kun sitä ei ookaan niin on vähän hätä.

Jumalauta mä pyörryn kohta vitutukseen.
 
Mä en tiedä onko mun miehestä tullut jotenkin älyllisesti kehitysvammainen, kun se kuvittelee, että parilla työhakemuksella irtoaa töitä =) Tossa jos jossain on esimerkki kultalusikka perseessä syntyneestä äpärästä. Tähän asti rahaa on aina ollut ja on voinut elää opiskeluajat ja muut ihan normaalilla tai ajoittain korkeammallakin elintasolla, mutta nyt kun sitä ei ookaan niin on vähän hätä.

Jumalauta mä pyörryn kohta vitutukseen.
Ehkäpä mies jossain vaiheessa palautuu maanpinnalle ettei se työn löytyminenkään välttämättä niin helppoa olekaan. Ja ettei raha kasva puussa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä