The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
.."..elämä on suklaavaahtoa"...!:)

Sylettäähän tuo, mutta minkäs teet. Ehkä kroppas halus kertoa, että nyt se kaipaa lepoa tjtn. Liikut siellä nyt aavistuksen verran varovaisemmin, kipua vasten, mutta riuhtomaan ja rehkimään et ala!

Ja jos vaikka viikolla jotenkin pääsisit salillekin tekemään vaikka kevyempää ohjelmaa :).
En mä salia jätä väliin, treineri sitten soveltaa. Ärsyttää tällänen, vaikka tätähän tää on. Lepoa, kipulääkettä ja sitten varovaista liikettä.
 
Toffolaan kuin kaikille muillekin leppoisaa päivää :), mä hilpasen takaviistoon liikenteeseen eli laitan myssykän jotenkin keikkumaan tämän pöwwökasan päälle ja lähden tekemään lumeen tassunjälkiä :)!!

Muikkamuit :)*vilkuttaa*
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Siis kun mua ei kielletty tekemästä mitään. Eikä komennettu vuodelepoon. Sanottiin "elä niin normaalisti kuin pystyt". Niin siis mä saan nyt ihan venytellä kunnolla ja punnertaa jokusen kerran ja tehdä vatsalihaksia ja kyykätäkin varoen, eikös? Siis silleen tietty etten hengästy kun sit se saatanallinen "vanhojen ihmisten" köhänkrohina alkaa. Eikvaan?

Kasvain ei kuulemma voi revetä irti keuhkoputkesta vaikka tekisin mitä.

Mä ajattelin alkaa elämään terveellisemmin, että oon sit kunnossa kun leikkauksen tai sytostaatiien aika koittaa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä