The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tibis!
Kaltaiseni huonot haittaristit tekevät silviisiä, että opettelevat standardit sävellajista am/C käyttäen vain kolmea keskiriviä. Sit voi sävellajin vaihtaa lennosta mihin tahansa kun sormitus pysyy samana. Ei vaan parane katsoa näppäimistöä koska siinä menee sit sekaisin. Vasenta kättä haittaristi ei koskaan edes näe vaan pitää luottaa siihen, että sormet tietävät mitä ovat tekemässä.

Minä en oikeasti muista pankkikorttini tunnuslukua. Sormet muistavat, minä en.

Jos minun joskus tarvitsee se muistaa niin kaivan kännykän taskusta ja etsin sieltä nimen "RoopeAnkka". Jjep. Kännykkäni osoitekirjasta löytyy puoli tusinaa kuvitteellista nimeä ja numerot joilla ei ole mitään tekemistä puheluiden kanssa.
Mulla on samaan tyyliin niit kännyssä, on Mari Tiili ja muita. Mutta kun tossa kortissa oli niin helppo luku etten viitsinyt ylös laittaa kun sitä EI VAAN VOI unohtaa ja kuinkas kävikään...
 
Huomenta kaikille!

Olen tässä muutaman päivän ajan miettinyt että voiko v*tutukseen kuolla, tai tylsyyteen? Ja kuinka nopeasti mut korjattaisiin kuuppatohtorin hellään hoivaan, jos vaan tempaisisi kunnon itkupotku-raivarit julkisella paikalla 3 vuotiaan uhmaikäisen -tyyliin?

Elämää suurempia pohdintoja meneillään siis. (n)
 
Huomenta kaikille!

Olen tässä muutaman päivän ajan miettinyt että voiko v*tutukseen kuolla, tai tylsyyteen? Ja kuinka nopeasti mut korjattaisiin kuuppatohtorin hellään hoivaan, jos vaan tempaisisi kunnon itkupotku-raivarit julkisella paikalla 3 vuotiaan uhmaikäisen -tyyliin?

Elämää suurempia pohdintoja meneillään siis. (n)
asiaahan on tutkittu varsin laajasti mutta ei ole voitu vahvistaa että vitutukseen kuolisi, ei myöskään tylsyyteen

tervetuloa ketjun iloiseen "eniten vituttaa kaikki" kerhoon
 
Huomenta kaikille!

Olen tässä muutaman päivän ajan miettinyt että voiko v*tutukseen kuolla, tai tylsyyteen? Ja kuinka nopeasti mut korjattaisiin kuuppatohtorin hellään hoivaan, jos vaan tempaisisi kunnon itkupotku-raivarit julkisella paikalla 3 vuotiaan uhmaikäisen -tyyliin?

Elämää suurempia pohdintoja meneillään siis. (n)
Toi aikuisen julkinen itkupotkuraivari olis kiva nähdä :D
Joskus kyllä tuntuu tuolta.:D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä