The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kirosana, rumasana, känkkäränkkä!!!!! Pelkkiä komplikaation perkeleitä koko toipumisaika leikkauksen jälkeen. Ei niin kuin mikään mene putkeen ja nyt pelotellaan uudella leikkauksella, jos eivät saa mun sisäisiä verenvuotoja lääkkeillä tyrehdytettyä. Tässä elellään siis jännän äärellä vuodelepoon pakotettuna.

Lähtiskö tää fiilis jos itsekin saisi pizzaa napaan Hurriganesia kuunnellen...
Ajattele positiivisesti, et sentään ole n. kahden metrin letkuissa hengityskoneessa kiinni.
Mä olin teholla hengityskoneessa kuus viikkoa leikkauksen jälkeen.
 
  • Tykkää
Reactions: KiviäkinKiinnostaa
Ajattele positiivisesti, et sentään ole n. kahden metrin letkuissa hengityskoneessa kiinni.
Mä olin teholla hengityskoneessa kuus viikkoa leikkauksen jälkeen.
Joo. Pitää löytää ne positiiviset puolet. Mulle toi tehohoito on kanssa valitettavan tuttu paikka, joskin nyt viimeisimmän leikkauksen jälkeen siltä vältyinkin, ainakin toistaiseksi. Se piuhojen, letkujen ja putkien määrä oli kyllä aikamoinen teholla maatessa muiden raatojen kanssa.
 
Kirosana, rumasana, känkkäränkkä!!!!! Pelkkiä komplikaation perkeleitä koko toipumisaika leikkauksen jälkeen. Ei niin kuin mikään mene putkeen ja nyt pelotellaan uudella leikkauksella, jos eivät saa mun sisäisiä verenvuotoja lääkkeillä tyrehdytettyä. Tässä elellään siis jännän äärellä vuodelepoon pakotettuna.

Lähtiskö tää fiilis jos itsekin saisi pizzaa napaan Hurriganesia kuunnellen...
No höh, onpa sulla ikävää tuolainen huono toipuminen,toivotaan että lääkkeet auttaa eikä tarvia uutta leikkausta. Halaus ja jaksamista.
 
  • Tykkää
Reactions: KiviäkinKiinnostaa
yinksu
Iltaa. Aurinko paistaa ja on rauhallista. Linnut visertää ja sauna lämpee. No, en oo mikään saunoja ihminen mutta tuleehan tuolta saunan tuoksut. Sit iltapalaa ja nukkumaan.
 
kyl se on niin et jos ruokavalio viä multa muutaman loppuvuoden pois niin se on sen arvoista.
Mä ny en vuosista enää piittaa.

Mut jos mä olisin sä niin mä hyppäisin oitis autoon ja ajaisin tinkulaan. Sanoisin, että tässä on kainalo käperryttäväksi loppuiäksi ja masu jota saa rapsuttaa. Ja koira tulee kaupan päälle. Tinku tosa korkeintaan lainaisi Majuria ja sanoisi "aha".

Miks helvetissä rakkausasioista on tehty maailman vaikein juttu jossa mikään ei mene yksinkertaisesti?
 
Mä ny en vuosista enää piittaa.

Mut jos mä olisin sä niin mä hyppäisin oitis autoon ja ajaisin tinkulaan. Sanoisin, että tässä on kainalo käperryttäväksi loppuiäksi ja masu jota saa rapsuttaa. Ja koira tulee kaupan päälle. Tinku tosa korkeintaan lainaisi Majuria ja sanoisi "aha".

Miks helvetissä rakkausasioista on tehty maailman vaikein juttu jossa mikään ei mene yksinkertaisesti?
Ei me miehet tehä asioita vaikeiksi. Tai juu niin. Minä olen kyl aikas hankala. Täydellisyyttä oottaa, vaikkei sitä ansaitsekaan.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä