The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta muruset :love: ja hyvää perjantaita.

Halaukset kipeille.

Ähh,mut on lukittu soffalle,ei pääse keittämään aamukahveeta. :coffee:o_O;) Kissa pittää minnuu tyynynä.:eek:
Kisut toisinaan tykkää kun ne paiskataan sylistä lattialle.

... "kato... emäntä lähti keittämään kahvia... antaisko se samalla jotain hyvääkin ruokaa eikä niit ainaisia kissaraksuja".

Ollapa kissa. Jos olisin, niin olisin niin vanha kettu, että tasan tarkkaan tietäisin mistä naiset tykkää. Ja kävisin korttelin jokaisella ruokakupilla. Ja olisin ihana.

Tää miehenä oleminen on hiton paljon hankalampaa. Sylipaikat ovat harvinaista herkkua ja ruokakupin joutuu täyttämään itse.
 
Kisut toisinaan tykkää kun ne paiskataan sylistä lattialle.

... "kato... emäntä lähti keittämään kahvia... antaisko se samalla jotain hyvääkin ruokaa eikä niit ainaisia kissaraksuja".

Ollapa kissa. Jos olisin, niin olisin niin vanha kettu, että tasan tarkkaan tietäisin mistä naiset tykkää. Ja kävisin korttelin jokaisella ruokakupilla. Ja olisin ihana.

Tää miehenä oleminen on hiton paljon hankalampaa. Sylipaikat ovat harvinaista herkkua ja ruokakupin joutuu täyttämään itse.
Toi kattineiti kyllä nautti sylissä nukkumisesta sen verran,että olis loukkaantunut verisesti,kun mamma siirtää pois sylistä. :D Oli saanu just vähän aiemmin hyvää ruokaa. :) Raksuja syövät vähemmän ja silloinkin hyvää ja laadukasta. :D

Isäntä keitti kahveet ku tuli suihkusta :love:

Vakituinen sylipaikka on ihan hyvä juttu, sillon kun sen löytää, ei tarvia ehtiä uutta aina. :D
 
Toi kattineiti kyllä nautti sylissä nukkumisesta sen verran,että olis loukkaantunut verisesti,kun mamma siirtää pois sylistä. :D Oli saanu just vähän aiemmin hyvää ruokaa. :) Raksuja syövät vähemmän ja silloinkin hyvää ja laadukasta. :D

Isäntä keitti kahveet ku tuli suihkusta :love:

Vakituinen sylipaikka on ihan hyvä juttu, sillon kun sen löytää, ei tarvia ehtiä uutta aina. :D
No toi uuden sylipaikan ettiminen onkin harvinaisen tylsää touhua. Kissalle ja mainosmiehelle helppo juttu, mut muille stressaavaa ja rasittavaa.

Tinkuliinihan tosta sylipaikan puutteesta just nyt tässä ketjussa eniten kärsii. Mut se on onneksi vain tilapäinen puutostauti.
Toinen on epek.

Jos asia olis minusta kiinni niin molemmille soisin sen ihkaoikean vieruskumppanin.

Itte olen niin perkeleen kranttu, että mulle kelpaa vain Peppi. Jos en muutu kissaksi.

Ai nii... huomenna pitää lähteä hoitamaan koirulia.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
No toi uuden sylipaikan ettiminen onkin harvinaisen tylsää touhua. Kissalle ja mainosmiehelle helppo juttu, mut muille stressaavaa ja rasittavaa.

Tinkuliinihan tosta sylipaikan puutteesta just nyt tässä ketjussa eniten kärsii. Mut se on onneksi vain tilapäinen puutostauti.
Toinen on epek.

Jos asia olis minusta kiinni niin molemmille soisin sen ihkaoikean vieruskumppanin.

Itte olen niin perkeleen kranttu, että mulle kelpaa vain Peppi. Jos en muutu kissaksi.

Ai nii... huomenna pitää lähteä hoitamaan koirulia.
Kyllähän sitä soisi jokaiselle löytyvän sen oman sylikaverin,jos sellaisen haluaa.
Eiköhän se sunkin Peppi tule joskus vastaan. :love:

Oi koirulin kanssa sitten mukavaa aikaa. :)
 
Kyllähän sitä soisi jokaiselle löytyvän sen oman sylikaverin,jos sellaisen haluaa.
Eiköhän se sunkin Peppi tule joskus vastaan. :love:

Oi koirulin kanssa sitten mukavaa aikaa. :)
Jos vetoa pitäis lyödä...
niin sanotaanko näin, että tinkuliini kun on herttainen ja tunteellinen (ja olen kuvansakin nähnyt, kaunis) nuori nainen niin ei ole mitään epäselvää siinä etteikö tuommoiselle löytyisi sitä oikeaa ottajaa.

Epek on haastavampi tapaus, koska sattuu olemaan mies. Ja vaikka olis kaikki miehen viat mukana, niin milloin nainen ne hyväksyy niin mikään ei tule yllätyksenä.

Minä taas... onnistun yllättämään ittenikin. Sen vuoksi ainoa nainen joka minua voi kestää on Peppi.
 
Boobabe
Jos vetoa pitäis lyödä...
niin sanotaanko näin, että tinkuliini kun on herttainen ja tunteellinen (ja olen kuvansakin nähnyt, kaunis) nuori nainen niin ei ole mitään epäselvää siinä etteikö tuommoiselle löytyisi sitä oikeaa ottajaa.

Epek on haastavampi tapaus, koska sattuu olemaan mies. Ja vaikka olis kaikki miehen viat mukana, niin milloin nainen ne hyväksyy niin mikään ei tule yllätyksenä.

Minä taas... onnistun yllättämään ittenikin. Sen vuoksi ainoa nainen joka minua voi kestää on Peppi.
Epekin tuntien niin siinä on hyvä saalis. Ei tuu jäämään yksin ellei itse halua niin.
 
Toi kattineiti kyllä nautti sylissä nukkumisesta sen verran,että olis loukkaantunut verisesti,kun mamma siirtää pois sylistä. :D Oli saanu just vähän aiemmin hyvää ruokaa. :) Raksuja syövät vähemmän ja silloinkin hyvää ja laadukasta. :D

Isäntä keitti kahveet ku tuli suihkusta :love:

Vakituinen sylipaikka on ihan hyvä juttu, sillon kun sen löytää, ei tarvia ehtiä uutta aina. :D
Meillä toi iäkkäämpi versio kuulee aina kun mä heittäydyn sohvalle ja sniikkaa mahan päälle pötköttämään
 
Tsäh!

Se on sitten perjantai lusittuna, selvisin hengissä - järjestä nyt en mene mitään sanomaan kun aina jotain puurosta siinä osastossa :D, ja kastumattakin! Just kun ulko- oven sain kiinni niin kohina alkoi.

Mua oli kuulema kaivattukin*elli epäileväinen*...kukaan ei ollu laukomassa kipeitä juttuja ja hekottamassa hervottomana eli ovat olleet siellä ihmisiksi...ja nyt elukka saapui taloon :D


Isken hampaani kiinni rapsupiirakkapalaseen, vielä kun sitä on piikasesti jälellä, ja istun toviksi paikoilleni.

...ennen kuin suunnittelenkaan kauppaan menemistä, vol. 1....
 
..siis nyt ottaa tää härpäke kyllä mäkkäriin!!!

Se on näemmä ihan sama mitä kirjottaa, niin japakiinaa laittaa väliin. Ihan kummia sanoja ja merkkejä joita olla aina korjaamassa - mulla ei oo isot käpälät - tai sitten on kuin juopunut sisäänheittäjä eli tuurillansa ollaan menossa mukana....


Siis niin kohta kiitää....ja te saattekin kesälomaa :)! What a great idea indeed :D
 
Luettelo ostoslistastasi puuttuvista aineksista:

- lakujäde
- salmiakki
- Uusin TexWiller
- pekoni, pyttipannu ja kananmunat
- metwursti
- suolakurkku
- hapankaali

Ei kestä kiittää, olen iloinen voidessani auttaa.
:D - daa, ja ton kokoisesta listasta jää kauppaan kuitenkin ainakin yksi asia, joka on...

Ootko sä tulossa meille :)? Vai onko tarkoitus että mä sivistän itteäni Tex Willerin suhteen ja referoin sen sitten sulle hyvin seikkaperäisenhattarallisesti*pyörittelee silmiään*:D?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä