The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Hoitajalla käyty, lääkitykset jatkuu. Lääkäri joulukuun alkupuolella. Paino oli noussut n 5 kg viime kerrasta,mutta ei onneksi hoitaja nurissu. :)


Ai niin outo kohtelilaisuus,mulla on kuulema söpöt ja pienet varpaat :eek::barefoot:
 
Päivää kettinkiin. Asioita hoidettu, kaffia juotu, kaupassa käyty ja potut kiehumassa.

Mut joku perkule oli tyhjentänyt lähikirjastojen kierrätyskorit kaikesta mielenkiintoisesta. Jouduin siis ihan turhaan ottamaan melkein kaksikymmentä askelta sivuun ihan tyhjän tähden. Ny harmittaa.
 
Paivaa...eika kun alkuiltaa :)

Lunta ja rantaa hipsittanyt pitkin paivaa ja arvaapas oliko aamulla aikaisin kiva koikkelehtia ulkona kun olikin valoisaa :)...ei tarvinnut morkiaisia pelata niin ollenkaan!

Kiirus paiva, sinkoilua paikasta toiseen ja loppuviikon hommien suunnitteluakin pukkas pikaisesti. En kylla oo ihan varma etta onko mulla kaikki tarvittavat tiedot aikatauluineen ylhaallakaan, kun - nyt Joku Kummanen ihan oikeesti ryovaa mun unikuvat kokonaan:alien::cautious::barefoot:. Niukin naukin neljan tunnin younilla menen eli tassa vaiheessa melkoisen totteroista olotilaa paakkosessa :D

Mutta - ma kohennan taman rakkaan hyeenalaumani kanssa olotiloja paremmiksi eli se on masun tayttopuuhaa :p(y)
 
Päivää kettinkiin. Asioita hoidettu, kaffia juotu, kaupassa käyty ja potut kiehumassa.

Mut joku perkule oli tyhjentänyt lähikirjastojen kierrätyskorit kaikesta mielenkiintoisesta. Jouduin siis ihan turhaan ottamaan melkein kaksikymmentä askelta sivuun ihan tyhjän tähden. Ny harmittaa.
Mutta aatteles miten paljon se oiskaan harmittanut, jos et oiskaan ottanut niita kahtakymmenta askelta ja kierratyskoreissa olisikin ollut vaikka ja kuinka kaikkea kivaa ja mielenkiintoista :)...siihen nahden toi harmitus taitaa olla aika vahaista...
 
Mutta aatteles miten paljon se oiskaan harmittanut, jos et oiskaan ottanut niita kahtakymmenta askelta ja kierratyskoreissa olisikin ollut vaikka ja kuinka kaikkea kivaa ja mielenkiintoista :)...siihen nahden toi harmitus taitaa olla aika vahaista...
Prkl...
Mun pitää palkata ittelleni agentit noiden kirjastojen henkilökunnasta pistämään syrjään kaiken mua kiinnostavan ennen kuin asiaa kannattamattomat ehtivät apajille.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä