The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tuituisäisäi :)

Lauantai-illan hehkeetä huumaa sullekin :)

Mä oon nälkäisen hyeen..ipanalauman ja hellan välissä :D - paistelen pinaattilettuja:p

Tosin yksi ehätti ulkoistamaan itsensä jälleen sukkelasti :D- se muu oheistoiminta, nääs;)-mutta nämä kaksi kujertajaa ja hekottajaa kehittelee kyllä tilanteita kolmenkin ellei useamman edestä :D

Ihunalla fiiliksellä mennään:love:, toivottavasti säkin (y)..
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Boobabe
no niimpä tietysti
:cautious:...ai mitenkä niin tietysti...

..oishan tässä voinut olla saumaa sille muutokselle että oisin vaikka kiltisti ja kunnolla ollu ja siten saanu jonku pienen pehmeen pitsisen paketinkin:barefoot:...mutta toi risukasa on jo perinteeksi muodostunut joten...mitä sitä hyvää muuttamaan(y)


Edit. ...:D hilavitkutin näytti vasta nyt tuon....awwww, pukkaakin hiljaista hetkeä :love:...
 
Kulta
:cautious:...ai mitenkä niin tietysti...

..oishan tässä voinut olla saumaa sille muutokselle että oisin vaikka kiltisti ja kunnolla ollu ja siten saanu jonku pienen pehmeen pitsisen paketinkin:barefoot:...mutta toi jortikka on jo perinteeksi muodostunut joten...mitä sitä hyvää muuttamaan(y)
lues miten krutti muokkas sitä sun viestiä:LOL:
 
mää saan varmaan paljon lahjoja kun olen ollut niin paljon töissä etten ole kerennyt pahojani tekeen. toisaalta eräs filosofi sanoi joskus et onko kiltteyttä pelkkä pahuuden poissaolo (lassi&leevi sarjakuva)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä