The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tirpana halipusiteltu ja peitelty unikuville :love:

Tata yhta hurmuria selasta hipistelty, kun niin tahtoihalusi :love:, ja harteitakin hiukan hierottu...

Kolmannella on viela businekset kesken eli holisee puhelimessa kaverilleen :D..mutta eniveis - talo hiljentymassa :)...

Minne kummaan taa paiva oikein livahti*ufopaakkonen*o_O:D?
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Softy
No voi perseen suti, sanon minà! Nàmà juutuubi-postaukset jumittaa mun netin tàysin. Hyvà on musiikkimaku...ei siinà mitààn mutta jos teissà yhtààn on inhimillisyyttà nii loppuisi musavideoiden postaus, eller vad? *uskottelee itselleen* :rolleyes:

Vaan joku kyseli minne olen kadonnut, kun aiemmin viihdyin palstalla enempi... No... elàmà vie ja minà vikisen. Oli opinnot hektisessà vaiheessa, maastamuutto, yritystoiminnan yllàpitàminen ja sen rinnalla yht.kunnallinen tyò. Jotta tàssà ne vuodet ovat vierineet.
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Softy
No voi perseen suti, sanon minà! Nàmà juutuubi-postaukset jumittaa mun netin tàysin. Hyvà on musiikkimaku...ei siinà mitààn mutta jos teissà yhtààn on inhimillisyyttà nii loppuisi musavideoiden postaus, eller vad? *uskottelee itselleen* :rolleyes:

Vaan joku kyseli minne olen kadonnut, kun aiemmin viihdyin palstalla enempi... No... elàmà vie ja minà vikisen. Oli opinnot hektisessà vaiheessa, maastamuutto, yritystoiminnan yllàpitàminen ja sen rinnalla yht.kunnallinen tyò. Jotta tàssà ne vuodet ovat vierineet.
Mä kysyin. Vai sellaista. :)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
No voi perseen suti, sanon minà! Nàmà juutuubi-postaukset jumittaa mun netin tàysin. Hyvà on musiikkimaku...ei siinà mitààn mutta jos teissà yhtààn on inhimillisyyttà nii loppuisi musavideoiden postaus, eller vad? *uskottelee itselleen* :rolleyes:

Vaan joku kyseli minne olen kadonnut, kun aiemmin viihdyin palstalla enempi... No... elàmà vie ja minà vikisen. Oli opinnot hektisessà vaiheessa, maastamuutto, yritystoiminnan yllàpitàminen ja sen rinnalla yht.kunnallinen tyò. Jotta tàssà ne vuodet ovat vierineet.
:notworthy:...anteeksianteeksi...en kylla lupaile niin mitn mutta toki voin yrittaa hillita itteeni :)...close enough (y)?

Tilanteiden mukaan kait taalla itsekukin :)...mutta onneksi tanne voi polahtaa mukaan ihan milloin vain :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä