The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta. Oikein hyvää huomenta! :)

Tää on kyllä niin ihmedieetti! Maanantaina, aloittaessani, olin lievästi ylipainoinen. Ja tänään on kadonnut melkein kolme kiloa ja huomenaamulla olen uskoakseni takaisin normaalipainoisten kastissa.

Toki on aika monta epämiellyttävyysmuttaa mutta ei haittaa tippaakaan kun tulos on näin mieluisa.

Nyt puuro tulille ja kahvi tippumaan vaikkei sitä saakaan kuin mukillisen.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Huomenta. Oikein hyvää huomenta! :)

Tää on kyllä niin ihmedieetti! Maanantaina, aloittaessani, olin lievästi ylipainoinen. Ja tänään on kadonnut melkein kolme kiloa ja huomenaamulla olen uskoakseni takaisin normaalipainoisten kastissa.

Toki on aika monta epämiellyttävyysmuttaa mutta ei haittaa tippaakaan kun tulos on näin mieluisa.

Nyt puuro tulille ja kahvi tippumaan vaikkei sitä saakaan kuin mukillisen.
Millanen dieetti se on kun kahviakaan ei saa juua kuin noin vähän? :eek:
 
Millanen dieetti se on kun kahviakaan ei saa juua kuin noin vähän? :eek:
Ei saisi juoda yhtään. Mutta liraus on sallittu kunhan syö ennen kahvia.

Tää on monimutkainen. Ei sitä eikä tätä -kuten kahvi, alkoholi ja sokeri- ja eri päivinä saa syödä eri ruokia. Ideana ei niinkään ole edes laihtua vaan palauttaa aineenvaihdunta normaaliksi. Ja mullahan se kellahti ihan pepulleen syöpähoitojen aikana.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Ei saisi juoda yhtään. Mutta liraus on sallittu kunhan syö ennen kahvia.

Tää on monimutkainen. Ei sitä eikä tätä -kuten kahvi, alkoholi ja sokeri- ja eri päivinä saa syödä eri ruokia. Ideana ei niinkään ole edes laihtua vaan palauttaa aineenvaihdunta normaaliksi. Ja mullahan se kellahti ihan pepulleen syöpähoitojen aikana.
Ookoo no mutta toivottavasti saat sen nyt sitten kuntoon.
 
  • Tykkää
Reactions: 0oo0
Ei saisi juoda yhtään. Mutta liraus on sallittu kunhan syö ennen kahvia.

Tää on monimutkainen. Ei sitä eikä tätä -kuten kahvi, alkoholi ja sokeri- ja eri päivinä saa syödä eri ruokia. Ideana ei niinkään ole edes laihtua vaan palauttaa aineenvaihdunta normaaliksi. Ja mullahan se kellahti ihan pepulleen syöpähoitojen aikana.
Toivottavasti kaikki on sitten ok.
 
  • Tykkää
Reactions: 0oo0
On muuten sen verran kalsa jo, että tekisi mieli hakea jokunen pieni klapi ja virittää takkaan tuli.
Mä en ihan vielä laita mutta tätä menoo varmaan kanssa aika pian, on sen verran kalsee ilma ja tuntuu jo sisätiloissakin päivä päivältä enemmän.
Syksyillat on siitä ihania, että sillon voi laittaa muurin lämpeneen...mikään ei sillä hetkellä rauhota mieltä niin paljon kun takassa ritisevät klapit ja se lämpö mikä sieltä tulee huoneisiin.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja 0oo0
Ja sunnuntaiaamun pitisi olla hidas ja rauhallinen.

Etenkin kun sataa vettä.
Joo,mielellään sais olla hidas & rauhallinen. Yleensä onkin. Nyt pitää lähtee ostamaan kissanruokaa ( maistuvaa) noille nirppanokille ei kelepaa mitä on tuolla kaapissa. :sneaky::rolleyes:
No aamulla klo 6 popsivat viimeisen ruuan mistä tykkäävät :rolleyes:
 
Nyt pääsee aamupalalle :) katit sai mieleistä ruokaa ja lihatikkuja.

Tein maustekahvia,tummaa kahvia,kaakaota ja ripaus kanelia.
:coffee: Eilen tein valmiiksi uunispelttipuuroa marjojen kanssa,nyt syön kauramaidon,mustikoiden + pähkinäsekoituksen kanssa :p
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä