The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
dekkareita.
Dekkareita,jännitys, kauhu,joskus historillisia romanttisia kirjoja, muutamia elämänkertoja
Ok mä olen yrittänyt lukea kesän aikana kanssa jonkun verran ja nyt ois yks kirja taas oottamassa..Mats Strandbergin Risteily...takakannessa lukee aluks isolla lupaavasti että Tervetuloa elämäsi viimeiselle risteilylle...:geek:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Ok mä olen yrittänyt lukea kesän aikana kanssa jonkun verran ja nyt ois yks kirja taas oottamassa..Mats Strandbergin Risteily...takakannessa lukee aluks isolla lupaavasti että Tervetuloa elämäsi viimeiselle risteilylle...:geek:
En oo kuullu tuosta kirjailijasta,pittää katsastaa.
Mulla oottaa lukemista Anna Janssonin jäljet lumessa ja P.C Castin & Kristin Castin Yön talo 7& 8
Oskar Reposen kirja oottaa kirjastossa,toinen kans varasin :D
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mä suunnittelin ottavani ämpärin mukaan. Ellei kivikasoja saa siirreltyä silleen, että voin käydä niiden välissä salaa, menen auton takakonttiin ämpärille.
Mä muistan kun mummolla oli likaämpäri missä kävin pienenä pissalla kun pelkäsin mennä vessaan pimeellä...sitten kerran jäin niin pahasti kii siihen ämpäriin etten päässyt ominvoimin pois, enkä kyllä meinannut päästä irti sittenkään kun mummo yritti kiskoa mua siitä sankosta irti:oops::unsure:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä