Ticketin haalareja ostaneet!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Pähkäilen tässä 1 vuotiaalle pojalle talveksi haalaria. Poika on nyt 76cm pitkä otanko koon 74 vai 80 ja kumpaa mallia suositte baby baggieta vai snow baggieta? Kävin juuri katsomassa 2015-2016 malliston, joka ei ole vielä tullut myyntiin. Mutta mielekästä kuosia ei löytynyt. Alesta siis pitäisi ostaa edellisvuoden malli ennenkuin ne loppuu. Kiitos vastanneille!
 
vierailija
Itse kokemusta ei ole, mutta olen kuullut että snow baggie olisi hieman pienempi kuin baby. Minä pidin tämän vuoden mallistosta, vaikkakin samaa kukkaa ja tähteä joka vuosi. Yksivärisissä oli kivan kirkkaita sävyjä. Tosin kiiltävä pinta haalarissa ei omaa silmää miellytä. Molon haalarista pidän jokseenkin ticket on kai sitä vähän paksumpi ja lämpimämpi? Molo taitaa vaan olla paljon kalliimpi.
 
vierailija
reima käsittääkseni kuitenkin kaikista "kylmin" haalari valinta ja rymyämistä ei juuri kestä :( Laatu huonontunut vuosi vuodelta, hinnat vaan ovat korkeat kun joutuu uusimaan haalaria jo parin kk käytön jälkeen :/
 
vierailija
Ihan minimissään tuo 80cm, talveen on kumminkinvielä aikaa.. Riippuu lapsen vartalon mittasuhteista, 80cm voi riittää ens talvikaudelle muttabjos on pitkäjalkainen niin voipi jäädä pieneksi.
 
vierailija
Minusta ei baby baggietkään liian reiluja ole / vastaavat kokoaan. Itse ottaisin koon 86, jos koko talven mielit haalaria käyttää. Lapsesi kasvaa vielä tuosta ennen talvea :)
 

Yhteistyössä