Tietääkö joku: oikeasti VEDENKESTÄVÄ ja hyvä välikausipuku?

Tuo 5v inhoaa kurahousuja ja aina saa tappelun kanssa ne sille jalkaa..jos saa. Olen ostanut näitä "vedenkestäviä" vaatteita, mutta ei ne mitään kestä. Märkänä on heti pikkareita myöten.
Nyt alkaa jo välikausivaatteet vallata kauppoja ja yhdestä mallistakin oli jo koko loppu.
Eli 116cm-122cm VEDENKESTÄVÄ ja LAADUKAS välikausipuku haussa. Osaako joku suositella merkkiä/mallia? Voin maksaa siitä vaikka 200e.
 
"mä"
Polarn och pyret poika pärjäsi päiväkodissa 4 vuotta ilman kuriksia :) eikä ollut kuin kerran kastunut kunnolla ja sekin johtui siitä että oli "uinut" lätäkössä.
Päiväkodissa työskentelevänä voi sanoa että edes kuriksissa ei lapsi pysy välttämättä märällä kelillä kuivana :(
 
"pallero"
Alkuperäinen kirjoittaja hän-joka-jääköön-nimeämättä;25530088:
Tuo 5v inhoaa kurahousuja ja aina saa tappelun kanssa ne sille jalkaa..jos saa. Olen ostanut näitä "vedenkestäviä" vaatteita, mutta ei ne mitään kestä. Märkänä on heti pikkareita myöten.
Nyt alkaa jo välikausivaatteet vallata kauppoja ja yhdestä mallistakin oli jo koko loppu.
Eli 116cm-122cm VEDENKESTÄVÄ ja LAADUKAS välikausipuku haussa. Osaako joku suositella merkkiä/mallia? Voin maksaa siitä vaikka 200e.
Meillä välikausiasuna jo monena vuonna PO. P:n takki+housut, täysin vedenpitävät, helppo pyyhkiä puhtaaksi ja kestävät.
 
"Tiina"
Alkuperäinen kirjoittaja hän-joka-jääköön-nimeämättä;25530088:
Tuo 5v inhoaa kurahousuja ja aina saa tappelun kanssa ne sille jalkaa..jos saa. Olen ostanut näitä "vedenkestäviä" vaatteita, mutta ei ne mitään kestä. Märkänä on heti pikkareita myöten.
Nyt alkaa jo välikausivaatteet vallata kauppoja ja yhdestä mallistakin oli jo koko loppu.
Eli 116cm-122cm VEDENKESTÄVÄ ja LAADUKAS välikausipuku haussa. Osaako joku suositella merkkiä/mallia? Voin maksaa siitä vaikka 200e.
Meilläkään ei kestä mikään, polvet on puhki kuluneet oli puku mikä tahansa 3v eteenpäin. Reimatec oli käytössä talvella tammi-huhtikuu ja huhtikuussa kastui pylly ja polvet. Ja täällä Lapissa on lunta talvisin.

En siis osaa auttaa.
 
S.
Jos oikeasti kestävää tuotetta hakee niin kannattaa unohtaa perinteiset lastenvaatemerkit. Urheiluliikkeistä kunnon gore-tex vaatteet niin ovat paljon kestävämpiä ja laadukkaampia.
 
"vieras"
Minuakin kiinnostaisi, mitä olette kokeilleet :D Meillä on ollut palstalla nimestään parjattua Ticket to heaveniä, reimateciä ja Molokidsiä. Kaikki ovat pitäneet vettä, eikä lapsi ole kastunut kuin kerran uituaan ojassa. Kerran on ollut name it välikausipuku, joka muuttui kosteaksi pidemmän ulkoilun jälkeen. Tarkistuksen jälkeen totesin, ettei ko. merkki edes luvannut olevansa täysin vedenpitävä. Mä vaan olin luullut.
 
..
mua vähän epäilyttää ap jossi sula mitkään puvut kestä niin pesetkö ja huollatko ne oikein? tietty jos kuluu polvista puhki niin voi paikata, mutta kyllä noiden merkkien noin muuten pitäis vettä pitää.
 
"lille"
Itse laitoin tilaukseen juuri ticket to heavenin uffo vk haalarin 5v tytölle.4v:lle tilasin kaksiosiaisen. Meillä on viime syksynä ostettu käytetty kaksiosianen puku,ja oli hyvä jopa käytettynä ja hieman karheana,niin päätin tilata ihan uudet keväksi.
 
Tähän täytyisi saada kyllä enemmän taustoja. Meillä ei ole Ticketit, Reimatecit, Molot, Rasavil eivätkä edes Lennetkään vuotaneet. Cordura-vaatteet ovat varmasti kestävimpiä ja kyllä esim 10000 vesipilarilla pitäisi saada ihan pätevää tavaraa. Tuossa koossa ei saa Partioaitasta vielä tavaraa. Marmotin Precipit junioille eivät ole parasta mahdollista suositeltavaa ja ei sitä vielä noin pienille saa. Vesipilari on sen 10000 muistaakseni, mutta tuo kangas ei ole kestävää - plain rain-tyyppistä. Sopii aikuisille kesäiseksi varapuvuksi. Kovempaan kulutukseen itsekin valitsen toisen puvun.
 
Meillä on pojalla kahdet rasavil merkkiset talvihanskat, joiden pitäisi olla vedenkestäviä. Ne ei kyllä ole vedenkestävää nähnytkään. Jopa näillä kovilla pakkasilla on hanskat sisältä asti ihan märät.
Etsin myös kohtuu lämmintä ja vedenkestävää välikausipukua, joka menisi talvellakin plussakeleillä esim. fleecepuvun kanssa.
 
[QUOTE="lille";25530597]Itse laitoin tilaukseen juuri ticket to heavenin uffo vk haalarin 5v tytölle.4v:lle tilasin kaksiosiaisen. Meillä on viime syksynä ostettu käytetty kaksiosianen puku,ja oli hyvä jopa käytettynä ja hieman karheana,niin päätin tilata ihan uudet keväksi.[/QUOTE]

Saako udella, mistä tilasit? :)
 
Meillä on pojalla kahdet rasavil merkkiset talvihanskat, joiden pitäisi olla vedenkestäviä. Ne ei kyllä ole vedenkestävää nähnytkään. Jopa näillä kovilla pakkasilla on hanskat sisältä asti ihan märät.
Etsin myös kohtuu lämmintä ja vedenkestävää välikausipukua, joka menisi talvellakin plussakeleillä esim. fleecepuvun kanssa.
Rasavilin hanskat eivät ole minusta teipattuja. Ei se kankaasta menekkään heti läpi vaan...

Jos kovilla pakkasilla kastuu, niin silloin varmaan osasyynä on hikoilu.
 
Meillä on pojalla kahdet rasavil merkkiset talvihanskat, joiden pitäisi olla vedenkestäviä. Ne ei kyllä ole vedenkestävää nähnytkään. Jopa näillä kovilla pakkasilla on hanskat sisältä asti ihan märät.
Etsin myös kohtuu lämmintä ja vedenkestävää välikausipukua, joka menisi talvellakin plussakeleillä esim. fleecepuvun kanssa.
Kädet jos hikoaa, ovat märät sisältä. Meillä sama juttu paljon liikkuvilla lapsilla. Olen testannut sillä, että olen laittanut villahanskan toppahanskan sisään.
 
"vieras"
plainrainit on kankailtaan ohuita, ne eivät siis ole rymypukuja lainkaan vaikka ovatkin päällä mukavia. ticketin välikausivaatteista meillä kestäneet vain uffot, ne olleetkin tosi hyvät.
itse liputan kyllä oikeasti hyvinä reimateckia ja poppia!!!
 

Yhteistyössä