Tietääkö kukaan miksi Marianna joutui poistumaan bb-talosta???

bb
Olisko liikaa vittuillut seillä uusille.Sehän ilmoitti että uudet on ihan zero.Mustasukkainen Johanista,vaikka koko ajan haukkuu sitä.Sehän on koko ajan vinkunut että panettaa.....
 
kui
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten mulla oli sellainen olo, että melanoman takia ei saanut polttaa edes tupakkaa? Sitä kuitenkin ainakin nyt veti tämän illan ohjelmassa.
no kaikki ei tee niinkun sanotaan tai pitäis. Toivotaan ettei mitään vakavaa.
 
Mä en jaksa uskoa tohon melanoomateoriaan. Jos se olisi joutunut lähtemään sen takia pois niin varmaan olisi asiasta sanottu eikä alettu vetkuttelemaan asian kanssa. Tuskin BB:n tuotanto kuitenkaan tällä tavalla katsojia haalisi??
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Mä en jaksa uskoa tohon melanoomateoriaan. Jos se olisi joutunut lähtemään sen takia pois niin varmaan olisi asiasta sanottu eikä alettu vetkuttelemaan asian kanssa. Tuskin BB:n tuotanto kuitenkaan tällä tavalla katsojia haalisi??
Ei varmaan melanoomalla, mutta muuten kyllä tuntuu siltä että halutaan sunnuntain talk showhun lisää katsojia ja jos joku vaikka äänestäisikin = rahaa lisää
 
anti-bb
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Mä en jaksa uskoa tohon melanoomateoriaan. Jos se olisi joutunut lähtemään sen takia pois niin varmaan olisi asiasta sanottu eikä alettu vetkuttelemaan asian kanssa. Tuskin BB:n tuotanto kuitenkaan tällä tavalla katsojia haalisi??
Ei varmaan melanoomalla, mutta muuten kyllä tuntuu siltä että halutaan sunnuntain talk showhun lisää katsojia ja jos joku vaikka äänestäisikin = rahaa lisää
yököttövää touhua subilta jos jonkun mahdollisen sairauden takia yrittävät sunnuntain lähetykseen katsojia haalia. Pimeeksi on touhu mennyt.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kui:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten mulla oli sellainen olo, että melanoman takia ei saanut polttaa edes tupakkaa? Sitä kuitenkin ainakin nyt veti tämän illan ohjelmassa.
no kaikki ei tee niinkun sanotaan tai pitäis. Toivotaan ettei mitään vakavaa.
Mutta kun on kai tähän asti sitä noudattanut, ettei ole polttanut juuri siitä syystä.
 

Yhteistyössä