tilailin mineraalimeikkejä usasta

Mulla on tuollaista mineraalipuuteria ja mun mielestä se ei ole hyvää. Mulla tosin on erittäin kuiva iho että voi olla siitä kiinni. Samoin kun ikää on jo 34-v niin se puuteri tekee esim. silmäkulmien rypyt entistä paremmin näkyviksi.
 
hm
Itse tilasin joku aika sitten everydayminerals.comista näytteet. Puuterit oli kauheita, poskipuna kauhean tummaa, luomiväri oli ainoa mitä pystyi käyttämään mutta sitäkin on tympeä levittää
 
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Mulla on tuollaista mineraalipuuteria ja mun mielestä se ei ole hyvää. Mulla tosin on erittäin kuiva iho että voi olla siitä kiinni. Samoin kun ikää on jo 34-v niin se puuteri tekee esim. silmäkulmien rypyt entistä paremmin näkyviksi.
luin netistä kun ikää on myös juonteita tullut,pitäisi kokeilla eri firmoilta kun jotkut on kuivia, toiset taas kosteampia.

mitä merkkiä sulla on?
 
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Mulla on tuollaista mineraalipuuteria ja mun mielestä se ei ole hyvää. Mulla tosin on erittäin kuiva iho että voi olla siitä kiinni. Samoin kun ikää on jo 34-v niin se puuteri tekee esim. silmäkulmien rypyt entistä paremmin näkyviksi.
luin netistä kun ikää on myös juonteita tullut,pitäisi kokeilla eri firmoilta kun jotkut on kuivia, toiset taas kosteampia.

mitä merkkiä sulla on?
Dermosilistä tilasin, sen joku oma merkki.
 
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Mulla on tuollaista mineraalipuuteria ja mun mielestä se ei ole hyvää. Mulla tosin on erittäin kuiva iho että voi olla siitä kiinni. Samoin kun ikää on jo 34-v niin se puuteri tekee esim. silmäkulmien rypyt entistä paremmin näkyviksi.
luin netistä kun ikää on myös juonteita tullut,pitäisi kokeilla eri firmoilta kun jotkut on kuivia, toiset taas kosteampia.

mitä merkkiä sulla on?
Dermosilistä tilasin, sen joku oma merkki.
just se oli aika halpaa,tuolla lumierissa oli kuivalle iholle oma mineraalipuuteri.
 
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Mulla on tuollaista mineraalipuuteria ja mun mielestä se ei ole hyvää. Mulla tosin on erittäin kuiva iho että voi olla siitä kiinni. Samoin kun ikää on jo 34-v niin se puuteri tekee esim. silmäkulmien rypyt entistä paremmin näkyviksi.
Monesti noissa mineraaleissa on se homma, että ne kuivattaa vaan enemmän ekat pari viikkoo, mut sit alkaa helpottaa jos vaan jaksaa sen aikaa käyttää ja odottaa.

Tästä postauksesta löytyy hieman lisää infoa: http://ostolakossa.blogspot.com/2009/07/paiva-164-mineraalimeikki.html
 
vieras
Siitä se lähtee, onnea hyvästä valinnasta :D

Minä käytän tuota Lumieren flawlessia. On ihanan hienojakoista. Tilasin sieltä myös sen kabukin. Kaupasta ostamallani meikkisiveltimellä tuli kökköä jälkeä, mutta tuolla kunnon kabukilla levittyy kevyesti. Sitä voi pyyhkäistä vain ohuen kerroksen, jolloin on kevyt päivämeikki ja tasoittaa ihon väriä, tai sitten pari kevyttä kerrosta jolloin saa ihan photoshopatun posliini-ihon :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siitä se lähtee, onnea hyvästä valinnasta :D

Minä käytän tuota Lumieren flawlessia. On ihanan hienojakoista. Tilasin sieltä myös sen kabukin. Kaupasta ostamallani meikkisiveltimellä tuli kökköä jälkeä, mutta tuolla kunnon kabukilla levittyy kevyesti. Sitä voi pyyhkäistä vain ohuen kerroksen, jolloin on kevyt päivämeikki ja tasoittaa ihon väriä, tai sitten pari kevyttä kerrosta jolloin saa ihan photoshopatun posliini-ihon :heart:
tilasin kabukin everydayltä,kiva kuulla että pidät lumierista toivoisin et sopisi mun iholle on aika rasvanen ja sieltä löyty rasvaselle iholle oma merkki.

kuinka pitkät toimitusajat?
 
vieras
Pari viikkoa on Lumiere-tilauksissani ollut toimitusaika. Kerran meni reilusti yli sen, sillä oli joku aleruuhka-aika. Omistaja oli hyvittänyt jonotusajan laittamalla ylimääräisen värittömän pohjan ja luomivärinäytteen pakettiin mukaan :)

Käytän niitä luomivärejä aina juhlameikissä, sillä pysyvät hyvin ja ovat uskomattoman upean värisiä. Varsinkin kosteana levitettynä. Ei mikään saman hintaluokan meikki Suomessa niihin yllä.
 
siis everydayltä saa ilmaiseksi 5näytettä 3puuteria 1poskipuna ja 1pohjameikki

siällä lukee free samples klikkaa sitä ja ala etsii sopivia värejä,sivun ylhäällä lukee add to kit muistaakseni.

itse käytin paypalia maksuun...ei huolinut electronin numeroita vaikka maksoin paypalin kautta electronilta.

maksat vain postikulut
https://www.everydayminerals.com/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=26&Itemid=40
 
en ole asiantuntija kun en ole koskaan käyttänyt mutta opiskellut netissä
-hoitaa ihoa
-auttaa parantamaan näppyjä
-kestäviä meikkejä
-ei turhia lisäaineita vain luonnonmineraaleja
-näyttävät naamassa luonnoliselta
-iho hengittää toisin kuin kaupan meikkivoiteissa/puutereissa
 
Kertokaas ny joku viisaampi, kun en ite ymmärrä näist asioista... Mites tullimaksut menee, kun tilaa ulkomailta? Oon tilannu joskus huutiksen kautta lompsan 35? usa:sta ja siit ei menny tullia.
Tuttava tilasi lasit 20? usa:sta myös ja sille tuli ilmoitus, että pitää hakee ne tullista.
Ei nyt ihan sit mee jakeluun, että miten toi juttu oikein menee.
 
btw
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Mulla on tuollaista mineraalipuuteria ja mun mielestä se ei ole hyvää. Mulla tosin on erittäin kuiva iho että voi olla siitä kiinni. Samoin kun ikää on jo 34-v niin se puuteri tekee esim. silmäkulmien rypyt entistä paremmin näkyviksi.
Mulla oli talvella niin kuiva iho, että se oikein hilseili. Ainoa mitä saatoin käyttää oli just mineraalimeikkipuuteri, mutta siis sellainen missä on ns meikkivoide jo mukana.
Mutta siinä idea onkin laittaa ihan ohuelti iholle.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Reginan Vanki:
Kertokaas ny joku viisaampi, kun en ite ymmärrä näist asioista... Mites tullimaksut menee, kun tilaa ulkomailta? Oon tilannu joskus huutiksen kautta lompsan 35? usa:sta ja siit ei menny tullia.
Tuttava tilasi lasit 20? usa:sta myös ja sille tuli ilmoitus, että pitää hakee ne tullista.
Ei nyt ihan sit mee jakeluun, että miten toi juttu oikein menee.
Kosmetiikan kohdalla tulliraja on jotain 40e. Mutta saattavathan ne ottaa paketin tullin tarkastettavaksi vaikka siitä ei veroja ja tulleja perittäisikään eli olisi alle tuon summan.

Itselleni ei ole koskaan mennyt tulliin, on tullut suoraan postilaatikkoon kaikki meikit mitkä vain kokonsa puolesta on mahtuneet. Kaikki mineraalimeikit on aina tulleet suoraan kotiin, osa suoraan ovelle (siitä en tiedä millä periaatteella joskus koputtavat, joskus jättävät vain laatikkoon).
 
Bööna
Itse käytän nykyään Lily Lolon mineraalimeikkejä, ihoni on pintakuivahko. Aluksi tuli laitettua sutiin liikaa sitä puuteria, mutta pian sen tekniikan oppi. Lily Lololta saa tilattua myös näytteitä eikä mene mitään tulleja kun on EU-alueelta tilattu, hyvä hinta-laatusuhde.
 

Yhteistyössä