Tilasin kotidopplerin

Ja kysyisinkin millä viikolla olette saaneet pienen sydämen äänet kuulumaan? Nyt 9+6 ja en saanut ja tiedän kyllä olevani liian aikaisessa =) Oma syke kyllä kuului hyvin kun yritin sykettä etsiä. Mielenkiintoinen laite, tulee mulle hermoilijalle tarpeeseen :LOL:
 
mulla esikoisesta kuunneltiin vasta rv12 mutta viikon 8 jälkeenhän sydän alkaa lyödä... terkka sano että riippuu ihan äipästä ja vauvelista millo ne kuulee... jollain on kuulunu jo rv8 ja mulla esim vasta lähempänä rv12...
Mulla olis tuo laite ollu tarpeeseen, varsinkin loppuvaiheessa hermoilin tosissaan :LOL:
 
mie testasin tänään ekan kerran kotidoppleria ja hyvin sydänäänet kuului,sai kyllä etsiä tosi pitkään :/ ajattelin ettei ne kuulu kun mulla taaksepäin kallistunut kohtu,mutta vahva 170 syke kuului :heart: viikkoja nyt 11+5.
 
Neuvolassa kuulu joskus viikolla 9+ ,mutta kotidopplerilla varmaan joskus 12+, siinäki 90% vika löytyy käyttäjästä ku alkiosta =) ei osaa etsiä tarpeeksi alhaalta tai jotain. Mullaki aluksi kuulu melkeempä alapäästä :LOL:
 
Kuuntele vauvaa sivuilla on nyt tarjous 82.40 postimaksuineen. Kannattaa myös katsoa onko myyjällä varastolla laitetta kun jossain oli 2 viikon toimitus maksu. Alamasulta minäkin yritin sykettä kuunnella mutta oman sain sieltä kuulumaan, eikö siellä mene isot suonet nivusissa jalkoihin. No kokeilen parin päivän kuluttua uudelleen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hormonihirviö:
Kuuntele vauvaa sivuilla on nyt tarjous 82.40 postimaksuineen. Kannattaa myös katsoa onko myyjällä varastolla laitetta kun jossain oli 2 viikon toimitus maksu. Alamasulta minäkin yritin sykettä kuunnella mutta oman sain sieltä kuulumaan, eikö siellä mene isot suonet nivusissa jalkoihin. No kokeilen parin päivän kuluttua uudelleen.
juu omat sykkeet mäki sain eka kuulumaan mut ku tarpeeksi etin ja siirtelin ni löytyhän sieltä pienenki tikutus :heart:
 
:attn: Muistakaa muuten tilata sitten samalla sitä ultraäänigeeliä, ilman sitä ei oikein vörki. :)

Me tilattiin just tuolta perhelahjoilta ja hyvin se on toiminut. Nyt varsinkin loppuraskaudesta on tullut käytettyä taas useammin sitä. Mä en tiedä kuinka aikaisin äänet olis kuulunut, tilattiin se viikolla 15 ja kuului jo hyvin silloin, vaikkakin TOSI alhaalta. Nyt sitten taas loppuraskaudesta pitää kuunnella tosi alhaalta.

Hintoja kannattaa vertailla, niissä on joskus isokin ero. Nyt kun katsoin niin geelin ja postikulujen kanssa kuuntelevauvaa oli 88,30 ja perhelahjat 86,50 joten ei suurta eroa. Samat laitteet ne on kuitenkin.
 
Tilasin kans tuon dopplerin ja ekan kerran (rv 11) kun kuuntelin niin meinasin nakata koko vempaimen samatien ikkunasta pihalle...mutta maltoin ONNEKSI mieleni ja kokeilin uudelleen ja, edelleen jo aikaisemminkin mainittu neuvo, TOSI alhaalta ihan "karvoitusrajalta", niin johan alkoi jyskytys kuulua! Tosi ihana laite!

Raskauden edetessä kuuntelukerrat ovat hieman harventuneet, mutta edelleen aina välillä tarkistelen pikkuisen tarjontaa.
 
niko06mulla esikoisesta kuunneltiin vasta rv12 mutta viikon 8 jälkeenhän sydän alkaa lyödä... terkka sano että riippuu ihan äipästä ja vauvelista millo ne kuulee... jollain on kuulunu jo rv8 ja mulla esim vasta lähempänä rv12...
Mulla olis tuo laite ollu tarpeeseen, varsinkin loppuvaiheessa hermoilin tosissaan
[/b]siis vauvan sydänhän rupee joskus rv5-6 lyömään, jos syke on kerta havaittavissa rv6+ ultrassa... :)

ja mulla on äänet kuuntele tuolla kuuntelevauvaa.fi kalliimmalla laitteella rv8+ lähtien.. se pitää tuossa laitteessa ainakin käännellä sitä anturaosaa sillai sivuttain et sa kuuluvii.. nyt kuuluu tietty jo melkein mistä vaan nuo äänet.. mut on se mahd et saat äänet kuuluviin 9+ viikolla.. kokeile vaan toooosi alhaalta ihan siitä karvoituksen vierestä,ja ehkä jopa hiukan viistottain alaspäin ja pyörittelet hitaasti laitetta muutenkin ni khyl ne sieltä löytyy... =)

se on vaan ni pieni vielä et pääsee karkuun helposti, siks ne äänet ei yleensä löydykää helpolla noilla viikoilla.. itellä on meinaa neuvolassakin 9+2 edellisesä raskaudessa kuunneltu sydän äänet hyvin menestyksin...

onnea äänten metsästyksee... :hug:

peikko ja nilla -olavi 17+4
 
En ole edelleenkään saanut sykettä kuulumaan 10+4. Te joilla kuului aikaisessa vaiheessa olettako laihoja ? Mulla on pikku pömppis masun kohdalla ja kohtu taaksepäin kääntynyt vaikka eiköhän sen pitäisi nyt jo olla pyöreä pallukka. Liekkö vaikutusta asiaan??....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hormonihirviö:
En ole edelleenkään saanut sykettä kuulumaan 10+4. Te joilla kuului aikaisessa vaiheessa olettako laihoja ? Mulla on pikku pömppis masun kohdalla ja kohtu taaksepäin kääntynyt vaikka eiköhän sen pitäisi nyt jo olla pyöreä pallukka. Leikkö vaikutusta asiaan??....
sun pitää koklaa tosi alhaalta,ihan siitä karvotuksen rajalta ja käännellä sitä joka suuntaan,mulla kuuluu parhaiten kun se on viistosti.mulla taaksepäin kallistunut kohtu ja ylimääräistä vyötäröllä ja hyvin kuuluu äänet.sain dopplerin rv 11+4 ja heti kuului...neuvolassa kuului 10+4
:heart: =)
 
Hormonihirviölle: Kokeiltiin kaverille tuota doppleria joskus viikolla 11 ja 12 eikä saatu ääniä kuulumaan, ei millään. Ultrassa kävi sitten ilmi että istukka on tuossa edessä eli se esti niiden äänien kuulumisen alussa. Kokeile vähän sivusta ja pyörittele sitä anturia, mulla se auttoi joskus.
 
Itsellä oli vuokralla kotidoppler. Neuvolassa kuului äänet tosi selkeesti jo 9+2 viikolla. Laite tuli kotiin rv 10+jotain ja heti kuului äänet hyvin, tosi alhaalta piti kuunnella. Ja mulla tuota vatsaa oli jo ennestään eli mitään laihoja ei olla/oltu.

Afu ja mini 16+2
 
ihan on kans tota omaa tuossa edessä... kokeile kuunnella eriasennoissa.. kyljellää maaten,selällää maaten,. puoliistuvassa asennossa... ja ihan tosiaa reippaasti tuolta sivuiltakin,melkee jopa tuolta lonkkien läheltä... ja sit kokeile hiukan kenossa sillä anturilla ja tosiaan liikuta sitä vempelettää tooooosi hitaasti.. se voi noilla viikoilla olla tosi pienestä kii...
 
minä ostin käytettynä huutonetistä. Hyvin on toiminut, on se halvin angelsound. syke löytyi 8+6, edellisenä päivänä neuvolassa ei löytänyt niiden koneilla.
Aika hoikka kyllä olin, mutta istukka on edessä, silti kuului.
tosi alhaalta sai kuunnella pitkän aikaa ja käännellä ja väännellä. parhaimmillaan tosiaan sen puoli tuntia hädissäni oon ettiny.
mutta nyt kuuluu jo miltei heti, kun viikkoja on jo 24.
 
No niin kaikki konstit on yritetty eli makuuasento, sivuttain, seisten, istuen eipä vaan kuulu. 40 min kuuntelin. Saan aina vaan oman sykkeen joka on n.80 tietämillä ja sikiön sykehän on jotain 130-160. Jotain kummaa hurahtelua/lurahtelua kuuluu kyllä, liekkö kakkonen siellä lurisee vai lapsivesi.... Täytyy nyt malttaa taas pari päivää....
 

Yhteistyössä