Tilava auto!?

  • Viestiketjun aloittaja äitix2
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Karl Eri Raaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Volvo V70 tai 850 on tilavia. Itsellä on V40 ja siihenkin mahtuu ihan hyvin, mutta voi olla ahdasta.
Ja sinulle, jolla on scenic... Olen ajanu aikas paljon erilaisilla autoilla, ja ainakin se scenic, millä olen ajanu, oli kamala tuuliviiri. Tosi paljon otti tuuli siihe, korkeuden takia. En tykänny yhtään. Tilava varmaan sisältä.




:LOL: :LOL:
siihenkin mahtuu ihan hyvin, mutta voi olla ahdasta.
Nii-in? Meitä on 3ihmistä ja 2 koiraa ja hyvin V40:seen mahdutaan. Tarpeen tullen meillä on vara vaihtaa isompaan, mutta nyt puhunkin lähinnä merkistä, eli volvoa ap:lle suosittelen.
 
Jos volvosta pitää joskus luopua, niin minä voisin sit haluta meille vanin. Mutta se tarkoittais sitä, että Sisu lähtis sutokoulun penkkiä kuluttaa ja ajaa kuorma-autokorttia. Kaveri laitto semmosen, ja onhan se ihanan iso! Ja mahtuu taatusti tavarat!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Jos volvosta pitää joskus luopua, niin minä voisin sit haluta meille vanin. Mutta se tarkoittais sitä, että Sisu lähtis sutokoulun penkkiä kuluttaa ja ajaa kuorma-autokorttia. Kaveri laitto semmosen, ja onhan se ihanan iso! Ja mahtuu taatusti tavarat!
kiikku oli ainaki mikä meillä oli koeajolla joskus
 
Alkuperäinen kirjoittaja äitix2:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja äitix2:
Volvo tosiaan kuulostaa oikein varteenotettavalta vaihtoehdolta... Entäs Audin farmarit, onko tilavia?
Sähän olet ap?
Kyllä vaan!
Mä tiedän, että tästä nousee älämölö täällä, mutta harkitkaa tila-autoa ihan oikeasti. Mun tuttu on ollu ambulanssissa töisää 20vuotta, ja sanoi tässä taannoin, että aina jos kolarissa on tila-auto osallisena, niin tulee tosi rumaa jälkeä. Ja tila-autojen matkustajat järkilaidastaan loukkaantuu vakavimmin. Tila-autoissa "ulkokuori" on niin paljon pehmosempi, että tässä syy. Laittakaa mieluummin jo vaikka joku transportteri tai hiace, kun tila-auto. Ja tämän sanon vaan siksi, että mua oikeasti jäi tuo faktatieto painamaa mieleen. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja äitix2:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja äitix2:
Volvo tosiaan kuulostaa oikein varteenotettavalta vaihtoehdolta... Entäs Audin farmarit, onko tilavia?
Sähän olet ap?
Kyllä vaan!
Mä tiedän, että tästä nousee älämölö täällä, mutta harkitkaa tila-autoa ihan oikeasti. Mun tuttu on ollu ambulanssissa töisää 20vuotta, ja sanoi tässä taannoin, että aina jos kolarissa on tila-auto osallisena, niin tulee tosi rumaa jälkeä. Ja tila-autojen matkustajat järkilaidastaan loukkaantuu vakavimmin. Tila-autoissa "ulkokuori" on niin paljon pehmosempi, että tässä syy. Laittakaa mieluummin jo vaikka joku transportteri tai hiace, kun tila-auto. Ja tämän sanon vaan siksi, että mua oikeasti jäi tuo faktatieto painamaa mieleen. =)
Siis miettikää, että kannattaako riskeerata. Vähän epäselvää tekstiä, sori! :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sitä Saa Mitä Tilaa:
miten tila autot erottuu sitten farmariautoista? ja et ne olis huonompia tai pelli ois pehmeämpää...?
meillekin itseasiassa automyyjä joka grandin möi nii sano et eihän se pellin kovuus niissä hyvä oo... siis kolaritilanteessa ihan susia...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Sitä Saa Mitä Tilaa:
miten tila autot erottuu sitten farmariautoista? ja et ne olis huonompia tai pelli ois pehmeämpää...?
meillekin itseasiassa automyyjä joka grandin möi nii sano et eihän se pellin kovuus niissä hyvä oo... siis kolaritilanteessa ihan susia...
:D Bellukka, sä oot ihana!! :D
Mä en ole tutustunu autojen pelteihin kovin läheisesti, mutta tämä ensihoitaja on todella nähny tilanteen 20vuoden aikana. En ala väittämään asiasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Sitä Saa Mitä Tilaa:
miten tila autot erottuu sitten farmariautoista? ja et ne olis huonompia tai pelli ois pehmeämpää...?
meillekin itseasiassa automyyjä joka grandin möi nii sano et eihän se pellin kovuus niissä hyvä oo... siis kolaritilanteessa ihan susia...
:D Bellukka, sä oot ihana!! :D
Mä en ole tutustunu autojen pelteihin kovin läheisesti, mutta tämä ensihoitaja on todella nähny tilanteen 20vuoden aikana. En ala väittämään asiasta.
mä sillo vaan aattelin et sehän kauppias on :D
 
No mä näin eilen kaupungissa "pelkän" risteyskolarin (oli juuri sattunut). Kumpikaan ei ollut tila-auto, mutta ihan rusinana molemmat... että kuinkahan noille autoille olisi käynyt maantiellä vastaavassa törmäyksessä :/
 
Öppiäinen
Alkuperäinen kirjoittaja äitix2:
Onkos jollakin Toyota Avensista, mahtuuko siihen? Entä muihin Volvoihin kuin V70? Entä VW Passat?

Me just pari kk sitten vaihdettiin Avensis pois, koska ei ole olis koroke, turvaistuin ja turvakaukalo mahtuneet takapenkille. Meillä on siis kolmas syntymässä tässä ihan piakkoin, la 30.11.

Nyt meillä on VOLVO V70 ja sinne takapenkille mahtuu nyt nuo kolme istuinta vierekkäin ihan loistavasti! Ja ostettiin vielä taloudellinen diesel, kun kilometrejä tulee vuodessa kuitenkin ihan kiitettävästi.
 

Yhteistyössä