Todellinen peruste pakkoruotsille paljastui: peruskouluun vaadittiin tasa-arvon vuoksi lisärasite

  • Viestiketjun aloittaja totuus tuli julki
  • Ensimmäinen viesti
RUOTTI KAMMO
Alkuperäinen kirjoittaja totuus tuli julki:
Alkuperäinen kirjoittaja RUOTTI KAMMO:
Alkuperäinen kirjoittaja totuus tuli julki:
Alkuperäinen kirjoittaja totuus tuli julki:
Alkuperäinen kirjoittaja Sylt:
Minäkin haluaisin ehdottomasti pakkosuomen pois lapsiltani. He opiskelisivat mielummin englantia ja ranskaa. Niistä olisi enemmän etua työelämässä. Suomea osaavat puhua ja kirjoittaa yhtä hyvin kuin minä, ilman kouluakin.
Joo, ihan totta. Samahan se on, oppiiko suomen kotona vai koulussa. Tärkeintä on se, että maan pääkieltä osaa sen verran, että sillä tulee toimeen.
Siis oletan, että Sylt on ruotsinkielinen. Toki suomenkielisillä pitää olla pakkosuomi eli äidinkieli.
VOI KUN MÄÄKIN OSAISIN YHTÄ HYVIN KAIKEN HOKSATA JA KIRJOTTAA KU SÄÄ. :)

PAKKO RUOTSI ON TÄRKEÄ AIHE JA EPÄ OIKEUDEN MUKAISUUS JOSTA PITÄÄ MUISTUTTAA KAIKKIA IHAN JOKA VIIKKO TAI MIELUUMMIN VAIKKA JOKA PÄIVÄ. JO IHAN IHMETTELINKIN ETTÄ MILLOIN TULEE TAAS UUSI ALOITUS ETTÄ PÄÄSISI TOTUUKSIA LUKEMAAN JA TYHMIEN VASTAUKSILLE NAURAMAAN.
Pakkosuomelle selvästikin on tarvetta.
ET KAI SÄÄ MUA TARKOTA? MÄÄ LUULIN SUA MUN KAVERIKS KU OLLAAN SAMALLA PUOLELLA KERRAN TÄSSÄ TAISTELUSSA.
 
totuus tuli julki
Alkuperäinen kirjoittaja RUOTTI KAMMO:
Alkuperäinen kirjoittaja totuus tuli julki:
Alkuperäinen kirjoittaja RUOTTI KAMMO:
Alkuperäinen kirjoittaja totuus tuli julki:
Alkuperäinen kirjoittaja totuus tuli julki:
Alkuperäinen kirjoittaja Sylt:
Minäkin haluaisin ehdottomasti pakkosuomen pois lapsiltani. He opiskelisivat mielummin englantia ja ranskaa. Niistä olisi enemmän etua työelämässä. Suomea osaavat puhua ja kirjoittaa yhtä hyvin kuin minä, ilman kouluakin.
Joo, ihan totta. Samahan se on, oppiiko suomen kotona vai koulussa. Tärkeintä on se, että maan pääkieltä osaa sen verran, että sillä tulee toimeen.
Siis oletan, että Sylt on ruotsinkielinen. Toki suomenkielisillä pitää olla pakkosuomi eli äidinkieli.
VOI KUN MÄÄKIN OSAISIN YHTÄ HYVIN KAIKEN HOKSATA JA KIRJOTTAA KU SÄÄ. :)

PAKKO RUOTSI ON TÄRKEÄ AIHE JA EPÄ OIKEUDEN MUKAISUUS JOSTA PITÄÄ MUISTUTTAA KAIKKIA IHAN JOKA VIIKKO TAI MIELUUMMIN VAIKKA JOKA PÄIVÄ. JO IHAN IHMETTELINKIN ETTÄ MILLOIN TULEE TAAS UUSI ALOITUS ETTÄ PÄÄSISI TOTUUKSIA LUKEMAAN JA TYHMIEN VASTAUKSILLE NAURAMAAN.
Pakkosuomelle selvästikin on tarvetta.
ET KAI SÄÄ MUA TARKOTA? MÄÄ LUULIN SUA MUN KAVERIKS KU OLLAAN SAMALLA PUOLELLA KERRAN TÄSSÄ TAISTELUSSA.
Jaa, mitäköhän taistelua olet oikein käymässä? Lainasin vain mielenkiintoisen tekstipätkän HS:n sivuilta. Onko se "taistelua"?
 
RUOTTI KAMMO
Alkuperäinen kirjoittaja totuus tuli julki:
Jaa, mitäköhän taistelua olet oikein käymässä? Lainasin vain mielenkiintoisen tekstipätkän HS:n sivuilta. Onko se "taistelua"?
KYLLÄ HYVIN TIIÄT ETTÄ YHTEINEN TAISTOMME ON VENÄJÄN PUOLESTA RUOTSIA VASTAAN.
 
"janne"
Lapsi oppii helposti useita kieliä kerralla.Meidän nelivuotias ymmärsi täysin eestiläistä työntekijää kahden viikon jlk. Ei ruotsi ja venäjä ole toisiaan poissulkevia. Virolahdella voi lukea pitkän venäjän jo ala-asteella eikä siellä haluta luopua toisesta kotimaisesta.
 

Yhteistyössä