töissä kävijät ! moneltako soi kello aamulla?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;29071236:
et kysyny multa, mut ei mullakaan tuota kauempaa mene.

nousen ylös, puen vaatteet, käyn vessassa, meen tupakille, harjaan hampaat, laitan hiukset (yleensä ranskalaisille leteille ) ja sit mä olenkin jo valmis =)
samoin, paitsi että en polta ja tukkaakaan ei voi laittaa kuin ponnarille kun muuten se ei mahdu työlakin alle(tai lähinnä pysy sielä...).
 
"..."
Kello soi tuntia ennen ku olen töissä. Aamutoimiin ja työmatkaan menee siis tunti. Mulla on liukuva työaika 6-9 joten väsymyksen mukaan mennään. Olen vähän torkutteluun taipuvainen, joten yleensä torkutan puolisen tuntia ennen kuin herään..

Tänään esim soi kello kuudelta ja ylös pääsin 6:30. Töissä olin 7:30.
 
"ffff"
Jos meen aamuun herään 5.40. Toimitan asiani 20min:ssa ja herätän tytön ja siitä 10-15min päästä lähtö bussipysäkille että pääsee eskariin ja mä töihin. Iltavuorossa herään puol ysi tai ysi.
 
"..."
[QUOTE="vieras";29071406]Lopeta jo tuo kysely.[/QUOTE]

?! Ihan pistin ekan viestin tähän ketjuun....katsottuani kaksi viimeistä sivua ja todettuani, että ihmisten täytyy herätä tosi aikaisin töihin.

Pitäiskö sun mennä nukkumaan?
 
....
Yleensä kello soi 6.15. Jos mies on aamuvuorossa, hän on jo lähtenyt töihin tuossa vaiheessa. Keitän kahvit, luen nettilehdet, meikkaan ja pukeudun rauhassa. Laitan lasten vaatteet eteisen lattialle valmiiksi ja katson, että repuissa on tarvittavat. Herätän lapset viimeistään 7.30. Lasten pukiessa petaan sängyt. Päiväkodilla ollaan yleensä klo 7.55, työpaikalla olen klo 8.15.
 
Klo 1.15 soi kello, hyppään vaatteisiin ja autonrattiin, töissä pitää olla kahden maissa. Klo 6 kotiin, läpsystä vahdinvaihto ja mies lähtee töihin. Lapset heräilee klo 7 tai 8, riippuen monenko aamu on koululaisilla :)
 
"Minä taas"
Mulla kello soi 6.15 aina ja työt alkaa joko 10.30 tai 12.00 tarvitsen kunnolla aikaa heräämisen, suihkuun ja meikkaamiseen. Lapsen vien tarhaan 8.30 (tarhan pyynnöstä, aktiviteetit alkaa tuolloin)
 

Yhteistyössä