”Töitä tehdään kohta vaikka kahden euron tuntipalkalla”

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Töitä pitää tehdä sillä tuntipalkalla mitä töistä maksetaan. Oman osaamisensa voi hinnoitella, jos sitä sitten on ja useampi haluaa sinut riveihinsä. Ja jos tuntuu että tuntipalkka on liian pieni, aina voi itse perustaa sen firman ja maksaa työntekijöilleen kolmekymppiä tunnista ja saada kivan työnantajan maineen. Rikastuukin siinä sivussa.
 
vierailija
Tuet ja tukiaiset kaikilta vastikkeettomasti pois. Samoin asumistuet. Jokainen kustantakoon elämänsä itse työn teollaan, sitten jos tilapäisesti ei ole töitä, niin päivittäinen työnhakuvelvollisuus, jonka täytettyään saa kupongin, jolla voi ostaa itselleen ja perheelleen tarpeellisen määrän ruokaa päiväksi. Huomenna sitten sama rumba uudestaan. Saadaan lusmut liikkeelle ja tuottavaksi osaksi yhteiskuntaa.

Ja jos ei halua tähän osallistua, niin aina voi valita elää sillan alla ja kalastaa, metsästää, kerätä marjoja tms. toiminnalla hankkia ruokaa.
 
Tuet ja tukiaiset kaikilta vastikkeettomasti pois. Samoin asumistuet. Jokainen kustantakoon elämänsä itse työn teollaan, sitten jos tilapäisesti ei ole töitä, niin päivittäinen työnhakuvelvollisuus, jonka täytettyään saa kupongin, jolla voi ostaa itselleen ja perheelleen tarpeellisen määrän ruokaa päiväksi. Huomenna sitten sama rumba uudestaan. Saadaan lusmut liikkeelle ja tuottavaksi osaksi yhteiskuntaa.

Ja jos ei halua tähän osallistua, niin aina voi valita elää sillan alla ja kalastaa, metsästää, kerätä marjoja tms. toiminnalla hankkia ruokaa.
Montako vartijaa sinulla on varaa palkata?
Sinun yhteiskunnassasi tarvitset niitä aika monta.
Kannattaa maksaa heille hyvin, huonosti palkattu vartija saattaa saada omaisuutesi suhteen merkillisiä ajatuksia.
 
vierailija
Montako vartijaa sinulla on varaa palkata?
Sinun yhteiskunnassasi tarvitset niitä aika monta.
Kannattaa maksaa heille hyvin, huonosti palkattu vartija saattaa saada omaisuutesi suhteen merkillisiä ajatuksia.
Ei ole suuria omaisuuksia eikä rikkauksia maanpäällä, mutta omillani olen perheen elättänyt ja ollut välillä työttömänäkin. Kas ei ne suuret tulot vaan tuloihin suhteutetut menot takaavat sen, ettei tarvitse tukia silloinkaan liiemmälti, kun elämä potkii päähän. Ja kyllä tukien pitää olla vastikkeellisia kunnolla, muuten ihmiset laiskistuvat ja passivoituvat.
 
vierailija
Koko sosiaaliturva on ymmärretty terminä väärin vasemmistoleirissä. Se on turva sen varalle, ettei töitä ole tai niitä ei pysty tekemään. Se on ikään kuin vakuutus. Ei edunsaajiksi pidä ketään tänne hakea.

Tilanne on vähän sama kuin vakuutusyhtiö maanittelisi vakuutuksen ottamattomia nostamaan korvauksia yhtiöstä.
 
vierailija
Mielenkiintoiseksi menee, kuka maksaa tämän halpatyövoiman elämisen ja asumisen, koska päivänselvää on, ettei tuollaisilla palkoilla pysty elättämään edes itseään, saati muuta perhettä. Otetaanko pois jo ennestään vähäosaisilta, kuten on linja tähänkin asti ollut eli leikataan koulusta, opiskelijoilta, eläkeläisiltä, sairailta, vammaisilta, omaishoitajilta, työttömiltä ja vanhuksilta.
tiesitkö noin ennalta?
 

Yhteistyössä