Toimitilahuoltaja/laitoshuoltaja.. Mitä eroa?

laitoshuoltaja
laitoshuoltajaon laitoksessa eli sairaala, vahnustentalo, päiväkoti, palvelutalo.
toimitilahuoltaja on sit vissiin jossakin siistimmässä paikassa, esim. avokonttori, toimisto, kuappa ym.
 
vieras
Voi jeesus näitä tehtävänimikkeitä. Juuri oli televisiossa joku tapahtumakonsultti eli apumies, joka vetää piuhoja ja kantaa rompetta ja saa palkkaa 2300,-?. Tiittelillä ei elä.
 
jepjep
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi jeesus näitä tehtävänimikkeitä. Juuri oli televisiossa joku tapahtumakonsultti eli apumies, joka vetää piuhoja ja kantaa rompetta ja saa palkkaa 2300,-?. Tiittelillä ei elä.
niinno.. onhan se kuitenkin "vähän" eri asia siivota esim. sairaalassa kuin toimistossa. ja palkkakin on eri, itse tienaan vuorotyössä laitoshuoltajana 1800?/kk
 
Alkuperäinen kirjoittaja jepjep:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi jeesus näitä tehtävänimikkeitä. Juuri oli televisiossa joku tapahtumakonsultti eli apumies, joka vetää piuhoja ja kantaa rompetta ja saa palkkaa 2300,-?. Tiittelillä ei elä.
niinno.. onhan se kuitenkin "vähän" eri asia siivota esim. sairaalassa kuin toimistossa. ja palkkakin on eri, itse tienaan vuorotyössä laitoshuoltajana 1800?/kk
Tiedätkä eroaako ne sitten tuloiltaan kuinkahan paljon? Vaikka mä oon sen verran surkeeseen palkkaan tottunu, et eipä sen sitten niin. :) Kunhan on mukava työilmapiiri.
 
jepjep
Alkuperäinen kirjoittaja SylWi Poloinen:
Alkuperäinen kirjoittaja jepjep:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi jeesus näitä tehtävänimikkeitä. Juuri oli televisiossa joku tapahtumakonsultti eli apumies, joka vetää piuhoja ja kantaa rompetta ja saa palkkaa 2300,-?. Tiittelillä ei elä.
niinno.. onhan se kuitenkin "vähän" eri asia siivota esim. sairaalassa kuin toimistossa. ja palkkakin on eri, itse tienaan vuorotyössä laitoshuoltajana 1800?/kk
Tiedätkä eroaako ne sitten tuloiltaan kuinkahan paljon? Vaikka mä oon sen verran surkeeseen palkkaan tottunu, et eipä sen sitten niin. :) Kunhan on mukava työilmapiiri.
eniten se riippuu työtunneista, ja siitä onko sulla esimerkiksi viikonloppuja, iltoja ym.
mulla vajaat tunnit, eli n.6-7h per päivä, mutta työtä tehdään kello 05-21.00 välillä ja viikonloppujakin.
eli jossakin toimistolla ei varmast siivoilla kun aamuisin/iltaisin ja kohteet on helpompi/nopeampi puhdistaa, lähinnä roskat, lattiat, vessat, eikä ne tuollaisissa paikoissa mitään extra likaisia ole.

sairaaloissa taas on kaikenmoista lihasäkkiä,paskasäkkiä, seinät yrjössä, paskassa ja kusessa..joten tulee sitä likaisentyönlisääkin sitten :)
 
Limaiset ilmaistyönteettäjät
Miksi siivoojan oppisopimuskoulutus kestää kaksi(!) vuotta? No, siksi, että yritys saa ilmaista työvoimaa pitkäksi aikaa.

"Tampereella järjestetään kotityö- ja puhdistuspalvelujen perustutkinnon oppisopimuskoulutus maaliskuussa 2011. Koulutukseen valitaan 15 puhdistuspalvelualasta kiinnostunutta 18 - 29-vuotiasta tamperelaista nuorta, jotka ovat työttömänä.

Koulutuksen tiedotustilaisuus järjestetään Tampereen palvelualan ammattiopistolla 4.11.2010 kello 13, ja siihen ilmoittaudutaan viimeistään 3.11.

Tilaisuudessa nuoret voivat varata itselleen haastatteluajan, jonka perusteella tehdään valinnat työharjoittelujaksolle. Työharjoittelujakso järjestetään 29.11.2010 - 16.1.2011. Harjoittelijat työskentelevät Koukkuniemen vanhainkodissa, Kaupin sairaalassa ja Hatanpään puistosairaalassa 5 päivänä viikossa toimitilahuoltajan tehtävissä.

Varsinainen oppisopimuskoulutus alkaa 14.3.2011 ja päättyy 13.3.2013. Työnantajana toimii Tampereen kaupunki."
 

Yhteistyössä