Toisen jalan yksi varvas puutuu...missä vika??

Mulla on myös tuollainen ongelma, molempien jalkojen pikkuvarpaat varsinkin puutuu joskus. joskus isovarpaatkin. mulla on kyllä tosi "kylmät" jalat, eli kesälläkin jalkoja palelee herkäsiti varsinkin sisällä jos ei oo sukkia...vaikka muuten olis kuuma. Huono verenkierto siis, sukuvika ;) Eli luulen että sama vika noissa mun pikkuvarpaissakin, ei veri kierrä kunnolla. Kerran penskana jouduttiin ulkona odottelemaan jotain 10 min ulkona ja oli vain n. 15 astetta pakkasta, niin vielä tunnin päästä sisälle päästyä oli pikkuvarvas ihan turra.
 
Isä 35 vuotta
Hassua kertoa tietysti että luit väärin kysymyksen. Sillä taas toistaalta ei ole MITÄÄN arvoa kysysjälle tai viestiketjun lukijoille. Kasvakaa jo hieman aikuisemmaksi lapsienne myötä - teinit.
 
"vieras123"
Mulla puutuu usein pottuvarpaasta 1/3 - 2/3, ulkosyrjä yleensä. On siis puutunut 2-6vko kerrallaan. Tuo on hieman jo mietityttänyt.. Miehellä myös ollut tuota pari kertaa minulla useammin. Mitähän tämä sitten on? Ei uskoisi että verenkiertohäiriö kun on niin selkeärajainen osa sitä varvasta aina.
 

Yhteistyössä