toisenlaiset äidit..

  • Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti
"Enkelin äiti"
Ystävän teoria keskenmenon jälkeen oli että sitä lasta ei oltu tarkoitettu heille vaan jollekin muulle..

Onko typerämpää taas kuultu :D
Katoin nyt vasta ton jakson ja kyllä piti uudelleen kuunnella :/
ite ku sain km rv22 ja joku olis tollasen suustaan mulle päästäny, olisin varmasti suuttunu. Ihan kiva joo, että joku muu saa lapsen jota minä olen 5kk sisässäni kantanut :'(
Vaikka tarkottaakin vertauskuvallisesti, niin silti kuulostaa typereltä :/

Ja ne nimetyt tähdet... on ollu pakko kysyä joltain etukäteen, mitä mieltä tuo pariskunta asiasta on. Sen verta arka aihe eikä kovin moni varmaan halua muistella menetettyjään joka kerta kun tähtitaivasta katselee.

Kyllä me puhutaan lasten suojelusenkelistä, mutta en ikinä halua ajatella, että joku muu on minun enkelini saanut. Enkä tykkäisi jos joku muu "ostaisi" taivaalta tähden hänen muistokseen ja vielä nimeäisi sen miten itse tahtoo :/
 
En surisi
Jokainen kokee keskenmenon omalla tavallaan, mutta ei rv 10 ole vielä mikään vauva, saati sillä edes aivot kehittyneet. Ymmärrän syvän surun jos keskenmeno tulee esim. viikoilla 22, silloin voi jo puhua vauvasta ja että on ehtinyt jo kantaa lapsen alkua pitkään sekä kiintyä pieneen.

Mutta tuollainen varhainen keskenmeno, ok voi olla toki pettymys mutta en ymmärrä että se olisi jokin suuri menetys, kun yleisestikin tiedetään että rv 12 ennen moni raskaus päättyy keskenmenoon.
 
Ei se fyysinen puoli niin paha ole. Keskenmenossa kuolee toiveet, haaveet ja se jännittävä ilo tulevasta vauvasta. Se ajatus jossa on vahva tunne mukana. Siihen vielä muuttuneet hormoonit herkistämässä, niin kyllä se vaan monesta tuntuu ihan hemmetin pahalta, vaikka menis kesken viikolla viisi..
 

Yhteistyössä