Toitotetaanko susta homoasioista liikaa vai liian vähän?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onko sinusta jotain mistä pitäisi homoyhteisön puolesta vieläkin puhua, vai onko jotain mistä on puhuttu liikaakin tai jotain mitä et ymmärrä tai hyväksy.
Sana on vapaa aiheesta homous, pidetään ketju siistinä.
 
vierailija
Tuntuu, että et saisi pitää kiinni omista periaatteista, vaan ne ovat "väärin", jos ei ole homojen puolella joka asiassa. Tunnen homoja useamman ja he ovat mukavia ihmisiä, joille suo mielellään onnellisen elämän. Mutta jos olen eri mieltä esimerkiksi adoptiosta, olen paha ihminen. Tätä en keskustelussa ymmärrä.
 
vierailija
Tuntuu, että et saisi pitää kiinni omista periaatteista, vaan ne ovat "väärin", jos ei ole homojen puolella joka asiassa. Tunnen homoja useamman ja he ovat mukavia ihmisiä, joille suo mielellään onnellisen elämän. Mutta jos olen eri mieltä esimerkiksi adoptiosta, olen paha ihminen. Tätä en keskustelussa ymmärrä.
Minkälainen "hyvä ihminen" ei sallisi ystävilleen oikeutta hankkia perhettä ja tulla kohdelluksi tasa-arvoisena lain edessä? Minä en ymmärrä tätä.
 
vierailija
Liikaa. Monen ihmisen asenteissa homoja kohtaan on parantamisen varaa, mutta ei siitä jatkuvasti tarvitse löpistä.
Tässä yritetään muuttaa lakia tasa-arvoiseksi kaikille ja niin kauan kuin se ei ole sitä, siitä pitää puhua. Yksittäiset ihmiset mielipiteineen saavat pitää mielipiteensä, laki täytyy silti olla kaikille sama ja sitä se ei vielä ole.
Matkalla kohti tasa-arvoa ollaan ja sen ansiosta, että jotkut jaksavat "löpistä" siitä niin paljon. Kiitos heille siitä.
 

Yhteistyössä