Toiveena vauva 2017-2018

Noista iho- ongelmista, mulla ei ole ollut mitään hormonaalista ehkäisyä joten sen lopettaminen ei voi olla syynä. Mulla nyt noin kaksi kuukautta ollut finnejä jatkuvasti, ja aiemmin ei juuri mitään. Olen ajatellut, että johtuu ihan vaan tästä vuodenajasta. Paljon kaikkea katu- ja siitepölyä ilmassa, niin iho reagoi siihen?
 
Mulla kesti koko yritysajan iho-ongelmat pillerien lopettamisen jälkeen. Oikeastaan nyt vasta imetyksen lopetuksen jälkeen alkaa olla iho normaalikunnossa ja näppyä tulee vain kierron tietyssä kohdassa 1-2. Mutta mulla onkin aina ollut ongelmia ihon kanssa ja siitä syystä aloitin pillerit aikoinaan. Nyt en aio niitä enää koskaan ottaa uudelleen käyttöön, sen verran sotkee koko kropan.

).( nyt mun rinnat oikeasti on arat sivuista, ei tää voi ihan kuvitelmaa olla. Aina jankkaan etten usko plussaan ellei rinnat ole kipeät, mutta uskon että tuo vehnis voi tehdä kyllä kaikenlaista. Taidanpa mennä googlettelemaan lisää onko muilla tullut näitä uusia oireita ennen menkkoja.
 
Mulla kesti koko yritysajan iho-ongelmat pillerien lopettamisen jälkeen. Oikeastaan nyt vasta imetyksen lopetuksen jälkeen alkaa olla iho normaalikunnossa ja näppyä tulee vain kierron tietyssä kohdassa 1-2. Mutta mulla onkin aina ollut ongelmia ihon kanssa ja siitä syystä aloitin pillerit aikoinaan. Nyt en aio niitä enää koskaan ottaa uudelleen käyttöön, sen verran sotkee koko kropan.

).( nyt mun rinnat oikeasti on arat sivuista, ei tää voi ihan kuvitelmaa olla. Aina jankkaan etten usko plussaan ellei rinnat ole kipeät, mutta uskon että tuo vehnis voi tehdä kyllä kaikenlaista. Taidanpa mennä googlettelemaan lisää onko muilla tullut näitä uusia oireita ennen menkkoja.
Onko sulla eka vehniskierto menossa nyt? Alotin itekin tästä kierrosta, olikohan se kp 2 vai 3 eli alkuviikosta ja nyt odotan mielenkiinnolla millasia oireita alkaa ilmaantua...
 
Onko sulla eka vehniskierto menossa nyt? Alotin itekin tästä kierrosta, olikohan se kp 2 vai 3 eli alkuviikosta ja nyt odotan mielenkiinnolla millasia oireita alkaa ilmaantua...
Joo, aloin ottamaan sitä heti kierron alusta ja jotenkin musta vaan tuntuu että se sai kaikki kropan tuntemukset sekaisin. Viime kierrossa oli täysin selvä ovis, nyt tuli niin sekavia merkkejä eri viikoilla että en tiedä yhtään mitään varmaksi. Voihan se tietty olla greippikin, sen otin kans tähän kiertoon mukaan. Mut vehnis sekoitti mun esikoisen plussauskierronkin niin ehkä se vaan tekee tätä mulle. En löytänyt että kukaan muu olisi valitellut samaa joten varmaan aika harvinaista :)
 
  • Tykkää
Reactions: Yuna
Mä täällä mietin että koska kehtais tehdä ensimmäisen testin..? :D
Maanantaina oli kp28, kaks päivää ennen kun vuodon täytyis alkaa. Mulla kolme testiä polttelee tuolla veskin kaapissa.
Mitä toi vehnis juttu on? Greipistä kyllä kuullu mutten koskaan käyttäny. :)

Te joilla on jo lapsi minkä ikäisiä he ovat? Meillä on 7v, 4v, 2v7kk ja 11kk. Nyt jos heti tärppeis tulis suurinpiirtein samanlainen ikäero kuin kahdella nuorimmalla. :)
 
Mä täällä mietin että koska kehtais tehdä ensimmäisen testin..? :D
Maanantaina oli kp28, kaks päivää ennen kun vuodon täytyis alkaa. Mulla kolme testiä polttelee tuolla veskin kaapissa.
Mitä toi vehnis juttu on? Greipistä kyllä kuullu mutten koskaan käyttäny. :)

Te joilla on jo lapsi minkä ikäisiä he ovat? Meillä on 7v, 4v, 2v7kk ja 11kk. Nyt jos heti tärppeis tulis suurinpiirtein samanlainen ikäero kuin kahdella nuorimmalla. :)
 
Minulla on edellisestä liitosta 7v poika ja 8v tyttö :)

Täällä samat juilinnat yms jatkuu. Ollaan mökillä, niin testailut on hankalaa. Mutta ovistesti eilen suht tumma, ei siltikään positiivinen. Raskaustestin teen huomenna tai sunnuntaina.
 
Dana, meillä mennään melkein samassa. Mulla nyt kp 29, dpo 11. Aamulla testasin negan. Koko yön näin unta siitä kuinka aamulla tulee plussa. Yksi testi on vielä. Järkevä oottelis ainaki 3 päivää. Mä en kovin järkevä ole silloin, kun testejä on kaapissa. Oireita ei kyllä ole, ihan samaa alavatsan jomotusta, kun ennen menkkoja.
 
Onnea plussanneet :love:


Itsellä Dpo 9. Jospa huomenna jo kokeilisi mitä r-testi sanoo. Ääää, voisi nyt pari päivää mennä vähän nopeammin. En millään jaksaisi odottaa et pääsee testaamaan. Miksi pitää olla tällainen hätähousu !!!????


Aurinkoista päivää kaikille (y)
 
Mä aloitin myös kierron alusta vehniksen, ja lisäksi otan macaa. En toistaiseksi ole huomannut mitään poikkeavaa paitsi että maca tuntuisi hiukan parantavan virkeystasoa. :) Mielenkiinnolla odotan, miten nämä vaikuttaa.

Tietääkö joku muuten macasta, kannattaako se lopettaa jossain vaiheessa kiertoa? Raskaana oleville sitä ei ilmeisesti suositella, niin mietin, olisiko sen ottaminen sitten parempi lopettaa oviksen jälkeen.
 
Täälläkin testit polttelee kaapissa! Tänään kp25/28-29 ja arviolta dpo10 kovasti yritän tiistaihin odotella jolloin olis kp29. Esikoisesta tosiaan aikoinaan tuli nega kp 27/28 ja paria kolmea päivää myöhemmin plussasin, joten yritän malttaa :sneaky: Meillä siis entuudestaan 2v8kk tyttö, joka kovasti kyselee, koska meille tulee vauva :love:

Vitsi tää odottelu on hirveää! En muistanutkaan kuin piinaavaa! Toivottavasti ei kovin montaa kiertoa joudu piinailemaan..

Nyt kauhea flunssa taas menossa ja oireita ei juuri nimeksikään.. Ei onneksi kyllä vielä menkkaoireitakaan.
 
Vitsit, miten moni odottelee taas testaamaan pääsyä, itse odotan ovista, jonka oletan saapuvan ensi viikon loppupuolella.

Iho-oireista; Minulla paukahti naama ihan täyteen näppyä kun jätin hormonaalisen ehkäisyn pois. Onneksi se tasottui kuukaudessa. Tyttöä odottaessa naama kukki alkuraskaudessa oikein kunnolla, pojasta ei tullut mitään iho-oireita.

ViiruP: Minulla on ennestään 7v tyttö ja 5v poika, miehellä ei ole lapsia. Ja tässähän ei ole MITÄÄN järkeä, nyt alkavat lapset olla jo aika omatoimisia, aamulla saa äiti nukkua ja sitten sitä haluaa vielä kerran lähteä siihen vauvarumbaan uudelleen. Kuten olen varmaan aiemminkin todennut, niin vauvakuumeella ja järjellä ei ole mitään tekemistä keskenään.

Testit polttelee minullakin aina kaapissa. Tuossa muutama viikko sittenhän kävi niin, että aamusta kiireesti kp 29 piti tehdä testiä. Jo ennen testiajan kulumista loppuun, tiesin vastauksen. Olin nimittäin pyyhkäissyt juuri paperilla. Mutta kun ei vaan malttanut odottaa kauempaa :ROFLMAO:

Mutta nyt, ulkona on ihana keli ja tänään on naisporukan illanvietto. Aion olla hurja, ja kietaista muutaman sidukan naamariin, nauttia auringosta ja hyvästä seurasta enkä uhraa ajatustakaan millekään vauvajutuille :D
 
  • Tykkää
Reactions: Nonsk
Nega testattu. Vasen rinta sivusta yhä kipeä ja alavatsaa jomottaa, eniten aamuisin mutta lähes koko ajan sellaista pientä polttoa. Jotenkin on/oli niin vahva fiilis plussasta että en meinaa hyväksyä tulosta. Onhan nyt toki vasta kp21 ja kierrot perseilee, joten en oikeasti tiedä missä mennään. Maksimissaankin dpo10 eli myöhemmin uudestaan. Plussa olis aika hieno juttu äitienpäiväksi, mutta toisaalta haluaako sitä päivää pilata sit negalla.
 
Täälläkin testi pysyy negana. Dpo14 pitäs olla. Menkkajuilinta on hävinnyt johonkin, en tiedä onko se hyvä vai huono fiilis.

Ihana ilma totta tosiaan! Istuin parvekkeella jonkin aikaa tuubitopissa ottamassa aurinkoa :) Ja onneksi nämä ilmat ei ainakaan forecan mukaan ole vielä loppumassa!
 
Harmi, että on tullut negoja. (n) Mutta toivottavasti ne vielä muuttuu plussiksi! :)

Itse vasta odottelen ovista, menkat kesti vaan kolme päivää. Hämmentävän lyhyt vuoto, mutta ilmeisesti kuitenkin vielä normaalin rajoissa. :confused: On tää kyllä jotenkin koomista, kun ensin odottaa ovista, sitten odottaa että pääsis testaamaan, ja jos joskus sen plussan saa, niin lopuksi odottaa vauvan saapumista. :ROFLMAO:

Aurinkoista viikonloppua kaikille, nauttikaa elämästä ja kesäisestä säästä! :)
 
Aurinkoista perjantaita kaikille ja onnea plussanneille! :love::)

Mulla taitaa normit menkkaoireilut alkaa.. blah.. Tekis mieli ihan käydä jossain ultrassa, et onko mulla noi paikat missä kuosissaan niitten solujen luovutusten jäliltä.. Ku eivät mitään jälkikontrollia kuitenkaan määränneet.. Toisaalta oon töissä terkkarilla, ja työsuhde-etuna varmaan lääkäri kattos... Jos osaa.. :whistle:

Mulla on lapset jo 15, 14, 12, ja 10v.. Eli eipä mitään järkeä enää oo vauvaa hommata, mutta tosiaan uus mies, niin... :love::love::love::love:

Iho-oireista sen verran, että muistan kuinka mulla on raskaana ollessa leuka punottanu, ja jostain taisin sillon löytää juttua siitä, että joillain saattaa leukaluut(?!) raskausaikana jotenki siihen olla syyllisiä.. :confused: Tosin noista tiedonhankinta-ajoista siis vierähtännä vuoskymmen... :ROFLMAO::ROFLMAO:

Vaan nyt jos ulkoilemaan lähtis viikonloppuvapaan kunniaksi.. :)
 
Harmi Nonsk sunkin negasta :unsure:
Monilla on jännät päivät menossa, tsemppiä piinailuun!

Onko kellään muulla jotain tiettyä oiretta josta ajattelee että jos se tulee, niin sitten on syytä epäillä raskautta? Mulla on rinnat, koska ne ei oikeasti koskaan oireile, paitsi raskaana ja tieytysti imettäessä. Nyt ne on herkät, osittain kipeät ja muhkuraiset.
Ainiin ja nyt tää superouto fiilis, sellainen samanlainen paine siinä muhkuraisessa rinnassa kuin maito nousisi. Mitä ihmettä?? :eek: mutta nega on nega. Mä tuun kohta hulluksi, tai ehkä olenkin jo siksi näö tuntemukset? :ROFLMAO:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Yuna

Yhteistyössä