Toiveena vauva 2017-2018

@Puff☆ kurja kuulla, että löytyi kystiä. Mutta toisaalta hyvä, että ne voidaan poistaa ja toivottavasti raskaus sen jälkeen pian alkaisi. Mun yhdeltä tutulta on poistettu toinen munasarja, mutta hän on sittemmin saanut kolme lasta. En tiedä miten helposti tai vaikeasti, mutta aika pienillä ikäeroilla lapset on. Tsemppiä odotteluun, onneksi 3kk on lopulta kuitenkin suht lyhyt aika.

@saaruska86 bongasin toisesta ketjusta sun "viivanpaikan" ja musta se on punainen viiva?! o_O

@felessa kovasti voimia sinulle ja nopeaa toipumista tulevasta leikkauksesta!

@Idina vasemman puoleisessa tikussa on minusta kaksi viivaa? :love:

Uusille tervetuloa :)
 
@Lumi87 , ei siinä kyllä mun silmään valitettavasti vaaleanpunaista ole :( Ja samanlainen ollut nyt kolme päivää, ajattelisin sen vahvistuneen, jos plussaa meinaisi.

Ovistesti vaan vahvenee vahvenemistaan. Täytyy varmaan huomenna testata muun merkkistä testiä kun pc:tä, niin saadaan joku vastaus tähän että onko se nyt plussa vai ovis vai mikä.

Pahoittelut uuteen kiertoon lähteneille :(

Ja @PIKKUMAMI85 , eihän sitä voi koskaan tietää, että kuin nopeasti tärppää :) Itse olen päättänyt jo aikoja sitten, siis toisen lapsen yrityksessä, etten ajattele mitään "jos olenkin sillon raskaana", ennenkun todella olen.
 
Hei kaikille. Täällä varmaan on vielä muutama jotka muistaa tarinani. Eli todettiin kysta ja pompoteltiin lääkäriltä toiselle. Joka toinen sanoi että et voi tulla raskaaksi ja oli jo leikkausaika varattu, jossa olisi käytännössä poistettu toinen munasarja. Leikkausta kaksi päivää ennen olevassa kontrollissa lääkäri kuitenkin sanoi, että kun ette ole edes päässeet yrittämään vielä, niin yrittäkää tuonne maaliskuulle. Koko syksy oli siis "yrityskieltoa" koska pompoteltiin sinne tänne ja elämäni isoin myrsky sisälläni, itkua ja pahaa oloa. Itkua tuli tänäänkin illalla. Syy löytyy tuosta kuvasta. En uskalla mennä kuin päivä kerrallaan ja odottaa että pääsee ultraan katsomaan, että onko edes oikea raskaus ja oikeassa paikassa. Tein siis testin tänään illalla, koska olo ollut todella pyörryttävä, oksettava ja outo. Rinnat, ei normilla menkkatavalla, kipeät.
En kuitenkaan uskalla tässä tilanteessa vielä suoraan liukua odottajiin. Mutta haluan luoda toivoa teille jokaiselle ja toivon niiiin todella, että jokainen joka ne kaksi viivaa tahtoisi, ne myös saisi. Haleja ja rakkautta kaikille!!!!
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: tänttähäärää
Cho
Heippa kaikki!
Olen pari päivää seuraillut tätä ketjua ja nyt ajattelin uskaltautua kirjoittelemaankin. Toivottavasti mukaan mahtuu vielä! :)

Toiveena olisi kolmas lapsi ja tälle vuotta. Ollaan hiljan ruvettu yrittämään ja rauhassa edetään, että katsotaan miten asiat menee. :)
 
@FreeZone81 niin paljon onnea! :love:

Täällä tuli aamulla tikkuun selvempi ja myös selkeästi vaaleanpunainen viiva. En vaan usko enää mihinkään, kun edellisissä onnistuneissa raskauksissa viiva on näkynyt yhtä hyvin jo dpo9 ja nyt on dpo12... Pakko hankkia joku muu testi kuin nuo Pregcheckit.

Jos nyt oloja oikein tunnustelee, niin vähän huippaavaa oloa on ollut. Paineet on muutenkin matalat ja raskausaikana ovat aiemmin vielä laskeneet. Ja nyt siis pystyyn noustessa näkyy tähtiä. Apteekkiin siis.
 
  • Tykkää
Reactions: Tiituu
@FreeZone81 voi miten ihanaa, että huonojen uutisten ja odottelun jälkeen sait noin hienon plussan! Kaikkea hyvää odotukseen. :love:

@Idina onnea ja viivan vahvistumista sinullekin!

@1986/13 tsemppiä lääkäriin. Tiedän ton tunteen, mua jännitti marraskuussa ihan hulluna mennä ja käynnin jälkeen romahdin totaalisesti kun mikään ei vastannut kierron vaihetta ja kaikki tuntui romahtavan. Toivottavasti sinulla olisi käynnin jälkeen rauhallisempi olo. <3

Mä heräsin aamulla nöhtyäni unen, jossa digitesti sanoi "raskaana 1-2". Eka kerta ikinä kun näen plussaunta. Ollut itku herkässä aamun. :cry: Se tuntui niin ihanalta siinä unessa...
 
@Idina , ihanaa! :love:

@1986/13 , tsemppiä lääkäriin. Uskon että jännittää. Toivottavasti selviää vaan kivasti kuultavia asioita, jotka on helppo ottaa ohjaksiin <3

--

Täällä viimenen pc uitettu ja ovistesti tehty. Ovulaatiotesti edelleen astetta haaleampi kun kontrolliviiva, muttasiis edelleenkin to-del-la tumma viiva. En mä ymmärrä. Ja pc:ssä taas törkeä viivanpaikka, mutta ei siihen valitettavasti saa väriä edes kuviteltua :( No, täytyy odotella että tuo pc kuivuu niin saa taas läpivalaista sen seitsemässä eri valossa, kuvitella viivan vähän vahvistuneen ja elätellä taas vähän toiveita :LOL: Nyt siis kp28..
 
@FreeZone81 Ihana uutinen, paljon onnea!
@Idina Jospa se viiva nyt pysyisi ja vahvistuisi, varovaiset onnittelut!
Uusille tervetuloa kuumeilemaan!

Kiitos viettelyvinkeistä kaikille! Ne tuleekin nyt tarpeeseen sillä eilen illalla alkoi menkat ja nyt kp1 :devil: Ärsyttää ja harmittaa kun ei onnistu. Positiivista sentään, että kierto on nyt pysynyt jopa neljä kertaa peräkkäin 27-29 päivän mittaisena ilman pitempiä kiertoja välissä. Mulle on kuitenkin tullut jotenkin sellainen tunne, että meissä on jommassa kummassa jotain ongelmaa, kun ei ole näin pitkään aikaan tärpännyt :confused: Tässä kuussa pitää varmaan varata aikaa gynelle, ihan perustarkastukseen ja voishan siinä sitten tästä vauvatoiveestakin mainita. Aina kun näkee jossain juttua tai mainoksia mistä tahansa /raskauteen/vauvoihin/lapsiin liittyvästä, oli se nyt sitten vaikka vaipat tai joku perhetapahtuma, niin tulee vaan haikea olo ja miettii, että miksi me ei voida saada sitä pientä vauvaa... :unsure: Kaipuu on suuri.

Pahoittelut teille muillekin, joita oli nyt uuteen kiertoon lähtenyt :( Harmillisen monella näkyi epätoivottu vieras tulleen kyläilemään. Tsempataan yhdessä taas yksi kierto eteenpäin, onneksi on tämä paikka, missä saa avautua ja saa vertaistukea :love:
 
Minä ja minun napa: Lääkärissä meni noin 8min ja yhtään en kyllä ole viisaampi vielä, enpä sitä kai vielä odottanutkaan. Noh, huomenna aamulla labroihin ja maanantaina lääkäri sitten soittelee niistä ja jatkosta. On vähän rauhallisempi olo, ehkä. Vielä.
 
@M89 , ei se ainakaan kovin vahvistuneen näytä, mutta toki kuivunutta ja "tuoretta" testiä on vähän vaikea verrata. Ja näin alkuun toki hcg- tasot on niin vähäiset, että pidätysaika ja juotu nestekin toki vaikuttaa.

@1986/13 , mutta nyt on ainakin pyörä pyörimässä! Labrat kuitenkin varmasti tuo lisäselvyyttä (y)

Tiivistin tän kierron ovistestailut yhdelle A4:lle :ROFLMAO::whistle: Mähän en siis noilla OneStepin ovistesteillä ole tasavahvoja viivoja saanut, mutta ainakin @MamaBlue :n ja @Lumi87 :n kanssa oli puhetta aiemmin, että esim pc:n ovistestit on antanut ovisplussaa, kun onestep ei, eli sen ja oireiden perusteella tulkitsin itselleni oviksen 4.1. siitä laskettuna nyt olisi siis dpo12. PC:n r-testit antanut viivanpaikkaa nyt neljänä päivänä, ovistestin viiva vahvenee, menkat ei ole alkanut eikä aina ennen n. 4pv ennen kuukautisia alkanut tiputtelukaan ole tullut. ARGH, mun luonteelle ei sovi tällanen!

Liitteenä koko kierto, tässä vielä linkkeinä:

alkukierto http://aijaa.com/3JPklp
loppukierto http://aijaa.com/oMf6Ze
 

Attachments

Mä näkisin myös @saaruska86 tuon sun tikkurivistön perusteella, että plussa olis ollut juurikin tuolloin 4.1. Plussahan se ei ole, noin normioloissa, mutta kyseisellä testillä hyvinkin mahdollisesti... Toivotaan parasta, että r-testitkin alkaa tummumaan. En tiedä lohduttaako tämä yhtään, mutta itse en ole IKINÄ saanut edes viivanpaikkaa mihinkään raskaustestiin, pc mukaan lukien. Eli testit olleet vitivalkoisia, kuten kuuluukin, kun en ole raskaana koskaan ollut. ;)
 
Joo, toi kp15A- testi oli se, minkä sitten lopuksi plussaksi tulkitsin sen sun pc vs. OneStep- kuvan perusteella, ja kp16 eli toi 4.1 olikin ovisoireet.
Silti jotenkin hämää että miksi edelleen dpo12 olisi nega - tai viivanpaikka. Viivanpaikkakin ehkä siksi, että omistan hyvin tehokkaat viivalasit - moni muu varmasti tulkitsisi blancoksi negaksi ja nakkaisi roskiin :LOL: no, aika näyttää. odottaminen onneksi on niin ihanan helppoa! :ROFLMAO:
 
Joo, toi kp15A- testi oli se, minkä sitten lopuksi plussaksi tulkitsin sen sun pc vs. OneStep- kuvan perusteella, ja kp16 eli toi 4.1 olikin ovisoireet.
Silti jotenkin hämää että miksi edelleen dpo12 olisi nega - tai viivanpaikka. Viivanpaikkakin ehkä siksi, että omistan hyvin tehokkaat viivalasit - moni muu varmasti tulkitsisi blancoksi negaksi ja nakkaisi roskiin :LOL: no, aika näyttää. odottaminen onneksi on niin ihanan helppoa! :ROFLMAO:
Joo, siis meinasinkin just, että plussa kp15 ja ovis kp16... tässä menee ajatukset ja sanat sekaisin. :LOL::ROFLMAO::p

Odottaminen on hanurista. :confused: Tämä odottamisen odottaminen on itsessään pelkkää odottamista... odotetaan uutta kiertoa, odotetaan menkkojen loppumista, odotetaan ovista, odotetaan oireita, odotetaan plussaa/menkkoja ja sit taas sama saatanan odottaminen alkaa alusta.

Mä haluan odottaa sitä vauvaa enkä enää jaksa yhtään odottaa odottamista!!!!!! :mad:
 
Täälä oli keskustelua nuista one stepin ovistesteistä. Heikkona hetkenä niitä tuli tilattua ja päätin sit kokeilla toisen testin rinnalla et mitä näyttää. Ylempi siis onestep ja alempi ebaysta tilattu. Taidan jatkossakin tilata ebaysta :D täytyy illalla vielä kokeilla josko tuo onesteppi tummuis vielä.

Onnea plussaneille!
 

Attachments

Onnea @FreeZone81 ja @Idina vielä :love:

@M89 mun mielestä hyvin vaikea sanoa onko haaleampi. Iham varmasti voi vaikuttaa juodut nesteet yms. Ja vielä kun joka päivä testaa niin hcg ei ehdi nousta niin paljoa. Joillekin testit näyttää vahvempaa viivaa iltapäivisin kuulemma (jos vaikka iltaisin juo paljon). Niin kauan on toivoa kun menkat ei ala! Toivottavasti viiva vahvistuu!

@saaruska86 aikamoinen testikokoelma sulla :) ja jännittävä tilanne.

On: yritän mennä rennommalla tyylillä tän kierron ja olla ajattelematta liikaa kiertopäiviä. Vaikka ovisoireet kyllä tietty tunnistan ja sillon viimeistään taitaa tää rento tyyli yritys jäädä ja stressi alkaa taas. Et ketä mä tässä yritän huijata ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Hiekkasärkkä79
Hei!

Onnea Idinalle plussasta, tuollaisen haalean plussan sain ja raskaana olin vahvasti❤

Täällä nippailee alamasua, siksi tein tänään jo ovulaatiotestin. Näytti kuitenkin vaan ympyrää, joten ovulaatio ei ilmeisestikään ole vielä. Kuinkakohan äkkiä tuo tulos sitten muuttuu, ei kai nyt illalla voi olla ovis. Ovulaation pitäisi tapahtua 22.1 mennessä.
Olisi niin ihana nähdä se hymynaama testissä.

Molemmat ollaan jännittyneitä että tapahtuuko meille se pieni ihme heti vai joudummeko odottamaan useamman kierron.

Onnea M89 ovulaation metsästykseen.:love:

T. Enisa kp 8/27 yk 1
 
  • Tykkää
Reactions: Hiekkasärkkä79
Hei! Keskusteluun liittyy nyt myös minä, kohta 30v nainen (nimimerkki on jäänne nuoruusvuosilta! ). Esikoinen on nyt 1v5kk ja ajatus uudesta raskaudesta on alkanut pyörimään mielessä aktiivisesti. Ajattelin jättää ehkäisyn pois loppuvuodesta, toiveena siis näillä näkymin kuopus vuodelle 2018. Esikoista yrittäessä sain paljon tukea himotestaajat-ketjusta, en oikein ole sen tyylinen tyyppi, että haluaisin näistä asioissa huudella IRL. Täällä vaikuttaa olevan sama kannustava ja ymmärtävä ilmapiiri.

Tsemppiä kaikille odotukseen ja odotuksen odotukseen!
 

Yhteistyössä