Toiveena vauva 2017-2018

21.1.18

Nimi | kiertopäivät | yrityskierto
Viipulainen........2/28......yk7
Nadine88...........12/28-34.......yk4
Möörtsi...............12/25............yk3
Tänttähäärää.....12/23-29.....ya 10/16
Viii......................45/29-33.....yk3
Nelliida...............16/28-30.......yk7
Fritang...............27/23-27.....yk11 (km yk2 & yk4)
Pocahontas-.......1/24-34....yk12
Vuuti...................6/28-32....yk10 (km yk7)
Salty.....................36/30-33...yk1
Sonde...................33/26-30....ya syksy -17-
lilia88...................23/27-31...yk 1
Pikkutakkutukka...9/29-33....yk6 (km 6/17)
Nasunen87...........8/28........yk 2
Ksennonen...........14/XX..........ykX
Ahmis...................13/25-28.....yk2
Haaveilija_93........12/27...........yk 2
VauvaHaaveilija89.23/29...........yk1
Keijupölyä..............14/18-23..........yk2
Embell...................41/21-35........yk 3
kissaliikeri.............20/19-34........yk2
Maikki2017...........12/28.............yk20

Piinailijat:
Fritang.....................dpo15
VauvaHaaveilija89...dpo8
lilia88.......................dpo7

Plussanneet:
Joulukuu 2017: Kiira29 (yk5)
Tammikuu 2018: Jasuuu (yk2)
 
katso liitettä 2740
Jaahas, oisko plussa tänään vai huomenna? :D Testaan vielä illemmalla uusiks. Kannattaisko vongata tänään vai huomenna? (n) En kehtaa eilisen itkuilun jälkeen joka päivä pyytää.. :cry:
Miä veikkaan et huomen saat vielä vahvemmat! Tosin eihän se kai väärin oo tallettaa päivää ennenkään, mut jos epäilet että ei kahtena päivänä peräkkäin onnaa ni miä uskon et vahvempi viiva ois viel tulos!
 
  • Tykkää
Reactions: Möörtsi
Nopeasti on kyllä noussut @Möörtsi :) Minäkin veikkaisin että huomenna on plussalla. Joka toinen päivä pitäisi riittää hyvin, ei tarvitse joka päivä harrastaa seksiä varsinkin jos se toista jo kovasti ahdistaa. Teidän parisuhde on kuitenkin tärkein :)

Voihan vadelma, lopetin luget ajoissa sen takia että menkatkin alkaisi ajoissa, nyt dpo15 eikä aavistustakaan menkoista. (n) Kaikissa muissa tämän vuoden kierroissa luteaali 13-14 päivää.
 
@Möörtsi mulla on kaksi raskautta alkanut ovispäivästä, kyllä ehtii :D

Testin tein viimeksi kai eilen, oli nega mutta en kyllä jaksanut sitä kuin minuutin kytätä. Tänään on myös ollut sellainen tyypillinen PMS-fiilis, vuorotellen puhissut vihasta ja vuorotellen itkenyt että kai ne menkat sieltä jossain vaiheessa tulee :LOL:
 
@Möörtsi mulla on kaksi raskautta alkanut ovispäivästä, kyllä ehtii :D

Testin tein viimeksi kai eilen, oli nega mutta en kyllä jaksanut sitä kuin minuutin kytätä. Tänään on myös ollut sellainen tyypillinen PMS-fiilis, vuorotellen puhissut vihasta ja vuorotellen itkenyt että kai ne menkat sieltä jossain vaiheessa tulee :LOL:
Huh, hyvä :) Miehelle laitoin töihin mahdollisimman kiltin viestin et tänään ja huomenna ois nyt ne parhaimmat päivät. Saa nähdä herättääkö kun tulee :p Voi harmi, kylläpäs sua nyt koetellaan :/ Toivotaan että ensi kuussa ovuloisi siltä oikealta puolelta taas! :love: Mullakin on vähän toispuoleista kun joka kuukausi tuntuu vasemmalla puolella kipuilut.. (n) Toivottavasti se on hyvä puoli o_O
 
Kiitos @viipulainen infoista! Voisin melkein harkita sitä vattuteetä (y) Saako sitä luontaistuotekaupoista vai mistä oot ostanut?

@Möörtsi nyt on hyvännäköinen plussa! Toivon, että se kantaa hedelmää :love:

Ite veikkaan, että mulla oli jostain syystä nyt ovis tai joku muu kiertohäiriö(n) Himotestaajana piti vielä tänään aamulla uittaa ovistesti, ja nyt illalla uudestaan. Illalla tein myös r-testin, joka oli nega tai viivanpaikka :ROFLMAO: Edelleen ovistesti mun mielestä plussa.. kuvassa kaikki jo kuivana.

http://aijaa.com/TqpwYe
http://aijaa.com/ZJczYp

Nyt ei kyllä päästy hyödyntämään tätä mahdollista ovista, mutta mahtaiskohan lauantain talletukset riittää. En tosin tiedä koska ensimmäinen ovisplussa on tullut, kun en tikutellut ennen eilistä iltaa :ROFLMAO: Ihanaa, kun teidän miehet on mukana tässä touhussa! Omani ei edes tiedä koska ovuloin eikä siitä erityisemmin ole vielä puhuttu. Pelottaa, että mies pelästyy koska on vasta nyt monen vuoden jälkeen suostunut tähän vauvaprojektiin.
 
Kiitos @viipulainen infoista! Voisin melkein harkita sitä vattuteetä (y) Saako sitä luontaistuotekaupoista vai mistä oot ostanut?

@Möörtsi nyt on hyvännäköinen plussa! Toivon, että se kantaa hedelmää :love:

Ite veikkaan, että mulla oli jostain syystä nyt ovis tai joku muu kiertohäiriö(n) Himotestaajana piti vielä tänään aamulla uittaa ovistesti, ja nyt illalla uudestaan. Illalla tein myös r-testin, joka oli nega tai viivanpaikka :ROFLMAO: Edelleen ovistesti mun mielestä plussa.. kuvassa kaikki jo kuivana.

http://aijaa.com/TqpwYe
http://aijaa.com/ZJczYp

Nyt ei kyllä päästy hyödyntämään tätä mahdollista ovista, mutta mahtaiskohan lauantain talletukset riittää. En tosin tiedä koska ensimmäinen ovisplussa on tullut, kun en tikutellut ennen eilistä iltaa :ROFLMAO: Ihanaa, kun teidän miehet on mukana tässä touhussa! Omani ei edes tiedä koska ovuloin eikä siitä erityisemmin ole vielä puhuttu. Pelottaa, että mies pelästyy koska on vasta nyt monen vuoden jälkeen suostunut tähän vauvaprojektiin.
Luontaistuotekaupoista löytyy ainakin. Itse ostin nettikaupasta Helsinki wildfoods brandin teetä (irtotee eli tarvii sen teepallon) joka ollut mun mielestä parasta tähän astisista.:)

@Möörtsi jee onnea ovisplussasta. Yleensähän tosta ovis tapahtuu keskimäärin 12-42h kuluessa. Sit on vielä pientä hajontaa ton ajan molemmin puolin. Munasolu pysyy skarppina 12-24h ovulaatiosta, joten hyvin on aikaa tallettaa. Siittiöt on loppuun kypsyneitä munatorvessa n.7h sisällä ejakulaatiosta, osalla siis kestää vähemmänkin, joten ei siis pitäis olla ongelmaa ja kun teillä oli jo talletuksiakin.(y)

@Fritang plää, plussaa toivoin teille.:(

@Jasuuu no viimein, joko mieli tyyntyi?:giggle::love:
 
Luontaistuotekaupoista löytyy ainakin. Itse ostin nettikaupasta Helsinki wildfoods brandin teetä (irtotee eli tarvii sen teepallon) joka ollut mun mielestä parasta tähän astisista.:)

@Möörtsi jee onnea ovisplussasta. Yleensähän tosta ovis tapahtuu keskimäärin 12-42h kuluessa. Sit on vielä pientä hajontaa ton ajan molemmin puolin. Munasolu pysyy skarppina 12-24h ovulaatiosta, joten hyvin on aikaa tallettaa. Siittiöt on loppuun kypsyneitä munatorvessa n.7h sisällä ejakulaatiosta, osalla siis kestää vähemmänkin, joten ei siis pitäis olla ongelmaa ja kun teillä oli jo talletuksiakin.(y)

@Fritang plää, plussaa toivoin teille.:(

@Jasuuu no viimein, joko mieli tyyntyi?:giggle::love:
Joo kyllä toi rauhotti mieltä aika paljon et hormoni nousee normaalisti :) tietty vie pelottaa kohdunulkoset ja tuulimunat yms :D onneks pääsen varhaisultraan (y)
 
  • Tykkää
Reactions: ahmis
23.1.18

Nimi | kiertopäivät | yrityskierto
Viipulainen........3/28......yk7
Nadine88...........13/28-34.......yk4
Möörtsi...............13/25............yk3
Tänttähäärää.....13/23-29.....ya 10/16
Nelliida...............17/28-30.......yk7
Fritang...............28/23-27.....yk11 (km yk2 & yk4)
Pocahontas-.......2/24-34....yk12
Vuuti...................7/28-32....yk10 (km yk7)
Salty.....................37/30-33...yk1
Sonde...................34/26-30....ya syksy -17-
lilia88...................24/27-31...yk 1
Pikkutakkutukka...10/29-33....yk6 (km 6/17)
Nasunen87...........9/28........yk 2
Ksennonen...........15/XX..........ykX
Ahmis...................14/25-28.....yk2
Haaveilija_93........13/27...........yk 2
VauvaHaaveilija89.24/29...........yk1
Keijupölyä..............15/18-23..........yk2
Embell...................42/21-35........yk 3
kissaliikeri.............21/19-34........yk2

Piinailijat:
Fritang.....................dpo15
VauvaHaaveilija89...dpo9
lilia88.......................dpo8
Ahmis......................dpo1

Plussanneet:
Joulukuu 2017: Kiira29 (yk5)
Tammikuu 2018: Jasuuu (yk2)
Tammikuu 2018: Viii (yk3)
 
Eilen yritettiin tallettaa, ei onnistunut :( Tänään nyt sitten uus yritys.. Alkaako ovistestissä viiva heti haalentua kun ovis on tapahtunut? Aamulla muili mahassa kyllä mutta ei mitään kipuja sinällään. Ovistesti oli tasavahva plussa edelleen.
 
Eilen yritettiin tallettaa, ei onnistunut :( Tänään nyt sitten uus yritys.. Alkaako ovistestissä viiva heti haalentua kun ovis on tapahtunut? Aamulla muili mahassa kyllä mutta ei mitään kipuja sinällään. Ovistesti oli tasavahva plussa edelleen.
Harmi, mutta jos tänään vielä ollu vahva ni nou hätä.
Mulla itselläni kyllä on oviksen tapahduttua jo seuraavan aamun testi haalea mikäli siis ovis tapahtuu illalla. Mut kannattaa koklaa vaikka iltasella miltä näyttää ja huomenna aamulla vielä. On niin yksilöllistä miten nopeesti hälvenee systeemistä toi hormooni.:)
 
Onnea @Möörtsi ovisplussasta!

Mä kans odottelen ovista lähipäiville. Lämpö tipahti jo eilen 0,2 alaspäin. Illalla kn hieman kova mut suu kääntynyt ikäänkuin alaspäin ja ihan selvästi auki :eek: tänään aamupissalla myös rakon tyhjennyttyä tuttu tunne alavatsassa ja tärinäkipua jota mulla tulee yleensä 2 päivää ennen. Ovistesti eilen ei kummonen mut katsellaan. Saattaahan tää olla muutakin ja kun on se vattutee käytössä nii saattaa hiukan muuttaa tuntemuksia.

Selkä hiukan parempi ja eilen talletukset onnistui kuitenkin vaik kaikki asennot ei selän kans onnistu.

Mut tuhrun tuhrua ei oo tullu mistä oon edelleen tyytyväinen :LOL: oon aika varma että viime kierto oli joku häiriö ku tuhruttelu nii pitkään.
 
@Möörtsi mulla oli tosiaan niin että plussa tuli ekan kerran illalla klo 23, aamulla oli selkein plussa(kontrollia vahvempi viiva) klo 5 ja sit klo 18 oviskivut. Ne loppu klo 21 ja myöhäisen illan testi näytti jo haaleampaa. Mut yksilöllistä on, eli kyllä hyvin ehditte viel talletella vaikka ovis tapahtuiski ennen iltaa
 
Peukut pystyssä @Nadine88 että ovis sieltä kohta tulisi! Pääset sinäkin piinailemaan.

Tässä on hyvä kaavio lutenisoivan hormonin vaihtelusta kierron mukaan :) https://en.wikipedia.org/wiki/Luteinizing_hormone#/media/File:Luteinizing_hormone_(LH)_during_menstrual_cycle.png
Ovis on tuo punainen pystyviiva, eli hormoni lähtee laskuun ennen ovista. Tuosta voi myös päätellä miksi jotkut ei saa välttämättä ovisplussaa, kun LH-taso saattaa olla ovispiikin aikaan 20mIU/ml ja nuo testithän on herkkyydeltään pääasiassa 20-25...

Täällä ei menkoista vieläkään mitään merkkiä. Toisaalta jos pari päivää vielä myöhästyvät niin ovishan meneekin miehen yövuorojen yli, mutta toisaalta olo on hirveä että saisi uusi kierto jo alkaa niin hormonit nousee ja maailma alkaa näyttää taas valoisalta paikalta :ROFLMAO:
 
Mä en malta oottaa et pääsee testaamaan sitä Pree seediä.:D
Huomenna varmaan tulee raskauskeijun paketti ni on sit ens viikoks kaikki valmiina. :LOL:
Ja huvikseni katoin, että jos nyt tärppäiski ni laskettu ois edelleen lokakuussa. Hassua. Viime kierrolla ois ollu kuun alkuun, nyt olis kuun loppuun.:D
Näin taas unta, että sain ihan tajuttoman plussan raskaustestiin. Se testi teki silleen että mitä enemmän hcg hormoonia, sitä enemmän testiviiva kohosi. No se testiviiva kohosi niin paljon, että puikkotestin se muovi halkesi. En mitenkään uskonu tulosta ja tulin tänne kuvaa näyttämään ja kaikki vaan sano että testi ei oo enään lukemiskelpoinen kun se on avattu ja mie vikersin että en mä avannu sitä vaan toi testi vaan räjähti.:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: kissaliikeri

Yhteistyössä