Toiveena vauva 2017-2018

Tanjuska ja taaperotx5 ootteks testaillu nyt loppukierrosta ovistesteillä?
Kyllä on jännäämistä täällä taas ku kierrot lähenee usealla loppua.
Tämä en viel alota testailuu vaik niiden suurkuluttaja oonkin. Kp16 kuitenkin vasta menossa mutta mutta kyllähän sitä viikonloppuna vois katella, niinku vaik isänpäivän aamuna :rolleyes:
 
En ole testaillut ovistesteillä :) Raskaustestin sorruin tekemään äsken kun löysin vahingossa kaapin perältä yhden.. Ei olisi pitänyt, menkkoja odotellessa edelleen siis. Tätä tunnetta ei voi sanoin kuvailla..

Nonsk, sinulleko voi päivittää kp1?
 
Mulla siis tänään kp 27 vaikka lista sanoo 26. Ite vaan sillon sekoilin, eipä kait sillä varmaan hirveesti oo väliä :)

Ite ajattelin testata vasta ensviikon alussa mikäli menkat ei oo alkanu. Kun mulla tosiaan se eka luomu kierto veny kp 32 tai 33, en muista. Niin en nyt sit tiedä et miten tää kierto et olisko jo sen normaalin 28 vai ei. Jos siis maltan oottaa niin kauan :D

Mulla ei oo ollu oikeen oireita, muuta ku et menkkamaista kipua ala vatsassa kolme päivää, tuntuu koko ajan et alkaa. Ja sit valkotuotoa tulee tosi runsaasti mut sitä mul tuli kyl viime kierrossaki ennen menkkoja melkein yhtä paljon.. Noh.. Täytyy toivoa parasta ja pelätä pahinta. Vähä kyl tuntuu siltä ettei tärppi oo käyny.

Nii kenellä muilla oli jännät päivät ku mulla ja tanjuskalla? :)
 
Täällä jännät päivät. Nyt kp 32/35 (noin)... ajattelin testailla la/su.. jos maltan. En halua tosiaan pettyä liikaa jos nega tulisi ja menkat perään. Mulla on väsymystä, alamaha nipistelyjä/menkkakipua.. sit uutena hieman pahoinvointia ja tissit aika kipeet ja äsken nousin aika nopeesti ylös sohvalta niin tuntui semmoinen repäisy mitä raskauden aikana yleensä tuntuu.. Mut joo kaikki voi olla menkkaoireitakin edelleen..
Jännää on!!!:whistle:
 
Kiitos tsempeistä, arvostan! :) Tänään lähti uusi kierto käyntiin, kai se on laitettava leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä vai miten se meni.. :notworthy: Jospa huomenna paremmilla fiiliksillä.. Jokatapauksessa toivon teille kovasti plussatuulia, kertokaahan tuloksia heti kun olette testailleet!! :)
 
Voi ei tanjuska :( toivotaa et ens kierroksella tärppää (y)

Tää on kyllä niin jännää tää perjantain oottelu..ei oo yhtää ärtyny fiiliskää niinku yleensä ennen menkkojen alkua on.Muutenki on ihmeen rauhallinen olo ja etova jne mut ihan erinlaindn ku esim viime kierrossa.
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
Huomenta!

Täällä tänään lähti kp29 käyntiin. Mitään oireita ei oikeestaan oo. Paitsi sitä menkka juilimista mitä nyt on ollu jo muinakin päivinä. Alaselkä on myös vähän kipee mut luulen sen johtuvan edelleen liikunnasta ja mun työstä. Valkovuoto on oikeestaan ainut erilainen. Mulla siis tuli sitä viimekierrosakin ennen kuukautisia. Mut ei todellakaan näin paljon!!! Eilen töissä olin ihan sata varma että menkat alkoi, kun pöksyyn lurahti jotain ja paljon!! Äkkiä laukusta side ja juosten vessaan. Meinasin oikeesti selälleni lentää hämmästyksesta kun se oli valkovuotoa! Sitä oli tosi paljon ja ainut mikä sen kuukautisvuodosta erotti oli tosiaan väri. Tänä aamuna sama kotona meikatessa. Ja nyt sitten töissä pikkuhousut taas märkänä kun lurahti. Ja siis tää muistuttaa räkää, eli aika juoksevaa ja sileetä, ei limasta niinkun ovislima ja ihan hento vaalea väri (ei siis keltanen eikä harmaa) eikä haise.

Mitä ootte mieltä, voiko olla oire? Tiedän kyllä et valkovuoto lisääntyy raskaudessa, mut voisko olla jo näin aikasessa vaiheessa, ennen plussaa siitä en oo varma.
 
Hei,
Minäkin haluaisin liittyä joukkoonne. Ikää 32 ja lapset -05 ja -09. Kolmatta kuumeillaan ja yk 4 menossa. Tänään on jo kp15/25-27. Olen tässä kierrossa yrittänyt tikuttaa ovista, jotta tiedän tuleeko sitä edes. Tähänastinen saalis on kuitenkin laiha: 5 haaleaa = nega.
Eilen oli kovat kivut oikealla alavatsalla ja luulin sen viittaavan ovikseen, mutta ei. Limojakaan ei ole näkynyt. Teen vielä huomenna ovistestin, mutta pelkään, että tämä kierto on menetetty jo.

Joie
 
Rassaavaaa..

Tässä nyt taas tulee mietittyä liikaa ja uusia"oireitakin" tuntuu löytyvän. Sellaisia joita en ole ennen tuntenut yhdessäkään kierrossa. Pari kertaa kylmä viillon tapainen vihlaisua tuntunut, joka alkaa alavatsalta ja jatkuu oikeaan rintaan. Ei kuitenkaan tunnu tuossa alavatsan ja rinnan välissä. Välillä tuntuu oikeassa rinnassa kipua. Ei niinkään itse rinnassa vaan luissa ja ytimissä. Tuolla sivussa, kyljessä päin. Alavatsassa vasemmalla välillä tuikkii ja välillä oikealla. Istuminen sattaa tuntua välillä epämielyttävältä, ihan kuin joku painaisi kohdunkaulassa. Ja oikeastaan koko ajan outo tunne alavatsassa. Eilen kun painelin vatsaa, alkoi sattua... ärsyttää kun en oikeesti uskalla luottaa, luulen että kuvittelen nämä tuntemukset.

Kuinka aikasessa vaiheessa olette saaneet plussan testiin??

Mietin että laskenko kierron että tietäisin millon testaan. Pelkään vaan niin hemmetisti sitä negatiivista tulosta.
 
Äh menin lämmönki mittaamaan se näytti 36,8.. niinku näytti pari päivää sitten.. olin kipee kaks viikoa. noin viikko sitten olo parantui. Mut yhä edelleen lämmöt noin ylhäällä. Voisko joku lyödä mua lapiolla et lopetan nää tutkimukset. :D

Meninpä laskemaan kierronpäivätkin, hitto. Viime kierrossa oli 26p sitä edellisessä 28p.. nyt päivä 21 menossa.

Arvatkaa vaan tekiskö mieli tikuttaa. Vaikka onkin ihan liian aikasta. Jo pari tuntia vatsaa poltellu oudosti.
 
Viimeksi muokattu:
Kävin lueskelemassa vähän lisätietoa ovulaatiosta ja LH-huipusta. Selvisi, että testien herkkyyden ovat yleensä 20-25 mlU/ml ja ovishuippu 15-80mlU/ml välillä. Ja joskus huippu voi jäädä kahden testin väliin ja jää havaitsematta, silloin on tärkeää seurata viivan tummumista ja päätellä siitä.
Käyttämäni testit ei näköjään ole herkimmistä päästä ja jos tulkitsen viivojen muutosta su-ma oli tosi heikko viiva, ti-ke lähes yhtä vahva kuin kontrolliviiva (mikä testi ohjeen mukaan tulkitaan negaksi) ja sitten tänään taas haaleampi viiva.
Uskaltaisinko tästä tehdä päätelmän, että ovis olisi kuitenkin ollut eilen, kun oli kovia alavatsakipujakin?
Ehkä yritän jotain toiveenrippeitä etsiä. 2 viikon päästähän se nähdään
 
Oon kyl aika toivekkaana tän yritys kierronkaa. Aikasemmin ollu semmost fiilist että "tuskin tärppää ..." kuitenkin nyt ollu aika toiveikas. Entiiä onko hyvä sanoo "ääneen" jos sitten ei mitään ookkaan tapahtunut :( mut oviksen aikoihin on hommailtu ja mulla oli ihme nippailua oikeen munasarjan kohilla eilen ja toissa päivänä ja nyt tänään kohdus tuntunu samanlaist pistelyy ku esikoisen kans. Enmee kuitenkaan viel takuuseen mut silleen vaikuttaa ihan hyvält.mitä nyt netist oon lukenu ni voi olla kiinnittymis kipuja hyväl säkäl.no menkkoihin on viel jonkun matkaa mut näkee sit miten kävi :)
 
Tervetuloa mukaan Joie ja kovasti plussaonnea! (y)

sintukkanen voihan se varmasti olla raskaudenkin oire, mutta voi se myös johtua muustakin..hankala sanoa. Millonka meinasit testailla?? :)

mama? Minulla oli samantapaisia oireita tässä kierrossa, tosin ne johtui varmaan teroluteista. Toivotaan että plussa sieltä sinulle tulisi! :) Itse testaan aikaisintaan oletettuna kuukautisten alkamispäivänä ellei menkkoja näy

Nessu87, toivotaan että vaistosi on oikeassa ja tärppi olisi käynyt! :)
 
Täällä testattu nega äsken. Testit tuli postissa ja tein suoraan iltapäivällä... ohjeissa oli et pitää olla 18 asteinen testi mut mä kyllä pissin siihen samantien...
Malttamaton...
tänään dpo 12 vasta. Oireita edelleen... pitää testailla su uudestaan jos ei menkat ala ennen sitä..
 
Nessu87: mulla tuntui kanssa nippailuja, mutta aika lailla heti oviksen jälkee. Ja ne jatku monta päivää. Oon kans lukenu että olis kiinnityskipuja. Nyt tuntuu lähinnä kihelmöintiä..

-tanjuska: häiritsee kyllä ihan hirveesti. En oo tämmöstä oire sekamelskaa ennen tuntenu.

Mulla pitäis kuukautiset alkaa kai tossa ens Ke-pe.. ärsyttävää kun jatkuvasti kihelmöi tai niinku kylmästi kuplii tuolla alavatsassa. Ei ole mitään menkkatuntemuksia. Ne mulla alkaa aina noin päivää ennen ja on sellaisia epämiellyttävän tuntusia. Tunnistan ne aina.
 
Täällä ollaa edelleen pahoinvoivia ja viluttaa ja pissattaa paljon..nytkin tuntuu oksennus kurkussa kokoajan :unsure: mut ei auta ku oottaa huomiseen ja toivoa että menkat ei ala..

Toivotaa että tässä kuussa tulee paljon plussia (y)
 
Aika on pysähtynyt fiilis täällä. Ei tässä kierrossa oo sitten minkäänlaisia oireita :cautious:
Nyt ei oo terotkaan nostanu lämpöä samanlailla ku viime kierrossa. No tänään ois dpo7 milloinhan alkais testailee vai odottaisko vaan kiltisti menkkoja kun ei tässä kropassa tunnu tapahtuvan mitään.
Joie testaile ahkerasti useasti päivässä voi lh huippu muuten mennä ohi.
Tanjuskalle plussa kiertoo nyt ja tietysti kaikille muillekkin(y)
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
Tanjuska testin tein äsken ja negaa näytti! :( hitsi miten voikaan tuntua pahalta. Vaikka vasta eka yk menossa niin harmittaa ihan kauheesti. Mä luulen että mulla on sit varmaab joku tulehdus tai muu, kun tota valkovuotoo tulee ihan hirveesti ja välillä vihloo munasarjoja.. Täytyy varmaan kuukautisten jälkeen varata lääkärille aikaa, kunhan nyt ensin alkaisivat.
 

Yhteistyössä