Toiveena vauva 2017-2018

Harmi negojen puolesta! :( Olette pidempään yrittäneet, jo teille soisi pikkuisten jalkojen töminää.

Omat menkat tosiaan viime viikolla. En kyllä tiedä voiko niitä siksi kutsua kun olisi sen 4päivää selvinnyt kahdella kolmella siteellä.. Kaveri kehoitti testaamaan uudestaan, mutta itse en sen negatiivisen jälkeen jaksa uskoa plussaan. (Tein clearbluen testin, joka lupailee varmaa tulosta jo ennen menkkojen oletettua alkamista.) Yhtä niukat olivat kuitenkin joskus pillereitä käyttäessäkin. Mitään erikoisia oireitakaan ei tunnu olevan, tupakanhaju meinasi tehdä oksettavan olon viikonloppuna, mutta näin käy muulloinkin.

Mitä kokemuksia teillä on ovistesteistä? Milloin kannattaisi alkaa testailla, kun kierto tuntuu olevan vielä sekaisin? Mites kun työt on välillä 6-22, niin onko väliä jos ei testaus aina osu lähelle samaa kellonaikaa?
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
Siis minähän en tajua noista lyhenteistä muuten yhtään mitään :rolleyes: Kierto on aika tasan 28 päivää ja omien laskelmien mukaan tänään taitaa olla kierron 23. päivä.

Etova olo, jäätävä makeanhimo, väsymys ja alavatsassa tuntuva paine on olleet läsnä tänäänki, mutta edelleenki oon hyvin varovainen toiveissani. Mies on ihan tohkeissaan jo ja minä koitan toppuutella, että eipä intoilla kun kaikki oireet on selitettävissä kyllä jollain muullakin.. Oon siis varsinainen ilonpilaaja :D

Ihan kamalia nuo utelut ja "kannustavat" kommentit mitä tällä palstallakin moni kertoo kuulevansa. Itekkin kun oon sanonut aika avoimesti lähipiirille, että toiveena ois vauva, niin kommentithan on niitä "eihän se ole kun tehä vaan".. hohhoijaa, eihän se tosiaan oo o_O

Onnea plussanneille ja stemppiä jännittäjille! :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: mama?
Just kattelin tossa itteäni peilistä sivusuunnassa. Ja kun yritin laihistaa, ei toi turvonnu maha kadonnu minnekkään. Ja alkaa olla aika kovan tuntunenki. Alko sattumaan vaa mahaan. :)

Jos ei nyt oo plussaa tulossa nii kyllä ihmettelen näitä oireita ja meen lääkärille ottaa selvää mun aivojen toiminnasta. :D

Btw, mullakin on ollu kaamee makean himo tässö muutaman päivän. Oli pakko leipoo tänää joulutorttujakin. :ROFLMAO:
 
Kysyn nyt teiltä arvon kanssakuumeilijat :)

Kun päivittelen tuota listaa niin on välillä aika turhan tuntuista kun joistakin ei ole kuulunut pitkiin aikoihin mitään ja päivittelen kiertoja sun muita ns. turhaan. Sanokaa te, pidetäänkö listaa vai lopetetaanko se kokonaan? Jos pidetään niin mikä olisi sellainen "raja", milloin poistuu listalta? Haluaisitteko listaan muutoksia? Sitä varten tuo on kuitenkin tehty että siitä olisi kiva seurata muiden kuumeilijoiden kierron vaiheita ja vähän tietää tilannetta missä toiset ovat. Toki ketjussa voi kommentoida ym. vaikkei listalla olisikaan, mutta toivoisin että listassa olijat päivittelisivät edes sen verran tilannettaan esimerkiksi kun kierto alkaa alusta taikka plussa pärähtää. Eri asia toki jos kierto on epäsäännöllinen taikka muuten vain ei tiedä kierrostaan. Ja mikäli tulee mukaan kuumeilemaan eikä halua listalle, niin siitä voisi mainita kirjoituksessaan?

Kertokaa mielipiteenne, tärkeää! :)
 
Minun mielestä kanssa kuukausi voisi olla sopiva aika, kyllä siihen aikaan ehtii yhden viestin kirjoitella. :) Ja takaisin listalle toki pääsee jos haluaa, ei tule mitään porttikieltoa :ROFLMAO: Eikä tämä nyt tosiaan tarkoita että päivittäin tai edes viikoittain tarvitsisi kirjoitella jos ei halua. :) Odotellaan lisää mielipiteitä! (y)
 
Itse ainakin seuraan tätä ketjua lähes jokapäivä, mutta en kommentoi kaikkea.

Aamulla kirjoittelin maito himosta ja herkistelystä. Vuodot on aina kestänyt sen tasan 3pvä ja niin nytkin, Paitsi nyt illasta alkoi kirkas vuoto uudestaan alaselän ja alavatsan sietämätön kipu, varhanen keskenmeno?
 
Jep, niitäpä juuri, kiitos selvennöksestä :) Minä kun oon fiksuna naisena opetellu kuukautiskiertonikin vasta nyt kolmikymppisenä, niin ei tämä sanasto oo ihan hallinnassa vielä :D
Meikä on ihan samanlainen! On pitänyt ihan googlen kanssa katsella että mites noi ovulaatiot sun muut taas menee ja olen siis myös kolmekymppinen. :giggle: Söin niin pitkään pillereitä että en tiedä mistään mitään. Tämän takia tilasin netistä ison satsin ovistestejä että jos ne vähän auttaisivat tässä tutkimustyössä. :geek:
 
susanmaaria, useimmat varmasti seuraavat ketjua ja kommentoivat silloin tällöin :) Tarkoitin sellaisia tapauksia jos ei kuulu mitään tosiaan vaikka siihen kuukauteen niin turhaan sitten päivittää tuonne listaan enää päivittäin eteenpäin :)

Voi ei :( En osaa tuosta varhaisesta keskenmenosta sanoa mitään, toivottavasti ei nyt siitä olis kyse :( Tsemppiä!
 
En tiedä listaan mutta ainakin olis kiva kuulla jos jollain on jotain lääkkeellistä jeesiä edesauttamaan raskautumista.
Käyttääkö porukka lisänä jotain vitamiinei tms tai kikka kolmosii.
Meil on terot toista kiertoo, greippi, vehnänalkioöljykapselit, foolihappo, multivita raskaus ja pre seed tuli nyt kans käyttöön.
Tanjuska Eikös listasta voi tiputtaa jos mitään ei kuulu ku eihän se takasin tulolle oo este.
Tulis jo meille plussat kaikille :)
Mama testailee milloin? Entäs muut?
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
Noni niinhän siinä kävi, että eilen tikutin vahvasti oviksen ja tänään myös mutta yllätys yllätys ollaan viimeksi hommailtu pe-la yönä :devil: joten taisi se ovulaatio sitten mennä sivu suun. Ei päästy itse ovista käyttää hyväksi :cry: tuskinpa nuo siittiöt elävät 3-5 päivää . Mä kun luulin, että mä tunnen kroppani mutta nyt kun mietin niin mun ovis on "oireeton" . Ennen kuvittelin aina tietäväni koska se on oireiden perusteella. Oireet tulevat vahvasti viikko ennen itse ovista, mutta kun on päällä niin ei mitään :alien:
 
-tanjuska, jos mä saan vielä vastailla, niin lista on kiva! Hienoa, jos jaksat pitää ja kiitos tähänastisesta. :) Kuukauden hiljaisuuden jälkeen voi minusta listalta poistaa, yleensä siinä ajassa jotain päivitettävääkin tulee, eli pidemmän hiljaisuuden jälkeen lista ei useinkaan ole ajan tasalla. Ja toki halutessaan voisi palata, kun laittaa viestiä.

Darni73, mä olen sekä esikoisen että tämän nykyisen plussan tärppikiertojen ekalla viikolla käynyt siellä vyöhyketerapiassa. Muuten en ikinä. Minullahan on epäsäännöllinen kierto, mutta nämä kaksi tärppikiertoa ovat olleet tasan saman mittaiset keskenään ja vahvoilla oviksilla, mikä ei sekään jokakiertoista herkkua minulla.
Tuolla jo aikaisemmin laitoin, että tämän yk2:n alussa söin ovikseen asti myös Gelee Royaleita ja greippejä. Tietysti jatkuvasti foolihappoa. Esikoisen tärppikierrossa söin foolihappoa. Ja oviksen jälkeen lähes päivittäin jotain kevyttä liikuntaa, kun ajattelin sen edistävän hyvää verenkiertoa koko kehossa, myös munanjohtimissa ja kohdussa.

Elsa84, minä plussasin lokakuun lopussa. Ovikseni ajoilta (lokakuun puolivälissä) löytyy tästä ketjusta siittiö-pohdintojani ja joitakin linkkejä siittiöiden elämästä. Siittiöt elävät yleensä ainakin 3vrk munanjohtimissa, joskus jopa 5vrk.
Käytännön kokemuksena kuitenkin tästä minun plussasta ainakin 2,5-3vrk eroa yhdynnällä ja oviksella. Eli viimeisin yhdyntä ke-iltana, ovisplussa pe-iltapäivänä, eli ovis lauantaina, vahvoja limoja iltapäivälle asti silloin. Ja tosiaan plussasin 2 viikkoa myöhemmin.
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
Tein testin, näyttää negatiiviselta. En jaksa tihrustella. Pitäisihän mun jo tietää, ettei sitä plussaa tule. On sitä niin kauan yritetty, turhaan. Kai mä tässä alan odotella niitä kuukautisia. Mä en ymmärrä miten mulla voi olla "oireita"... ehkä mä vaan oikeesti kuvittelen. Vittu mua suututtaa!@!@@!!!
 
mama? Onko sulla mikä kp menossa ? Oireitahan saa aikaseksi ihan mielellä jos oikein kovasti toivoo jotain asiaa. Täälläkin on niin monet kerrat ollut raskausoireita ,mutta pah.

Juuri kun pääsin sanomasta etten tunne kroppaani niin johan alko vasemmalla puolella munsarjoja juilimaan. :ROFLMAO:
 
Mulla kp33 alkoi tänään ja menkkoja ei näy. Jotain oireita ehkä ollu mut ei mitään vahvaa ja mainittavaa joten varmaan mielen tuotetta kun sitä toivoa pitää edelleen yllä koska kk ei näy. Sunnuntain jälkeen en oo testannu, enkä tiedä koska edes uskallan jos ei menkat ala, mä niin pelkään sitä pettymistä uudelleen :(
 
Sintukkainen testiä kehiin(y)
On: alko tuhruttaa eli tänään tai viimeistään huomenna starttaa uus kierto. Hitto mulla on viel parit terolutit jäljellä, kai mä ne viel syön vaik vuoto alkaakin. Onko kokemuksii vuodosta kuurin lopussa? Ootteko syöny kuitenkin kuurin loppuun ?
 
mama? tiedän niin tuon tunteen, kovasti voimia jatkoon!

Darni73, itsellä ei ole alkanu vuoto ikinä kesken kuurin (kp 15-24), mutta google on kiva kaveri. Varmuuden varalta etsin siis tietoa että jos alkaisi :D siitä oli monenlaisia kokemuksia, jotkut oli jatkaneet kuurin loppun ja jotkut lopettaneet. Jos et tiedä mitä tekisit niin voithan pirauttaa neuvolaan ja kysyä ihan puhelimitse :) Oothan muistanu ottaa ne joka päivä suurinpiirtein samaan aikaan?

sintukkanen Kyllä nyt jo pitäisi näkyä testissä, kannattaahan se testata jos ei tunnu edes että menkat olis alkamassa :) Sieltä plussa kehiin!

Kuhmura, kiva kun kirjottelet vielä tännekin välillä! :)
 
mama? tiedän niin tuon tunteen, kovasti voimia jatkoon!

Darni73, itsellä ei ole alkanu vuoto ikinä kesken kuurin (kp 15-24), mutta google on kiva kaveri. Varmuuden varalta etsin siis tietoa että jos alkaisi :D siitä oli monenlaisia kokemuksia, jotkut oli jatkaneet kuurin loppun ja jotkut lopettaneet. Jos et tiedä mitä tekisit niin voithan pirauttaa neuvolaan ja kysyä ihan puhelimitse :) Oothan muistanu ottaa ne joka päivä suurinpiirtein samaan aikaan?

sintukkanen Kyllä nyt jo pitäisi näkyä testissä, kannattaahan se testata jos ei tunnu edes että menkat olis alkamassa :) Sieltä plussa kehiin!

Kuhmura, kiva kun kirjottelet vielä tännekin välillä! :)
Terot oon ottanu joka päivä täsmällisesti. Soitin lääkärille ja aika nyt varattu (16.12) pitää syödä kuuri loppuun vaikka tuhrua tulee. Eipä niitä oo ku erään kaksi jäljellä tällä kierrolla.
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
Joo munkin mielest toi kuukausi ois hyvä raja. Mulla pitäs alkaa menkat 17-18päivä eli viikon päästä.vähänkö oon pettyny jos tuleekin nega... :cry:oonmä muutkin kierrot kokenu pienen kolauksen, mut nyt on eri koska nyt uskon et ois tärpänny ,ja ne edelliset kierrot on ollu semmonen fiilis ettei oo natsannu . Ostin mä tänään siteitä varmuuden vuoks ja tilasin ovitikutkin eilen ihan varmuuden vuoks
 

Yhteistyössä