Toiveena vauva 2017-2018

Heippa :) Mä ilmoittaudun tänne, toivottavasti oikeaan keskusteluun :) Mulla otetaan ehkäisykapseli pois tämän vuoden lopussa, ja tarkoitus olisi raskautua mahdollisimman pian tietenkin :) Jännittää, koska esikoiseni täyttää jo kohta yhdeksän, ja muita lapsia ei ole. Ikää itsellä on 30, joten toisaalta vähän senkin vuoksi jännittää :) Toivon kaikille plussatuulia, ja seuraan tätä aktiivisesti :)
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
Kyllä mä sanon että oon hölmö,enhän mä mitää plussaa oo saanu ovistesteihin kun aloin vertaa muiden tuloksia joten jospa nyt kuitenkin ov on ollut silloin kp13 tienoilla jo niin kuin epäilin.ei auta kuin odotella Laitan nyt tännekki testien kuvat vika on tänään loput sitä ennen päiviä
 

Attachments

Niin vaan meille muutti eilen pms-monsteri, hermo on niin kiriällä, ettei taas hetkeen :D Joten kovasti epäilen, että lauantain ja sunnuntain tienoilla meillä ollaan melko pettyneitä, eikä oo vauvaa tulossa tässäkään kuussa.. Noh, yritys jatkuu! Oon niin höperöhtyny, että greippimehut ja gelee royalet on melko vakaassa harkinnassa jo :)
 
Mä oon käyny täällä lueskelemassa teidän juttuja säännöllisesti, mut ei oo tullut ite mitään kirjoiteltua hetkeen.

Elsa84 Mä en saa auki tota sun kuvaa. Voitko laittaa aijaan kautta?

Täällä on nyt useampia piinailijoita. Toivon, että plussia alkaa testeihin pian ilmestymään itse kullekin.
Mulla on itellä myös piinaviikot menossa. Nyt siis kp20/25. Dpo on vissiin 8-9 (ei oo tarkkaa tietoa ovispäivästä). Tuntemukset on olleet ihan lupaavat. Rinnat on tuntuneet oudoilta jo useamman päivän. Ne ei varsinaisesti ole kipeät, mut jotenkin eri tuntuiset kuin normaalisti. Sellaista outoa kihelmöintiä, vähän niin kuin silloin kun maito on nousemassa.
Sunnuntaina mulla alkoi aamusta rusehtava tuhru, joka muuttui iltaa kohden sitten ihan jopa punaiseksi. Silloin hetkellisesti jo meinasi epätoivo iskeä, et menkat alkaa etuajassa. Eilen tuli sit vielä ihan kirkkaan punaista vessassa käydessä, mut housuun asti se ei kuitenkaan kunnolla tullut. Tänään aamulla vielä punertavaa vessakäynneillä, mut sit päivällä se oli muuttunut jo enemmän sellaiseksi limaksi, jossa hieman punaista mukana. Nyt illalla vuoto on loppunut jo kokonaan. Voisikohan olla, että toi olis ollut kiinnittymisvuotoa? Ainakin dpot menis aika yksiin sen kanssa.
Raskaustestejä on tehnyt nyt jo parina aamuna, vaikka onhan tää vielä kyllä todella aikaista niille. Ja siis negaahan ne ovat ainakin vielä näyttäneet. En tiedä maltanko kuitenkaan olla testaamatta taas huomisaamuna, kun Ebaysta tilasin testejä kerralla ison kasan, niin nehän nyt suorastaan huutaa mulle tuolta laatikosta. :D
 
Viimeksi muokattu:
Kunnon kinttaat Mä oon nyt koko tän kierron säännöllisesti joka päivä juonut vähintään yhden lasillisen greippimehua. Oon itse asiassa melkein jopa jäänyt siihen koukkuun. En oo aiemmin kauheasti välittänyt geipistä, kun se on niin kirpeää/katkeraa, mut Rybb & Deckersin greippimehu on itse asiassa todella hyvää. :)
 
  • Tykkää
Reactions: kunnon kinttaat
Tuossa tuo kuva, en saa tosissaan tuota vahvempaa viivaa testeihin. Tänään tein vielä uuden ja ihan samaa hailakkaa niin kuin vika. Plaaah! Kuitenkin kaikki oviksen oireet ollut kp13 lähtien :/ Mä vähän lueskelin noista testeistä että voi antaa myös haaleempaa viivaa vaikka ovis ois. Riippuu niin testistä. Nää oli jotain Rfsu tms. Alkaa tuntuu siltä ,että mä en jatka oviksen tikuttelua. Tulee ihan kauhee paniikki mitä jos en enään ikinä muka ovuloikkaan :eek:(n) Kuitenkin ollut todella runsasta valkovuotoa nyt sekä alavatsan jomottelua / munasarjoissa nipistellyt.
 
Viimeksi muokattu:
Tuossa tuo kuva, en saa tosissaan tuota vahvempaa viivaa testeihin. Tänään tein vielä uuden ja ihan samaa hailakkaa niin kuin vika. Plaaah! Kuitenkin kaikki oviksen oireet ollut kp13 lähtien :/ Mä vähän lueskelin noista testeistä että voi antaa myös haaleempaa viivaa vaikka ovis ois. Riippuu niin testistä. Nää oli jotain Rfsu tms. Alkaa tuntuu siltä ,että mä en jatka oviksen tikuttelua. Tulee ihan kauhee paniikki mitä jos en enään ikinä muka ovuloikkaan :eek:(n) Kuitenkin ollut todella runsasta valkovuotoa nyt sekä alavatsan jomottelua / munasarjoissa nipistellyt.
Juu eihän tossa ovista oo tikkuun saatu:( olisko sit huippu mennyt nopeasti vaan ohi vai voisko olla tuloillaan? Tekstaatko vaan kerran päivässä ?
 
Darni73 oon tehnyt aamulla ja illalla. Onko teillä muilla ollut mitään "välivuotoja" kesken kierron. Mulla kun on alkanut tulemaan todella usein puolessa välissä kiertoa sellaista ihan kevyttä veri/valkovuoto tiputtelua joka kestää yhden päivän. Voisko olla sitä "ovulaatiovuotoa" koska loppuu aina sitten kuin seinään eikä muistuta millään tapaa kuukautisia.
Mua alkaa huvittaa ,että oon aivan pihalla vaikka lapsia onkin siunaantunut jo kolme kipaletta. Jotenkin aika kultaa muistot selvästi :p
 
Darni73 oon tehnyt aamulla ja illalla. Onko teillä muilla ollut mitään "välivuotoja" kesken kierron. Mulla kun on alkanut tulemaan todella usein puolessa välissä kiertoa sellaista ihan kevyttä veri/valkovuoto tiputtelua joka kestää yhden päivän. Voisko olla sitä "ovulaatiovuotoa" koska loppuu aina sitten kuin seinään eikä muistuta millään tapaa kuukautisia.
Mua alkaa huvittaa ,että oon aivan pihalla vaikka lapsia onkin siunaantunut jo kolme kipaletta. Jotenkin aika kultaa muistot selvästi :p
Ovulaation aikaan pieni vuoto on normii ( oviksesta sit sellainen viikko kiinnittymisestä aiheutuvaa vuotoo ja sit max viikko ja plussaa testiin) :D
 
Täällä kp 30/30-32. Viikon ajan palellut tosi paljon, huulet melkein sinisenä. Nuhaa on ja vatsaa nippaillut. Tänään aamulla klo 8 tuli pyyhittäessä n 1rkl verta, ja ajattelin että menkat alkavat koska tunne on kokoajan että menkat alkaisivat. Mutta eipä alkaneetkaan ja menkkaoireetkin lähtivät pois. Negan testasin kp 25/30-32. Vois huomenna testailla uudelleen:)
 
Mulla kans ollu ihme vilu oireita ja yleensä oon se joka hikoilee ku sika pienestäkin ja valittaa kuumuutta :alien::LOL: tänään tuli postis ovis ja r-testit. Aattelin huomenna aamulla testata... vähän kyl jännittää miten käy... mulla on nyt 21-22/28 jos oikeen muistan
 
Viimeksi muokattu:
Omituiset oireet sen ku jatkuu.. jatkuvaa palelua, alavatsassa kuplii ja kiristää vuorotellen ja vatsan turvotus on kyllä älytön, etova olo iskee vähän väliä ja kaiken huipuksi musta on alkanu tuntua et kokoajan hirvee p*skan haju nenässä :D Malttamattomana tietysti menin ja testasin, ei edes haamujen haamua kyllä testiin tullu, et oon alkanu epäileen tässä vaiheessa mielenterveyttäni enemmän ku raskautta :D

muoks. Väsymys meinas unohtua! En ees tajua miten riittää unta näin paljon, viikonloppuna vetelin surutta kahentoista tunnin yöunia ja unta ois vaan riittäny. Arki on tuntunu kyllä raskaalta ko tuntuu unet jäävän joka aamu kesken :LOL:
 
Huomenna se sit olis, kait viimenen totuuden hetki, mikäli menkat ei sitä ennen ala! Testit on haettu nyt. Jännittää ihan hirveesti, mut ei hyvällä tavalla. Mä alan itkemään jos se testi on huomenna nega. Mä tiedän kuinka naiivia ja tyhmää se on, etenkin kun täällä moni muu on yrittäny paljon kauemmin ja mieluusti niille sen plussan sois. Mut on tää hitto vaan niin stressaavaa. Tää kuukaus on ollu ihan hirveen pitkä, odotteluineen,ovisten bongaamisineen ja taas odotteluineen ja ajatus siitä että tällasta pitäis jaksaa vielä ties kuinka monta kuukautta väsyttää.. Tiiän et oon ihan naurettava näitten kitinöitteni kanssa kun vasta yk1 menossa, mut hitto täl hetkel vaan tuntuu niin pahalta :(
 
Meillä meni esikoisen tekoon se puol vuotta ja oon varautunu et tähän toiseen menis varmaan se sama vähintään... kaverille kyl sanoin et viimestään joulukuus tärppäis saa nähä lupasinko liikoja ;) mulla on ollu hirveetä väsymystä viime päivinä, en sit tiiä oonko kipeeks tulos vai mitä. Välil kiettii et voiko olla näin alussa selviä oireita vai liiotteleeko/kuvitteleeko sitä nää? Mäkin teen huomen r-testin vaik menkat pitäs alkaa vast ens viikon alus mut en nyt malta siihen adti odotella,..

niin ja sikitukka ,mun mielest ihan ymmärrettävää nää kitinät tääkä,varmaan kaiki ymmärtää täst asiast turhautumiset ,siks varmaan tälläsiin keskusteluihin on helppo purkaa nää aatukset kun moni tietää miltä tuntuu :) <3
 
  • Tykkää
Reactions: Darni73
Tänään kp 21/25 ja parin tuhrupäivän (kiinnittymisvuodon) jälkeen tässä tämän aamuiset testit. One Stepissä sellainen haamujen haamu ja Pregcheckissä ihan selvä vaaleanpunainen viiva. Kuvassa näkyvät kyllä huonommin kuin livenä. :)
http://aijaa.com/EXmMvz

Ja illalla oli pakko vielä varmistaa digillä, vaikka vähän pelkäsin, et näkyykö siinä tässä vaiheessa vielä mitään. Aamulla en viittiny herättää miestä tiirailemaan haaleita viivoja, mut tätä olikin paljon kivempi esitellä. :love:
http://aijaa.com/cKimNW

Nyt mä puhaltelen kauheasti plussatuulia myös teille kaikille muille ja odottelen, että tuutte pian perässä tuonne odottavien puolelle.
Ja toki varmasti käyn täälläkin lukemassa aina välillä, että mitä teille kuuluu. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Tiikeriankka
Nega tulos! :( ei edes haamun haamua.. Varasin soittoajan neuvolaan tälle iltapäivälle niin saa täti antaa sitte vinkkejä et mitä tehää jos ei nää menkat ala. Eihän tässä oo mitää mahkuja alottaa ees uutta yrityskiertoa jos ei edelliset ala perkule. En murtunu kyllä niin pahasti mitä luulin, ei tullu ees itkua :D kyllähän tää tietty harmittaa ja sitä toivois et nää menkat nyt vois alkaa, mut ku ei merkkiäkään -.-

Hendulle onnittelut plussasta <3 ihanaa että joku ees saa sen kauniin toisen viivan tai tekstin tikkuun :)
 
Voi ei, harmittaa kyllä neganneitten puolesta :(

Mä makasin eilisen illan ihan kuoleman kielissä sohvalla, ei oo kyllä aikoihin ollu niin huono olo. Olo oli nin järkky, et sanoinki miehelle, ettei voi olla raskausoireita ellei sitten jotai Damienia oota :D No vitsi vaan. Mut en kyllä yhtään muista miten meni esikoiselta kun siitä on niin pitkä aika. Huono olo ja ällötys sillonki oli, kun mahatautia pitkään epäilin mut ei muistikuvaa kuinka vahva "mahatauti" mulla sillon oli. No, tässä ei taija muu ku aika auttaa, ootellaan siis :)
 
No nega oli mullakin:oops: ei edes viivan paikkaa näkyny :'D kyl alko hiukka hiipuun toive mut huomasin kans et enmä nyt niiiiin pahasti pettyny. Toki mulla on viel mahis saada se plussa tähän kiertoon tai sit ne menkat vaan iskee,se jää nähtäväks. Onnnea hendulle! :love:
 

Yhteistyössä