Toiveena vauva 2017-2018

Täällä testattu kp 22/26-28 nega :( harmittaa ihan hirveesti vaikka ei tässä vielä olla peliä menetetty. Testiä kääntelin ja vääntelin eri valossa mut ei mitään näy.
Oireet jatkuu, tissit ei varsinaisesti ole enää kipeenä mutta kasvaneet kuppikoon ja selkeästi maidontäyteläiset. Vatsaa nipistelee aika ajoin ja yks pvä aivastaessa repäisy kipu tuli oikealle puolelle vatsaa, mitä ei muutoin ole ollut. Pahoinvointia on aamusin reippaasti. Täytyy ootella kiltisti vielä ens vko mut taitaa olla mielikuvituksen tuotetta nämä kaikki :cry:
 
Meillä tilanne meni taas kovin päinvastoin kun monella muulla. Mies käytti tuota vaikenemis-taktiikkaa ja kappas, vaimo muutti mieltään :LOL:. Jälkikäteen kertoi olleensa varma asiasta koko ajan. Minullahan on tosiaan edellisestä 12v kestäneestä suhteesta 2 lasta, iältään 7v ja 5v. Olin ollut reilun vuoden sinkkuna ja tyyliin ensimmäisenä kun aloimme tapailemaan, kerroin miehelleni, että asia on sitten niin, että minulla on lapset tehty. Ota tai jätä. Tästä ilmoituksesta vähän reilu 2v ja papin aamenta myöhemmin, kierukka otatettiin pois yhteistuumin :D
 
  • Tykkää
Reactions: Neitonen_82
Minäkin s4nnn jonkun hyyyyvin hailurin pienellä koneen kallistamisella näin. Toivotaan parasta! (y)

Mulla tänään hirveät menkkamaiset jomot alavatsalla. Tokihan voi olla suolistoperäistäkin, mutta tuntuu alavatsalla ja tosiaan enemmän menkkamaiselta kun joltain ummetukselta tms.. Tuntuu vaan pahenevan, mitä pidemmälle päivä etenee. Bäääh piinaavaa. Menkkoihin olen asennoitunut, pitäisi kyllä vasta ehkä ensi viikonloppuna alkaa..

Ainiin, lisäksi. Meilläkin meni niin että lopetin vauvasta jankkaamisen puoleksi vuodeksi vai vuodeksi. Sitten mieheltä aloite. Nyt oon aloittanut sitten seuraavan askeleen, kihlat ja naimisiin ois kiva päästä. Mutta täytyy kai tämä jättää myös pois :LOL::D tosin tuo voi olla haastavampi askel hänelle :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Nachsal
Testeistä sen verran et mä oon saanu negan kp28/28 meidän tytöstä ja sit kp31 vahva plussa ja siitä päivän tai parin päästä digi näytti raskaana 2-3vko.. En sit tiiä et oliko viallinen testi vai mikä oli, mut hcg:n määrähän kasvaa ihan hirveästi siinä alussa.

Meillä mä oon aina kuumeillu enemmän ja mies pitänyt suostutella. Ekasta sovittiin keväällä, että lopetetaan ehkäisy syksyllä ja sit kun aika koitti niin mies oli kyllä tosi hyvin mukana! Nyt tätä toisen yrittämistä oon kyselly tosi pitkään ja mies oli pitkään vastahakoinen. Meillä oli parisuhteessa aika vaikeat ajatkin tässä ja käytiin parineuvonnassa ja mietittiin eroa, joten senkin vuoksi vähän pelkäsin et suostuukohan koskaan.. Nyt mennyt noin puoli vuotta todella hyvin. Vauvakuumeilijaa tuosta miehestä tuskin enää saa ja mäkin aina välillä ajattelen kauhunsekaisintuntein tulevaa ja sitä, että onkohan musta uudelleen vauvavuoteen. Silti huomaan nyt koko ajan tarkkailevani oloja ja miettivän asiaa :D Mut siis meillä esikoisen ensimmäinen vuosi oli aivan hirveä ja koko vuonna ei hirveästi nukuttu.. Tosin edelleen heräillään joka yö (nyt 2v8kk).. Kaiken väsymisen ja voimakastahtoisen lapsen myötä parisuhde ja oma mielenterveys kärsi.. Josko seuraavan kanssa menisi helpommin. Ainakin toivottavasti tuleva isosisko kovasti pyytelee pikkusiskoa tai -veljeä, joten apua ainakin löytyy omasta takaa <3
 
Niin ja niitä oloja ;) mahaa nippailee ja väsyttää ihan pirusti. Tosin esikoinen heräillyt useita kertoja taas jonkun aikaa joten väsymys voi johtua siitäkin. Välillä ällöttänyt hetkellisesti. Maha myös turvoksissa (tämä oli esikoisesta heti, raskaushousut otin käyttöön varmaan rv 6 :LOL: sen vuoksi). Vielä ei kuitenkaan samaa oiretta kun oli alkuun esikoisesta ja sitä ennen keskenmenneestä, meinaan silloin heräsin pirteänä klo 4-6 välillä, enkä meinannut saada uudelleen unta.. Kesti jonkun aikaa ennen ja jälkeen positiivisen testin.. Tosin silloin lapsettomana ei kyllä ollut tällaista univelkaa :LOL::LOL:
 
Hahaa, kaverilla oli facebookissa sellanen kirjainhässäkkä, jonka seasta ensimmäisinä nähdyt kolme sanaa ennustaa, mitä tapahtuu vappuna. Ja bongasin siitä sanat vauva, Väyrynen ja romanssi. :ROFLMAO::ROFLMAO: Täyttä höpöhöpöä tietty, mutta olispa kyllä mahtavaa, jos toi eka pitäis paikkansa. :giggle:

Toivottavasti kaikkien oireilevien oireet on sitä itseään, tsemppiä ja plussatuulta! :):love:
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Meillä mies on valmiimpi oikeastaan tekemään vauvaa kun minä, tai ihan samallatavalla kuumeillaan. Yksi syy miksi eron exästä on se ettei hän halunnut enempää lapsia. Ja mä aloin kuumeilemaan jo kun kuopus oli vasta 6kk iässä, eli kesäkuussa 2009. Eromme maalikuussa 2012. Mulle se oli todella iso asia, olihan siinä tottakai muutakin. Mutta yksi iso syy oli ettei nähty tulevaisuutta samanlaisena.
Mä oon aina halunnut paljon lapsia, tai siis esikoisen syntymän jälkeen.
Nykyisen miehen kanssa aloitettiin yritys jo vajaa vuoden yhdessä olon jälkeen, koska molemmat haluaa lapsia. Sekä aikuisia kun ollaan ja varmoja mitä halutaan niin miksi odottaa.
Tässä nyt siis 3,5v yritetty, huonolla menestyksellä ja pahoilla muistoilla. Mutta mieskin jaksaa olla positiivinen ja valaa muhun uskoa että kyllä se vielä onnistuu. Antaa mun häröillä testien kanssa just niin paljon kun haluaa, yhtä innoissaan on kaikesta :ROFLMAO:
Sitä vaan niin toivoisi että saisi rakastamalleen ihmiselle antaa sen mitä hän niin kovasti tahtoo. Miehellä kun ei omia lapsia vielä ole. Tuntuu kamalalta ajatukselta ettei hän saisi koskaan sitä biologista omaa lasta, ei saisi elää raskausaikaa mun kanssa, ei saisi olla mukana synnytyksessä, ei näkisi vauvan kehitystä yms yms..se ajatus raastaa mun sydäntä :cry:
Ollaan molemmat myös sitä mieltä että jos/kun se yksi yhteinen syntyy, ei varmaankaan pahemmin ehkäisyä oteta käyttöön. Muksuja saa sitten tulla lisää jos on tullakseen. Riippuen tietysti paljonko tässä menee aikaa ja minkä ikäisiä ollaan :love:


Ovistesti hieman tummempi tänään, mutta ei se vielä plussa ole..nyt sormet ristiin että huomenna se digi mulle hymyilis ja puikkoon tulisi kaksi vahvaa viivaa (y)
Minusta tässä on jo odotettu aivan tarpeeksi!!
 
Hahaa, kaverilla oli facebookissa sellanen kirjainhässäkkä, jonka seasta ensimmäisinä nähdyt kolme sanaa ennustaa, mitä tapahtuu vappuna. Ja bongasin siitä sanat vauva, Väyrynen ja romanssi. :ROFLMAO::ROFLMAO: Täyttä höpöhöpöä tietty, mutta olispa kyllä mahtavaa, jos toi eka pitäis paikkansa. :giggle:

Toivottavasti kaikkien oireilevien oireet on sitä itseään, tsemppiä ja plussatuulta! :):love:
Taisin nähdä saman "testin" :ROFLMAO: Itse sain sanat kuilu, romanssi, vauva
 
  • Tykkää
Reactions: fabula
Täällä yhdellä vapputestaajalla tuli niin puhdas nega kun olla ja voi :( Tiputteluvuoto jatkuu kaheksatta päivää ja tissitkin ollu kipeet koko viikon. Mikähän mua vaivaa kun menkkaoireetkin kestää jo viikon ennen itse menkkoja...

Toivotaan plussia muille testaajille!
 
Huoh. Mua ei täällä ookaan hetkeen näkyny. Syynä lähinnä se ettei oo ollu mitään päivitettävää. Menkoissa oli 2 kk väli (edelliset oli helmikuussa) ja viimeisimmät menkat loppumassa just. Mahdollisesti kilpirauhasen vajaatoiminta joka sekottanu muutenkin koko kropan; väsyttää ihan liikaa ihan koko ajan ja oon lihonnu ihan järkyttävästi eikä yrittäminen tällä hetkellä edes kiinnosta... :( Ens maanantaina kilppariarvojen kontrolliverikokeet ja mikäli edelleen koholla niin saan lääkityksen.

Hyvää vappua kuitenkin kaikille! Tervetuloa uudet ja onnea plussanneille! :)
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
Täällä yhdellä vapputestaajalla tuli niin puhdas nega kun olla ja voi :( Tiputteluvuoto jatkuu kaheksatta päivää ja tissitkin ollu kipeet koko viikon. Mikähän mua vaivaa kun menkkaoireetkin kestää jo viikon ennen itse menkkoja...

Toivotaan plussia muille testaajille!
Nega täällä myös, plääh. (n) No, aika aikasin toki testailinkin. Taidan odottaa viikon ennen uutta testiä jos ei menkat ole alkaneet ennen sitä.
 
Ikävä ku on tullut noin paljon negoja! :cry: Pahoittelut teille!

Minäkin intouduin testaamaan kun rinnat ovat olleet kipeät ja tänään yökkäilin kuopuksen pyllyä pyyhkiessä (nämä ovat nimittäin olleet aikaisemmissa raskauksissa selkeitä oireita) ja arvaatkaa sitä hämmästystä kun toinenkin viiva piirtyi testiin!!! Pakko käydä tänään hakemassa vielä lisää testejä! Kierrosta mulla ei siis oikeen oo hajua, tiputteluvuotoa tuli 4.-7.4, joten jos ne olivatkin menkat niin laskettuaika olisi silloin juuri tammikuun puolella. Voi mahdotota tätä onnea, vaikka ei toisaalta saisi vielä kovin riemuita, eihän sitä tiedä onko kaikki kuitenkaan kunnossa. Mutta silti :love::love:

Mukavaa vappua kaikille! :)
 
  • Tykkää
Reactions: fabula ja Pissu1
Mulla polttelee testit kaapissa aivan liikaa! Mutta olen kyllä auttamattomasti omasta mielestä ainakin liian ajoissa testaamassa (dpo8). Menkkajomot jatkuu edelleen, valkkariakin on tullut. Ruoka röyhtäyttää pitkänkin ajan jälkeen. Mut pessimisti ei pety vai miten se meni ;)

Plussaonnet, jaksamishalit ja vapputoivotukset!

Muoks. tosiaan nyt jo viidettä päivää, alakerta tuntuu märältä. Jotenkin tuo menkkajomoilu herättää taas uusia toiveita .:love: Katselin, etten ole kuin kerran merkannut sitä oireeksi ovulaation ja menkkojen alun väliin, ja silloinkin se oli merkattu vain yhdelle päivälle. Ja toista päivää nenään haisee pullataikina, tai sitten se olen minä...
 
Viimeksi muokattu:
Meillä tänään puuhaillessa mies totesi että onpas sun tissit isot o_O eli en minäkään näitä kuvittele. Pc testi näytti eilen tosiaan negaa mutta aamulla oli pakko (miten niin pakkomielle?) kurkata vielä ja siel näky hailakka haamu mutta liian reunassa siihen nähden mitä se pitäis olla. En siis todellakaan usko koska se oli aivan väärässä kohtaa testiä se härö! Ens vkolla to pitäis alkaa menkat joten siihen asti mennään testaamatta.

Aikaisemmat raskaudet ei oo mullakaan näkyneet ennen ku vasta ku on menkat päivän myöhässä. Tosin mulla on aika lyhyt kierto et ehkä sen takia ei näy kovin aikasin.

Tsemppiä kaikille kuumeilijoille, koittakaa nauttia vapusta kaikesta huolimatta!
 
Meillä muuten sama, siis mies sanoi eilen, että tissit on selvästi isommat. Ja siltä ne tuntuu itsestäkin... Eli varovaisen toiveikas olen, että tämän päivän testi oli vaan liian aikaisin tehty. ;)

Onnea Anumarikalle plussasta ja tsemppiä negan saaneille ja uuteen kiertoon joutuneille!
 
Tervetuloa taas uusille! Anumarikalle onnea plussasta ja pahoittelut uuden kierron aloittaneille. :( Kunpa saataisiin loppukuulle vielä kunnon plussa-aalto!
Haaveilija sä oot todellakin odottanut ovistasi jo tarpeeksi, joten pakosti se tummeneva viiva johtaa kohti ovulatiota. Tsemppiä! :)

Meilläkin isäntä on kovin innolla mukana puuhassa, laskeskelee mun kiertoa ja kyselee oviksesta. Hänellä ei myöskään ole omia lapsia vielä, mutta selkeästi ihan hirvee vauvakuume. Se on ihanaa, mutta luo kyllä myös paineita kun testit näyttää kuukaudesta toiseen negaa.

Täällä tänään dpo 0 tai ainakin laskurin mukaan jos laskee kierron pituudeksi 30 päivää. Ja oman mielenrauhan vuoksi näin on ehkä järkevää tehdä. Tänne kyllä aiemmin kirjoittelinkin, että saattoi olla ovis oireiden perusteella jo aiemmin tällä viikolla, mutta toisaalta on tässä parina kuukautena kuvitellut olevansa raskaanakin ja silti ne menkat on tulleet, joten en ehkä luota tähän oireperusteiseen tulkitsemiseen täysin ;):D
Piinapäivien viihdykkeeksi näin taas raskausunia. Sain kolmoset! :ROFLMAO: Jospa se uni olisi vaikka kielinyt hedelmöittymisestä :D:D

Mukavaa vappua kaikille!
 
Täällä menossa kp 2/27-30 yk 6. Kierto lyheni taas edellisestä parilla päivällä. Erikoista vain kun lämmöt ei ole laskeneet vieläkään. Odotukset ei kovin korkealla olleetkaan, sillä oviksen aikaan ei tullut kun kerran talleteltua. Kuitenkin joka kuukausi olen oviksen saanut tikutettua. Välillä meinaa epätoivo iskeä.....ei muuta kuin taas yrittää odottavaisin mielin ovista odottaa......
 
Kiitos hei kaikille tsempeistä! Mun epätoivoinen vauvakuume-olo on vähän laantunut, ja fiilikset taas kohdillaan. En usko että kauheesti viittin kotona puhua aiheesta, en tosin nytkään oo hirveesti mitään puhunut.

Ratkasin ärsytyksen sillä että varattiin ystävän kanssa lomamatka, onpahan jotain muuta ajateltavaa kuin vauvakuume. Ja mieskin saa sit rauhasssa pähkäillä asioita.... ;) Hauskaa vappua kaikille tasapuolisesti!
 

Yhteistyössä