Toiveena vauva 2017-2018

Tänne iski varmaan joku hiton nielutulehdus tms. eilis illan aikana. Viime yönä ei paljoa tullut nukuttua kun kurkkuun koski niin paljon ja nieleminen sattuu vielä enemmän :( kuumeenkin vielä nosti. Noh, lapset on tyytyväisiä kun äiti ei voi puhua eikä komentaa niitä :sneaky:
enpä jaksanut aamulla edes testiä tehdä kun en edes muistanut ja enpä olisi sitä negaa halunnut nähdä kuitenkaan.
Taidan suosiolla odottaa sinne perjantaille jos menkat ei tuolloin ala niin lauantaina sitten testaan.

Itsekin aloin kierron puolessa välissä syömään noita gelee royal - kapseleita, saa nähdä muuttaa minulla kiertoa tai tekevätkö ylipäätään mitään.
Jos tässä kierrossa ei plussaa tule, mihin olen jo asennoitunut niin ensi kierrossa sitten greippimehu käyttöön.
 
Mut voi siirtää plussanneisiin ❤, näin myöhässä heräsin päivittämään tännekin.. ☺Pari viikkoa sitten tuli plussa testiin, sitä ennen kuukautisten oletetusta alkamispäivästä alkaen oli jo rinnat niin turvonneet että vähän osasinkin odottaa, että jospa nyt. Nyt jännitetään miten tässä käy. Paljon plussatuulia palstalaisille!!
 
  • Tykkää
Reactions: Qia ja Tiituu
Okei, royal geleet sekotti kierron niinkuin pelkäsin. Menkat alko just suoraan verivuodolla kp25/28. Eli tuhruvuodot jäi pois, en tiiä onko hyvä vai huono asia. Ja kierto lyheni.

Mua ei tällä kertaa ees vituta että menkat alko. Tiesin sen jo monta päivää sitten. Mulla ei oikein enää ees oo vauvakuumetta enkä usko kohta enää raskaaksi tuloon. Mä luovutan ja päätin alkaa elämään nytku elämää sitkuelämän sijaan. En enää suunnittele tulevaa vauvan mukaan vaan alan toteuttaa muita juttuja joita pidin jotenkin tauolla "jos vauva tulee".
Täsmälleen sama. Viime kierto jäi 25-päiväseks geleen takia mut ekaa kertaa vuoteen ei ollu tuhrua. Nyt on taas ku en tässä kierrossa geleetä syöny.

Ja samoja ajatuksia vauvakuumeesta. Mäkin oon tän sivun poistanu suosikeista vaikka käynki välillä kurkkaamassa. Jaksa enää nii kirjotella ku ei oo mitää kerrottavaakaan. En usko et tänne vauvaa tulee vielä ens vuodenkaan aikana. Aluks elin niinku oisin ihan kohta raskaana ja välttelin kaikkea mahdollisesti haitallista, kahviakin, mutta nyt oon ruvennu vaan elämään hetkessä.

Niin ja mulla myös on opiskelu kesken ja seuraavaks kandi tulossa että aika sama tilanne siinäkin. Toisaalta oon välillä ollu jopa ihan onnellinenkin että tää raskautuminen on kestäny niin kauan (nyt yk 13) niin on saanu koulua vähän eteenpäin.

Mä en nyt kuitenkaan jää vielä taustalle vaan pysyn listoilla, jospa vaikka joku ihme joskus tapahtuis. Käyn täällä aina välillä lueskelemassa kuitenkin.
 
kka
Onnea ihan hirmusesti plussanneille! :love:

Me päädyttiin avokin kanssa tänään siihen, että turha noita pillereitä on loppuun syödä eli pääsenpä minäkin liittymään yrittäjien porukkaan. Saa nähdä miten kierto lähtee pyörimään ja milloin. Mut saa siis siirtää taustailijoista yrittäjiin, kka (25) | kp ?/? | 1. lapsi | ya 10/-16.

Lasketaanko siis ensimmäinen pilleritön päivä 1. kiertopäiväksi vai alkaako laskeminen kun menkat sitten joskus alkavat? o_O
 
Mullakin enin vauvakuume on hälvenny. Mäkään en enää pety kun menkat alkaa ja jollain tasolla, oon ihan tyytyväinen kun saan 'jatkoaikaa' omille jutuille. Mullakin uus työ ja maisterinopinnot tehtävänä. Mut toisaalta yritetään koko ajan siinä sivussa, mut ei enää pyöri koko ajan mielessä.

Mä tykkään kuitenki lukee näitä, jännätäkseni muitten puolesta ja tulen iloiseksi kun muut plussaa :) Lisäksi kikkojen jakaminen ja kokeilu on viihdyttävää.

Olisin tyytyväinen näinkin yhden lapsen kanssa, mutta jos saa toivoa, haluaisin ensi syksyyn vauvan kun esikko lähtee kouluun. Jos näin ei käy, ni uskon et ei hoitoihin lähdettäisi, koska viittaisi vian olevan miehessä ja niitä taitaa olla vaikeampi hoitaa. Meillä mulla siis lapsi edellisestä suhteesta, miehelle tämä mitä yritetään olisi eka. Meillä siis mies haluaa ja ollaan jo sovittu, että yksi tehtäisiin. Enempää musta ei ole tekemään ja miehelle on ok tämä.

Toisaalta taas haluisin vauvan, mä tiedän et vauvan kanssa on ihanaa. En vaan yhtään haluaisi olla raskaana tai synnyttää:censored: Sen takia en tule kyllä enempää lapsia tekemään jos tän yhen ni se on sit siinä.
 
  • Tykkää
Reactions: Yuna
Tervetuloa uusille ja onnea plussanneille!
Onnea myös kka:lle yrityksen aloituksesta.

Orchidea, tykkään sun asenteesta! Testaaminen on niin kivaa :) Itse tilasin Raskauskeijulta maltilliset 14 testiä, jos nää loppuu tässä kierrossa niin sit tilataan lisää :LOL: Veikkaan että voi hyvinkin loppua jos kierto menee yli 50 päivän, sekin on nähty...
Mutta mun mielestä on nimenomaan kiva testata silleen että odotukset ei oo ehtineet kasvaa liian korkealle. Oon huomannut että mulla (kuvitellut) raskausoireet putoaa aina negatestin jälkeen pois - hetkeksi.
Jaa-a, se ois kp 26, milloinkahan sitä taas testais :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Felessan kanssa samaa mieltä olen, ja oonkin yrittänyt noudattaa samaa asennoitumista raskautumisen suhteen :)

Uusia ihania harrastuksia olen aloittanut pitämään arkeni mielekkäänä, koulua jäljellä muutama kurssi ja oppari, jonka aloitin pari viikkoa sitten, ja joulukuussa tulossa vielä 2 viikon häämatka Karibialle! Muistan kun yk1 alkoi, taisin jättää alkoholin käytön kokonaan pois, kun en edes käytä sitä paljoa muutenkaan. Alkoi menemään alkuun aika neuroottiseksi. Mutta pian aloin rentoutumaan asian kanssa, vaikka vauvakuume ei hälvene ja haluan hirmuisesti lapsen :) silti tikutan ovista ettei mee huiput ohi, ja malttamattomana sitten kierron lopusta saatan tehdä ylimääräisiä r.testejä (vaikkakin turhaan:whistle:).
Silti, en väitä ettenkö välillä tuntisi turhautumisen tunnetta koska ei tärppää.. :( Noh, yk:ta takana kuitenkin vasta 4..
 
Mullakin enin vauvakuume on hälvenny. Mäkään en enää pety kun menkat alkaa ja jollain tasolla, oon ihan tyytyväinen kun saan 'jatkoaikaa' omille jutuille. Mullakin uus työ ja maisterinopinnot tehtävänä. Mut toisaalta yritetään koko ajan siinä sivussa, mut ei enää pyöri koko ajan mielessä.

Mä tykkään kuitenki lukee näitä, jännätäkseni muitten puolesta ja tulen iloiseksi kun muut plussaa :) Lisäksi kikkojen jakaminen ja kokeilu on viihdyttävää.

Olisin tyytyväinen näinkin yhden lapsen kanssa, mutta jos saa toivoa, haluaisin ensi syksyyn vauvan kun esikko lähtee kouluun. Jos näin ei käy, ni uskon et ei hoitoihin lähdettäisi, koska viittaisi vian olevan miehessä ja niitä taitaa olla vaikeampi hoitaa. Meillä mulla siis lapsi edellisestä suhteesta, miehelle tämä mitä yritetään olisi eka. Meillä siis mies haluaa ja ollaan jo sovittu, että yksi tehtäisiin. Enempää musta ei ole tekemään ja miehelle on ok tämä.

Toisaalta taas haluisin vauvan, mä tiedän et vauvan kanssa on ihanaa. En vaan yhtään haluaisi olla raskaana tai synnyttää:censored: Sen takia en tule kyllä enempää lapsia tekemään jos tän yhen ni se on sit siinä.
Vähän samanlainen tilanne täälläkin, mulla yksi tyttö ja miehelle olis eka lapsi. Ja samoin, että jos on jotain vikaa jossain niin mieheen se viittaisi täälläkin. Oon tuota asiaa tässä pähkäillyt ja tullut siihen lopputulokseen, etten välttämättä edes halua, että miestä tutkitaan. Koska jos löytyy jotain vikaa, se voisi olla hänelle turhan kova paikka, koska tietää kuinka paljon mä tätä vauvaa haluan. Hän on tyytyväinen siihenkin tilanteeseen, ettei sitä tulekaan. Joten tämä, että mä olen käynyt gynellä tsekattavana ja kaikki niin kuin pitääkin, riittää mulle.

Olen ollut jo ihan täysin varma, etten voi taaskaan raskaana olla, mut hitto... toiveet alkaa nousta. Dpo3 alkoi pieni vaimea tissien vihlonta joka eilen illalla muuttui voimakkaaksi vasemman tissin viiltelyksi ja nyt tuntuu jonkin verran. Toiveet nousee siks, että mun normikiertoon ei KOSKAAN kuulu tissikipu. o_O
 
Mä meinasin mennä neuroottiseksi tän odotuksen odotuksen kanssa, mutta jotenkin kun sain sen pahimman ahdistuksen purettua niin nyt on aika rento fiilis. Täälläkin esikoinen menee ens syksynä kouluun ja toiveissa olisi olla kotona kun sen aika koittaa, mutta jos ei se niin onnistu niin kunhan nyt jonkun kouluvuoden voisi kotona olla. :)

Mä tykkään kanssa tikutella ja pitää "kotilaboratoriota", tilasin kanssa just eilen raskauskeijulta 14kpl ovistestejä. Alotan tikuttamisen jo tänään kp6 kun kierrot olleet niin epäsäännöllisiä.

Jotain uutta harrastusta mäkin kaipaan. Liikun paljon, juoksen, käyn salilla ja jumpissa ym., mutta kaipaisin jotain ihan uutta mistä innostua. Vielä ei ole ajatus kirkastunut sen suhteen, mikä se harrastus voisi olla. Mutta oon koittanut keskittyä muuhun elämään ja kaikkeen kivaan mitä on tulossa.

Mutta joo, vaikka on rento olo niin pari kertaa tullut kurja mieli kun lähipiirissä mun lasta kutsuttu ainoaksi lapseksi ja kerrottu, etten voi jotain asiaa ymmärtää kun ei meillä ole toista lasta. Tekis mieli sanoa, että ei se ole ainoa lapsi vaan esikoinen. :) jotenkin toi ainoa lapsi -nimitys on kauheen negatiivinen. Ja kyllä me sille sisarusta kauheasti toivottais.
 
  • Tykkää
Reactions: Yuna
Vielä noista vippaskonsteista. o_O Kertokaapa mikä sen greippimehun pointti oli? Mulla siis viime kierrossa alko menkat dpo5 ja mietin, millä saisin tuohon asiaan apua jos taas menee kierto samalla tavoin (joo gyneltä varmaan mutta sinne en nyt vielä hätiköi kun kierto ei oo vielä tasaantunut :ROFLMAO: )
 
Loppuviikolla testaavia?

Täällä menkat pitäisi alkaa ens ma, tänään häntäpäissä jo tikkuun pissitty, mutta tyylipuhdas negahan se oli :confused:
Aamulla herätty jäätävässä vessahätään, vaikka ihan tavallisesti join illasta, eli ei normaalia, alavatsaa pistele ja vasemmalle kuplii, muutenkin ihan turvonnut maha ja väsymys, vois väsymys! Toiveet korkealla, mutta alas tullaan ja kovaa :oops:
 
No niin. DPO 8 juuri päivää ennen reissuun lähtöä tunsin viillon vatsassa ja tuntui kuin joku olisi neulalla hakannut, minkä jälkeen levisi lämpö koko alavatsaan. En ole koskaan tuntenut mitään sellaista ja olin ihan varma, että on kiinnittyminen. Tämän jälkeen alkoivat menkkamaiset kivut ja vietinkin puolisen tuntia kontallani vessan lattialla, koska en halunnut särkylääkettä ottaa. Tässä vaiheessa kyllä mietin lieneekö normaalia... Menkathan sitä sitten alkoivat lomalla. Ja ei, en malttanut olla noiden omituisten kipujen jälkeen ottamatta testejä mukaan ja negojen jälkeen osasin kyllä menkkoja odottaakin. :( Eli kp7 / yk8 mennään. Kyllähän se kirpaisi, kun oli niiiiiin potentiaaliset mahdollisuudet raskaudelle kuin olla ja voi (peittoja heilutettu urakalla ympäri ovista, kaikki poppakonstit käytössä ja tosiaan nuo omituiset kivut sopivalla kohtaa), mutta onneksi oltiin tuolla etelän lämmössä. Kotona olisi varmasti tullut kärvisteltyä enemmän.

Asia joka ihmetyttää kummastuttaa on, että sekä mua että miestä molempia himottaa ihan älyttömästi aina menkkojen aikaan?! :oops: Peitto heiluu joka päivä, joskus useammankin kerran päivässä. Vuoto on jäänyt todella maltilliseksi pillereiden lopettamisen jälkeen, joten ei erityisen sotkuista touhua ole, lähinnä vaan harmittaa että miksei ne fiilikset voi olla samanlaiset silloin oviksen aikaan kuten pitäisi o_O
 
Täsmälleen sama. Viime kierto jäi 25-päiväseks geleen takia mut ekaa kertaa vuoteen ei ollu tuhrua. Nyt on taas ku en tässä kierrossa geleetä syöny.

Ja samoja ajatuksia vauvakuumeesta. Mäkin oon tän sivun poistanu suosikeista vaikka käynki välillä kurkkaamassa. Jaksa enää nii kirjotella ku ei oo mitää kerrottavaakaan. En usko et tänne vauvaa tulee vielä ens vuodenkaan aikana. Aluks elin niinku oisin ihan kohta raskaana ja välttelin kaikkea mahdollisesti haitallista, kahviakin, mutta nyt oon ruvennu vaan elämään hetkessä.

Niin ja mulla myös on opiskelu kesken ja seuraavaks kandi tulossa että aika sama tilanne siinäkin. Toisaalta oon välillä ollu jopa ihan onnellinenkin että tää raskautuminen on kestäny niin kauan (nyt yk 13) niin on saanu koulua vähän eteenpäin.

Mä en nyt kuitenkaan jää vielä taustalle vaan pysyn listoilla, jospa vaikka joku ihme joskus tapahtuis. Käyn täällä aina välillä lueskelemassa kuitenkin.
Mä uskoisin, että on parempi jos tuhrut jää pois ja sitä vastoin vaikka kierto lyhenisi.
Kuulostaisi, että se royal gelee yrittää kuitenkin jotain hyvää saada aikaiseksi.
Itse ainakin plussasin ekasta gelee kierrosta joten suosittelisin teitäkin vielä kokeilemaan sitä (y)
 
Täällä on alkuviikosta testipäivä.. Nyt dpo 9.

Tuli jotenkin masentunut olo kun otatte niin hyvin asian siitä jos lasta ei tulekkaan. En vaan ite pysty moiseen :( Täällä on alko jätetty lähes kokonaan pois tämän yrityksen ajaksi joka on nyt kestänyt siis päälle 2v.. Hirveästi en kyllä ennen sitäkään ottanut, nyt otan vain sen yhden joskus (usein 3-4kk välein). Me ollaan yritetty kiirehtiä muuttoa sillä nykyiseen asuntoon on vähän huono vauvatarvikkeiden kanssa mahtua ja kivempi kun ei pienen kanssa tarvitsisi muuttaa ja jätetty autojen vaihtaminen myöhemmäksi jotta saa sitten seuraavaksi vaihtaa sen "lapsiperheelle sopivan" auton. Lähinnä yrityksen takia jätän myös nyt keväällä hakematta kouluun. Jotenkin toivoo ja haluaa niin paljon, että pyrkii vaan valmistautumaan siihen kun onnistuisi mahdollisimman hyvin.

En tiedä miten meillä kumpikaan kestäisi sen ettei meistä ehkä tulekkaan koskaan kolmea.
 
Täälläkin pissitty äsken kahteen tikkuun ( First respons sekä pc) ei haamua, ei viivanpaikkaa, ei mitään:unsure:
Kaiken lisäks oon ihan sekaisin oman kierron päivistäkin :X3: koko ajan olen ollut siinä uskossa että perjantaina alkaa pisimmän kierron mukaan menkat, mutta nyt mennään vasta kp25/23-28 ja dpo11.
Eli sunnuntaina pitäisi menkat alkaa.

Noh, enpä uskonut että tärppiä kävisi nopeasti tällä kertaa. Esikoinen syntyi myös sektiolla ja sen jälkeen plussaa odoteltiin 1,2 vuotta, joten pitää yrittää asennoitua että tulee taas pitkä yritys putki päälle.

Ja eipähän tartte murehtia nyt, kun lääkekuuri napsahti vielä päälle, että ei alkiolle mitään tapahdu.
 
Tulenpas vielä kysymään, että te jotka sitä gelee royalia syötte, niin onko teillä virtsan väri muuttunut?
Itse kun tuossa testiä silloin tein, niin oli todella tummaa, vähän neon keltaiseen vivahtavaa. Muuten en siis ole asiaan kiinnittänyt huomiota, kun vasta nyt kun kuppiin kusasin :D ja etenkin pc:n tikkukin meni ihan ihme keltaisen sävyiseksi :rolleyes:
Tai sitten en ole vaan tarpeeksi muistanut juoda ja nestehukka päällä. Pitänee seurata tilannetta muuttuuko väri juomisen jälkeen.

Ja nyt sitten tietysti mietin, että jos pissi oli kovinkin väkevää, eikä johdu geleestä, niin eihän se välttämättä plussaa edes siinä tapauksessa näytä. Ja koska toiveita pitää vähän ylläpitää kuitenkin, niin nyt olisi menossa vasta rv3+3 joten harvoin taitaa raskaus edes tässä vaiheessa tikussa näkyä?

Kaikkee sitä pitääkin miettiä :D
 
Täällä dpo 1.
Testeihin nyt piirty vähänmitä sattuu mut pari päivää sitten oli vahvimmillaan, eilen oli aamupäivällä vihlontaa ja tänä aamuna lähtenyt lämpö nousuun.
Oon huomannut että mulla oviksen aikoihin, ennen ja jälkeen, esiintyy vähän pahoinvointia. Tässä kierrossa tuntuu olevan oikeen ennätyksellisen voimakasta, elän toivossa että se tarkottas elinvoimasempaa ovista... :rolleyes:
 
Onnea haamuista! :LOL::) Toivottavasti lähtee vahvistumaan viiva.

Itsellä dpo13 (tai 12?). Jätin testin välistä tänään, koska eilen ei näkynyt haamun haamua, niin odotan menkkojen alkua/poisjääntiä... Menkkojen pitäis alkaa huomenna tai perjantaina varmaankin viimeistään.
Aloitin tosin lukemieni suositusten vuoksi Royal Gelee kapselikuurin ;):LOL: jos vaikka yk5 olisi the kierto.
 

Yhteistyössä