Toiveena vauva 2017-2018

Hyvä Armadillo! Me tullaan perässä!

Pumpulipallero, hyvä toi sun ennakoiva tekstinsyöttö. Mä ihan pitkään ihmettelin että mikä causation, onks tää joku uus termi sille et haaveillaan raskaudesta muttei vielä yritetä :LOL: Ois kyllä outoa jos vielä löytyis joku vauvakuumetermi joka ois mulle vieras...
Ootteko muuten koskaan käyneet kattomassa englanninkielisiä vauvakuumepalstoja? Mä tässä ihan vastikään selailin jotain parenting.com tmv palstaa ja niillä on ihan samat jutut kuin täällä! Oli hauskaa bongailla niiden lyhenteitä, opin että AF on menkat ja BFN nega ja bedding oli kans jotenkin lyhennetty. Mulle tuli jotenkin hyvä fiilis siitä kun ajatteli miten monet joka päivä ympåri maailman tuijottaa pettyneinä yhtä viivaa testissä, ei tän homman kanssa oo ainakaan yksin :)
 
  • Tykkää
Reactions: Armadillo
Ihania plussia!:love: onnea matkaan :)

Toissailtana jomotteli oikeaa munista ja eilen oli jo lämmöt humpsahtanu asteen verran ylemmäs, että oiskohan nyt sit vaikka dpo 1. En aijo tässäkään kierrossa sen kummemmin alkaa piinaileen.. Eikä kyllä ehdikkään, semmosta juoksua ollu ja tulee jatkumaan vielä! Hyvä vaan, eipähän ehdi vauva-asioilla liikaa päätään vaivata :)

Joku aiemmilla sivuilla mietiskeli, tuota tutkimusasiaa että kummassa on vika. Meillähän on myös niin, että mulla on yksi lapsi ja miehellä ei ole mutta tutkimuksiin kun hakeuduttiin niin selvis, etten ovuloi ollenkaan pcos:stä johtuen. Tavallaan yllätti, että vika oli mussa mut tavallaan aavistin kyllä mikä vaivaa. Lääkäritkin kovasti ihmettelivät, että oon lapsen joskus saanut ilman apuja. Todistettavasti oon siis ainakin kerran ovuloinu ihan luomusti :D ja sille joka letrojen sivuvaikutuksia kyseli, niin täällä on vaivannu järkyttävä väsymys, pahoinvointi ajoittain ja näpyt. Näytän teiniltä finneineni, enkä hyvällä tavalla :ROFLMAO:
 
Hcg nousee näemmä rymillä ylös ja alkoi ihan kauhistuttaa, et onko siellä kaksoset. Mutta tuntuu, että uskaltaisi siirtyä odotus-puolella. Tänään aamupala aloittaessa syömään tuli lievä oksetuskin :love:
http://aijaa.com/z4O3Ou
Voi miten ihanaa :love: (ei tietenkään se, että oksettaa... vaikkakin oireilu kai ihan hyvä merkki :LOL:). Tervemenoa odotuspuolelle! Toivottavasti meistä mahdollisimman moni seuraa pian perästä! (y)

Itsellä ovistikkuun melkein tasavahva viiva eilen illalla ja tänä aamuna. Josko illemmalla olis jo selkeä plussa. Talletuksen tehty joka tapauksessa eilen, tehdään tänään ja varmuuden vuoksi vielä huomenna. :ROFLMAO:
 
Viimeksi muokattu:
Täällä taitaa uusi kierto käynnistyä joko tänään tai huomenna. Jonkun verran tulee jo verta pyyhittäessä. Saas nähdä milloin hanat aukeaa kunnolla.
Sitä se toissa päiväinen pms kiukkuaminen näköjään tarkoitti :rolleyes:

Nyt on ovistestejä tilattu ensikiertoa varten, niin pysyypähän hieman ajantasalla omasta kierrosta.
 
Paljon onnea plussanneille! Onnellista odotusta. <3

Jaksamista kaikille joista tää yritys tuntuu ku lentohiekassa tarpois. Itselläni on suuresti auttanut ku tuli syksy ja harrastukset. Päivät kuluu nopeempaa ja on vähän muutakin mietittävää. Täähän ei tietenkään kaikille onnistu jos on ennestään lapsia, mut näin ekalla kierroksella oleville. (y)

Sit se päivien kulumisen varjopuoli, eli tuntuu että kotona on aivan valtavasti hommaa ja en millään kerkee kaikkee, on synttäreitä, joulu tulossa, (teen lahjat itse jos vaan suinkin kerkeän) Pikku remppaprojekti alkamassa, 2-vuorotyö, painonpudotusta, oon kuullu että jokku siivooki kotona.. :D Täsä kohta kerkee ees mitään vauvaa yrittää :ROFLMAO::ROFLMAO:

Töihin lähtemisestäkin on tullut jotenkin nihkeetä, ootan niin kovin että saisin jäädä kotiin. Tykkään kyllä työstäni tosi paljo, mutta nyt haluaisin elämään jotain muuta. :cool: Tekstiä tulis vieläki, mutta enneku tästä tulee romaani nii lopetan. Täytyy koittaa taas käyä useemmin kirjotteleen.. jos kerkee :D

Rentoa viikonloppua kaikille! Plussatuulet puhaltakoon <3
 
Sofin testejä tehty kaksi koska ekaksi näytti että testi ei toimi ja jää tyhjäksi kokonaan ja tein sit toisen samasta pissasta. Molempiin testeihin tuli kontrolli viivat kuitenkin. Toiseen vaan tosiin hitaasti. Siinä testissä olen näkevinäni myös heikon haamu viivan mutta toinen testi nega. Ei kai se auta kun odottaa ja testa parin päivän päästä uudestaan.
 
Kp1 yk3.
Yön aikana vuoto voimistui. Nyt käytössä sitten greippimehu. Pitääkö tuota juoda ovikseen asti vai koko kierto?
Ei oo ennen tullut tuota kokeiltua ja taitaa jäädä seuraavassa kierrossa kaupan hyllylle jos ei nyt plussaa tule. On sen verran karmean makuista mehua :censored:
 
kka
Oivoi, niin mä sanoin että otan tän "vauvaprojektin" rennosti ja tulee jos on tullakseen mutta jännästi ostoslistalle on jo eksynyt Gelee Royale. Siinä kyllä mainostetaan muutenkin olevan niin kivoja terveysvaikutuksia että ei mene pelkästään vauvakuumeen piikkiin tietenkään... :whistle:

Raskaustestejäkin tuli tilailtua, ovistestit sentään onnistuin jättämään ostoskorin ulkopuolelle. Paineistaa ehkä turhan paljon jos alkaa ovistakin kytätä toden teolla, meillä on muutenkin niin aktiivista makkarin puolella että tuskinpa jää otolliset hetket hyödyntämättä. :sneaky:

Vitsi että tulee hyvä fiilis kun saa lukea muiden plussista, en edes osaa kuvitella sitä oloa jonka kaksi viivaa tikussa aiheuttaa! Pysykääkin sitten plussanneet siellä odottajien puolella! :love:
 
Helou!
Ei edelleenkään menkkoja havaittavissa (n) kolmas viikko pillereiden lopetuksen jälkeen menossa...oli alamahassa vihlontaa ja aattelin että nyt... Mut sit aattelin että voiko ovis olla vaikkei alkais menkat??? Ostin testejä ja toissapäivänä tuli vähän vaaleempi viiva kun testi viiva o_O eilen sit vielä vähän vaaleampi mutta selviä viivoja kuitenkin... Pitää kusasta tikkuun tänäänkin Kai. Kun siinä paketissa kuitenkin luki että jos vaaleempi viiva ku testiviiva niin ei oo ovis..mutta aattelin et jos se oli ja meni ja nyt on haalistumassa niin haluun nähä että tuleeko siihen tikkuun ollenkaan viivaa silloin jos ei ole ovis lähimaillakaann vai näkyykö siinä aina 2 viivaa....on tää vaikeaa :( ja mitään nipistelyjäkään ei enää oikeastaan ole..limaa vähän enemmän joka myös viitais ehkä ovikseen (n) JA olen yksin lasten kans kaukana ukosta mummola reissussa :eek::poop:
Että en tiä mikä kierron vaihe tai koska odotettavissa menkat tai ehkä mahdollisesti ovis :unsure: onneksi on yk 1 ja ja vielä ei hirveetä paniikkia :whistle:

Onnea hirmuisesti kuitenkin ovistelijoille ja plussanneille! :love:
 
Täällä Dpo7. Eilen Dpo6 oli menkkamaista vatsajuilintaa, sen jälkeen taas ei mitään. Hirveä flunssa ollu jo yli parivikkoa. Oon joutunu vetää lääkkeitä kaksin käsin. Ei varmaan ainakaan hyvää oo tehny :(

Ens su testaan jos ei ennen ala. Pe mennään kyl työporukalla syömään ja oli tarkotus ottaa muutama sidu, etten tiiä sit oisko jo perjantaina testaus tarpeen, mut ei silloin kuitenkaan mitään näy..
 
@felessa Huh, samoja piinapäiviä eletään! :D Mulla dpo 6 - 8, oviksen ajankohta jäi mysteeriksi mutta uskoisin että tapahtui kivuista/limoista päätellen. Miten tässä oikein malttaa odottaa! :LOL: Eilen ostin taas testejä mut meinasin aloittaa testailun vasta kun menkat myöhässä, ettei suotta pettyis jos onkin kemiallinen. Eri asia malttaako oikeesti odottaa:D

Oon miettinyt että jos raskaus ei nyt ala niin käyn yksityisellä gynellä tarkastuksessa/ultrauksessa tarkistuttamassa että munasarjat ja kohtu ovat normaalit. Lähisuvussa on lapsettomuutta ja koska meillä jo yk 5 menossa, olen alkanut pelkäämään hulluna että en ovuloi/jotain on vialla :unsure: Missäköhän vaiheessa kiertoa olisi paras käydä ultrassa että näkisi parhaiten onko munasolu kehittynyt/irronnut? Kenelläkään kokemusta? Suosituksia Helsingin yksityisistä gyneistä otetaan myös vastaan (y)
 
  • Tykkää
Reactions: felessa
Greippimehu täälläkin käytössä :) voiko viedä/lieventää oviskivut? Tuttua oviskipua en oo tunnistanut tässä kierrossa,muutama päivä sitten lievää kipuilua.toivottavasti oli sitä,koska nyt alkaa olla liian myöhäistä näillä kierroilla ovikselle ja luteaalivaiheelle, nyt kp 13/23-25.
 
Meinaan tilata tota gelee royalia iherbistä ja royal jellyllä tuli useita vaihtoehtoja.. Kokemuksia suosituksia??

Halvin vaihtoehto taitaa olla tämä http://www.iherb.com/Now-Foods-Royal-Jelly-100-Softgels/810
Mä oon valinnu pitoisuuksien mukaan tollasen Y.S. Eco Bee Farmsin royal jellyä. Se on suoraan mehiläisfarmilta pakastekuivattua kuningatarhyytelöä missä ei oo mitää ylimäärästä ja iso määrä sitä vaikuttavaa ainetta. Mulla ainaki lisäs jo yhes kierrossa limoja, aikaisti ovista ja poisti tiputtelun kokonaan. Mut ei se mikään halvin todellakaa oo.
 

Yhteistyössä