Toiveena vauva 2017-2018

Ja eikös Sofialla ole kans piinapäivät? Tsemppiä sinnekin!
Kiitos! Joo, täällä kovat piinailut :D DPO10, enkä oo vieläkään uskaltanut testata! ei siinä testissä vielä mitään varmaan näkyisikään.. Huomenna tai torstaina mä testaan,laitan kyllä tänne sitten kuvaa.
Tänään ja eilen on nännit ollu ihan törkeen kipeet ja mulla on ollut outoja huimaus/heikotuskohtauksia. Niin ja lämmöt ollu yli viikon +37 asteessa.

Vai onko jollain teistä dpo10 näkynyt jo haamua?
 
Onnea plussanneille!

Omaa napaa: Menkat alkoivat sit vissiin tänää, kp 31.. Sinänsä onneksi, kroppa näyttäisi alkavan toimimaan normaalisti kierukan jäljiltä. Iha hyvä ettei heti tärpännyt. Tarkoituksena olisi olla vielä töissä ens kesä ja sitte syksystä jäädä äippävapaille jos vaan luoja suo, kun esikoinen menee kouluun.
 
Teris, mitkä viikot sulla nyt vois suunnilleen olla menossa? Mä kyllä herkästi menisin ultraan jos on kipuja, kyllä siellä pitäis näkyä onko kohdussa ruskuaispussia yms vaikkei vielä syke näkyiskään. Jos taas ois kohdunulkoinen (toivotaan että ei oo!) niin munanjohdin voi säästyä jos ajoissa löytyy.
 
Jatkan tätä mun omanapaista selostusta, alkaa joo olla vähän noloa kun keskustelun vikalla sivulla on joku 10 mun tekstiä :LOL:
Kyllä mä sit hiljenen jos tää huonosti päättyy...

Tein tänä aamuna vaihteeksi Pregcheckin ja kyllä siinä vieläkin viiva näkyy :) Mulla on aamupissa aina laimeampi kuin iltapäivällä - en muista töissä juoda ja tankkaan sit vettä iltaisin - joten tämäkin viiva hitusen haaleampi kuin illalla. Mut selkeästi vahvempi kuin eilisaamuna eli kaiken kaikkiaan näyttäis että viivat on vahvistumaan eikä haalistumaan päin :D Alkaa olla jo toiveikas mieli. Jos ei nyt vuotoa tuu niin ehkä se viikkonäytöllinen digi lähipäivinä (y)

@mincha sun suunnitelmat kuulostaa hyvältä. Mulla kans ois haaveena että viimeistään jossain vaiheessa ens syksyä vois jäädä äitiyslomalle kun meilläkin nro 2 menee kouluun. Jospa onnistuisi meille molemmille!

@Fatima82 sullakin jännät paikat. Testaa heti kun uskallat :)
 
Kiitos! Joo, täällä kovat piinailut :D DPO10, enkä oo vieläkään uskaltanut testata! ei siinä testissä vielä mitään varmaan näkyisikään.. Huomenna tai torstaina mä testaan,laitan kyllä tänne sitten kuvaa.
Tänään ja eilen on nännit ollu ihan törkeen kipeet ja mulla on ollut outoja huimaus/heikotuskohtauksia. Niin ja lämmöt ollu yli viikon +37 asteessa.

Vai onko jollain teistä dpo10 näkynyt jo haamua?
Mä testasin dpo 10 raskauskeijun herkällä testillä eikä se näyttänyt mitään vaikka sitä miten katsoi ja valaisi mutta nyt dpo 14 vähemmän herkkä pc näyttää ihan selkeää viivaa.

Ai Sokeripalahan tulee mukaan odottajiin, emmää yksin uskalla... :ninja:
Selkeät viivat, onneksi olkoon! :love:

Mä tein toisen testin, sekin on plussa. Olo ei kyllä ole yhtään erilainen..

Muoks. niin aloin oikeestaan kirjottaa vaan että kiitos ihanaiset onnitteluista! :love:
 
Onnea plussista :)

Auttakaa... Syitä miks menkat vissii joka kierrossa myöhässä? Kyllä mä huomasn ovuloineeni mutta voiko se olla "huono" ovis niin että se tapahtuu muttei hedelmöity ja miks nää kierrot venyy :poop::unsure: emmä nyt niiiiin stressaa että nyt joka kuukaus viikkotolkulla myöhässä olis.
 
@Sokeripala onnea varovaisesti, kyllä noi plussat hyviltä näyttää

@nnnelliii tervetuloa

@Orchidea81 paljon onnea plussasta

Mä olen myös miettinyt paljon miten sitä jaksaa aloittaa uudestaan vauva ja pikkulapsiarjen. Mulla kun kaikki kolme jo koululaisia joten kaikki alkaa alusta niin sanotusti. Mutta niin vaan siihen jotenkin on niin valmis...

Omaa napaa: aloitin ovistestit tänään kp10, saapi nähdä miten osuu, otin nyt clearbluen digi testin liuskan tueksi koska viimekuus ainakin niin liuska oli kyl oireisiin nähden ihan eriajassa ja oliko varma niin en tiedä, joten nyt sitten kaksi testiä.
 
Anteeksi taas pikainen vastaus vain, pitää hakea esikoinen päiväkodista.

Pillerit jätin siis maaliskuusta alkaen eli nyt 8kk ilman ehkäisyä. Aiemmin kierrot 37,37,47 & nyt menossa kp80. Eli pidentyy koko ajan.

Ei ultrattu, vaan sisätutkimus+verikokeet. Soitin maanantaina lääkäriaikaa ja sain vastauksen että ei oikein oo aikoja, saat 10.11 soittoajan. Senkin antoi vähän kynsin hampain ja kun kyselin tutkimisen perään niin ei kuulemma tarvitse kun on vasta tutkittu eikä muita oireita.
 
Taas on vierähtäny aikaa täällä olosta. Ei oo vaan jotenkin jaksanut käydä täällä.

Plussaonnea Orchidea81:lle ja Sokeripalalle! :love:
Uuteen kiertoon joutuneille pahoittelut! :cry:
Tervetuloa uusille keskustelijoille!

ON: Viime kierto meni plörinäksi miehen pihtailujen takia juuri oviksen aikaan. Ovisplussa tuli jo kp 12! Kp 27 kääntyikin sitten kp 1. Eli mulle saa päivittää kp 8/26-30 yk 13. Viime viikon tiistaina lähettiin siskon perheen kanssa syyslomaristeilylle. Hauskaa oli vaikka menkat alkoikin laivalla ollessa.
Huomenna vien ajokorttihakemuksen katsastusasemalle ja siitä sitten mun autolla ajon opettelu alkaakin! Mun siskon mies opettaa mut ajaan autoo...Apuaaaa!!!

Ja iitata, kyllä toi mun mielestä ihan selkeä plussa on!
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
20161026_164822.jpg
Kyllä tässä raskaana taidetaan olla - ainakin toistaiseksi...
Mutta en mä vielä uskalla Orchidea lähteä odottajien puolelle - kun tulin digitesti kainalossa kotiin niin huomasin että ruskehtava tuhruvuoto on alkanut taas :( ja alavatsalla on vähän sellaista painontunnetta joten saapa nähdä miten tässä käy...
 
katso liitettä 1268
Kyllä tässä raskaana taidetaan olla - ainakin toistaiseksi...
Mutta en mä vielä uskalla Orchidea lähteä odottajien puolelle - kun tulin digitesti kainalossa kotiin niin huomasin että ruskehtava tuhruvuoto on alkanut taas :( ja alavatsalla on vähän sellaista painontunnetta joten saapa nähdä miten tässä käy...
Onnea!!! No ei siellä ole edes sopivaa ketjua. Edellisten menkkojen mukaan kuuluisin kesäkuisiin mutta oikeen oviksen mukaan heinäkuisiin. Mä sitten taas vähän murehdin kun paineen tunne on niin pieni, edellisistä tuntui kuin maha olisi sanonut kohta poks. :D Mutta mä olen onnellisesti pakuna kunnes toisin todistetaan. Varmaa ja turvallista aikaa ei raskaudessa olekaan, tutuilla vauva kuoli kohtuun pari päivää ennen synnytystä niin että kaikkea voi sattua missä vaiheessa vaan. Toki itse nyt pähkäilen missä vaiheessa alan siirtämään häitäni, sattuvat osumaan melko liki toisiaan lasketun ajan kanssa. :D Edellisellä kerralla vuosin kuin seula ja jossain vaiheessa todettiin että oli ollut kaksoisraskaus joista toinen jäi pois kyydistä heti alussa.
 
Elättelen toiveita, että ovis oli eilen. Alkuillasta oli eniten ovismaisia tuntemuksia, tänään ei oo ollut enää mitään. Tänään en tule kyllä enää miekkosta luultavasti sängyn puolelle saamaan, illallakin oli usean tunnin lämmittelyjen tuotos (miten niin naiset lämpiää hitaasti :'D ), mutta kerrankin oviksen aikoihin jotain säpinää. Toisaalta, jos kipujen mukaan noin vuorokausi sitten irtosi eilen niin eipä se enää hyödyttäisikään. :p

Sokeripala, toivotaan että tuhru on vaaratonta ja asiaan kuuluvaa, ja kyytiläinen jatkaa kyydissä matkaansa!

Iitata, kyllä tuo ovisplus on! (y)

Uhkarohkeasti voisin myös vähän laskea kiertopäiviä ja lisätä itseni piinailijoihin. Nonsk, kp17/32-33 ja dpo0 :)
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
@Nonsk, toivotaan että vaivannäkö on tuottanut tulosta ;) ja nyt voit levätä laakereillasi ja kohta alkaa jännäillä!

@Orchidea81 , miten ihanan lohdullinen toi sun teksti oli :) vuodot ja mahan poksahtamiset ja kaikki, kiitos! Mun mielialat täällä seilaa kun se vuoto näköjään taas loppui mutta tosiaan sellainen jatkuva pieni paineentunne alavatsalla on. Pystyssä ei niinkään mutta (tätä oli jo viime yönäkin) jos yrittää maata selällään jalat suorina niin tulee tosi epämukava kiristävä tunne alavatsalle. Ja farkut painoivat ikävästi alavatsaa. Siis mistään kohdun kasvustahan tää ei voi johtua vaan jotain kohdun alkuärsytystä tms. Yritän ottaa tän nyt raskausoireena kun jotain vastaavaa alamahan varomista muistan olleen aiemmissakin. Mut pelkään että etenee menkkajomotteluksi ja se siitä sit (n)

Tosiaan, eihän heinäkuisia ole edes perustettu! Mä kuuluisin ilman muuta sinne jos tää jatkuis, laskin tuossa että la vois olla jossain 10.7. tienoilla. Vähänkö ois täydellistä jos. Mutta odotellaan nyt ensin ihan rauhassa (vitsi).
 
Onnea sokeripala ja orchidea!
Tein eilen taas digitestin, jäinköhän kiinni niihin.. Näytti nyt raskaana 2-3 eli 5vko olisi menossa. Ajattelin tänään soittaa neuvolaan kai sieltä osaavat neuvoa ja yritän ensi viikolla päästä lääkäriin, tälle viikolle ei gyneaikaa löytynyt.
Alavatsaa vihloo usein mutta se käsittääkseni on normaalia mitään muuta en huomaa selkäkivun lisäksi. Kai se täytyy uskaltaa hypätä odotuspuolelle ja toivoa.
Kaikille toivon hirveästi tsemppiä ja jokaiselle plussan tuloa
 
@Lumi87 määki käyn bodypumpissa aina ku töiltä pääsen. On kyllä tehokasta!

@Aurorahh harmi ku kierto tollee venyy :( kyllä tolle nyt jotain pitäs jo tehä ku raskaustoive on..

@iitata plussa on! Tsemppiä piinapäiviin :)

@Nonsk on sullaki ollu hankalaa :ROFLMAO: Tsemppiä myös sinne!

@teris ihana ku viikot lisääntyy <3 Leppoisaa odotusta.

Ja voi @Sokeripala, hirveesti onnea plussasta mutta arvaa vaan mietinkö oisko mullaki ollu valemenkat ku eilen illalla ja tänään ovistestit jo plussaa, ootin vasta viikonlopulle mutta voihan se olla nyttekki. Kp nyt 12 :LOL: jos on vielä illalla ja huomena plussa nii uitan kyllä r-testinki enneku haen apteekista lisää teroluteja :D miten nii epätoivonen...:rolleyes:

Jostain vauvafoorumilta luin että keltarauhashormooni aiheuttaa hiestenlähtöä ja pitää kyllä paikaansa :cry: hiukset ohentunu kamalasti parissa kuukaudessa :confused:
 
  • Tykkää
Reactions: Aurorahh ja Nonsk
@Sokeripala ja @Orchidea81 Onnea plussista <3

Mä ajattelin maanantaina ilmottautua uimahallin vesijumppiin, luulis et ne on semmosii että niitä voi sit jatkaa hyvin raskaanaki ihan loppuun asti :) Imettääks täällä kukaan? Tai onko aikasemmin imettäneitä ja samaan aikaan raskaana olleita? Miten vaikuttanut? Meillä pojalle tissi niin tärkeä etten kyllä millää viitsi vielä vieroittaa..Meillä käydään kyllä vaan yöpainotteisesti rinnalla kun päivät oon töissä :) Vähän kyllä kauhulla ootan että miten jaksan jatkossa nää yöt jos sitä jossain vaiheessa raskaaksi tulee :0 Pidän sormet ja varpaat ristissä ettei tule väsymystä alkuraskaudessa, muuten oon kyl iha kuollu :D
Täällä nyt kp5 ja menkat alkaa olla lopuillaan :) Me ollaan varattu miehen kanssa hotelliyö helsigistä sille viikonlopulle kun ovis pitäis olla ja sattuu sopivasti olemaan myös meidän 5v päivä <3 Oon varma et tää on joku merkki!! <3
 
  • Tykkää
Reactions: Idina
Paljon onnea plussista! Olette sen ansainneet! :love:

Taas mennyt pitkä aika kirjoittelusta, vaihtelevasti olen kuitenkin lukemassa käynyt. Olen yrittänyt olla ajattelematta koko vauva-asiaa taas hetken. Foolit sun muut oon jättänyt kaapinperälle hanskat tiskiin -meiningillä. Jostain syystä kuitenkin tikutin ovista, eilen tulikin hymynaama, tänään melkoiset alaselkä- ja alavatsakivut, joten dpo 0 olisi tänään. (y)
 
Onnea kovasti plussanneille ja plussasäteitä jännittäville!

Jokohan se heinäkuisten keskustelu on perustettu? Taidan nimittäin myös matkata sinne... aamulla pärähti sen verran vahvat viivat testiin, ettei tarvinnu arvailla. Pää sekasin, mutta eiköhän se tästä pikkuhiljaa... :whistle:

muoks. kun ei vielä löytyny keskustelua, nii tein sellaisen........
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä