Toiveena vauva 2017-2018

Mäki kattelen noita testejä aina, niin kiinnostavia seurata :p että lisää vaan! Ja kaikkiin testeihin toivon plussia (y)

Mulla tuli toisessa raskaudessa punaruskeaa limaa joinakin päivinä ku menkat ois pitäny alkaa (n) et voisko kuitenki olla Nonsk.....

Täällä kp 10 ja eilen nega ovis testattu....ja testailuahan saaki sit jatkaa jos kierto taas joku 60pvä :eek: mutta ONNEKSI oli nega koska viime kierrossa tuntu ettei testivaava häviä ikinä...nyt voi ainaki toivottavasti tulevan viivan vahvistumista sit seurata :D
Aika kuivaakin vielä on...
Mä napsin nyt yhtä geleetä per päivä ja ajattelin hakea greippimehuakin...Mikähän ois hyvä merkki?
Ja minkä vahvusta foolihappoa syötte..vai syöttekö ollenkaan?
 
Mäki kattelen noita testejä aina, niin kiinnostavia seurata :p että lisää vaan! Ja kaikkiin testeihin toivon plussia (y)

Mulla tuli toisessa raskaudessa punaruskeaa limaa joinakin päivinä ku menkat ois pitäny alkaa (n) et voisko kuitenki olla Nonsk.....

Ja minkä vahvusta foolihappoa syötte..vai syöttekö ollenkaan?
Mulla tosiaan nega testissä ja silti tuota limaa... silloin ennen testiä keskiviikkona vielä epäilin että jos vaikka oliskin onnistunut mutta sitten tein testin eilen ja oli nega, mutta nyt yhtäkkiä tänään taas limaa. joten mitä lie.

Mä oon syönyt ainakin foolihappoa viime talvesta asti, Folvite 1mg on toi mun.

Minusta kaikki greippimehut oli pahoja, joten hyvää en osaa suositella.. Itse jätin niiden juomisen.
 
Onnea @NuttyKitty ja muutkin plussanneet jos joku multa jäänyt välistä.
@Nonsk miten voit olla testaamatta jos näät edellisten kuvissa haamuja? Himotestaaja ei käsitä...
@Nachsal eikö se plussa ehkä vois sullakin vielä olla mahdollinen?

Mulla näyttää käyvän huono tuuri oviksen kanssa, tänään lähestulkoon tasavahvat viivat ja mies 3 seuraava yötä poissa :devil:
Että pitääkin olla, muuten meillä joka toinen päivä toteutuu oikein hyvin mut just tähän ainoaan huonoon rakoon tässä kuussa piti oviksen ängetä :( No joo, onhan se hyvä jos ylipäänsä ovis tapahtuu ja jos tapahtuis pian niin eilen talleteltu sentään, kai siinä teoreettinen mahdollisuus on. Taitaa vaan lisätä stressiä tää testaaminen, pitäisköhän ens kuussa antaa ovistestien olla.

Hyvää viikonloppua joka tapauksessa kaikille :)
 
Ovistikuttelu aloitettu täälläkin.yhtä viivaa näytti. Nyt kp 6/24-28

Onnea plussista!

Halit negojen ja menkkojen saaneille.

Itsellä kauhian haipakkaa töissä ja omassa elämässä et huhhuh..ei jaksa..tänään menin päikkäreille itku silmässä töiden jälkeen kun olin vaan niin poikki :cry:
 
@Nonsk miten voit olla testaamatta jos näät edellisten kuvissa haamuja? Himotestaaja ei käsitä...
Jaa-a. Kai mä niin oon siinä uskossa että kyllä se edeltävä testi oli nega. Ja tosiaan varmasti silmät teki tepposia. Ei kyllä toisaalta vieläkään ole menkkoja, dpo16 o_O Ollut pari päivä ovismaista kipua ja tänään pärähti nännit kipeäksi, niiku oviksen jälkeen. Ei oo kyllä enää tällä viikolla enää juuri ollut semmosta ovislimaa niiku sillon oletetun oviksen jälkeen tuli pitkäänkin. Ei oo juuri mitään menkkaoloa, semmoista jännää lämmintä? myllerrystä. Ihan vuoden takainen vatsatauti tulee mieleen.. Kaikki oireet mitä voisi raskauteen liittää hävisi pari? päivää sitten. (n)
 
Viimeksi muokattu:
Nonni täällä alkaakin sitten vuoto ajoissa. vielä seuraan alkaako tänään oikeesti vai huomen, mutta josatain syystä nyt ennakkoon kuitenkin...

Muokattu, mulle voi päivittää KP1 ja YK6 ja ikä jäänyt myös vuoden jälkeen joten ikää 34v, kiitos.

 
Viimeksi muokattu:
Heippa!

Täällä onkin paljon uusia, joten osa ei varmaan minua muistakaan, kun olen taustaillut pidemmän aikaan.

Mulla menossa nyt jännät päivät kun jo kp 32/28 eikä menkkoja, mutta en ole uskaltanut vielä testailla. Kai huomenna, olisihan se ihana ylläri isälle, jos olis nyt tärpännyt ;)

Meillä tosiaan oli suunnitelmissa hakeutua hoitoihin ensi vuonna, jos mitään ei tapahdu. Ja yritetty pian 1,5 v, keväällä yksi keskenmeno ja aiemmin vaivasi kysta.

Tsemppiä muillekin yritykseen:love:
 
dpo 6 tänään, oviksen sain tikutettua, mutta peittojen heilutusta oli päivittäin obista edelliset kolme päivää, itse ovis päivänä mies sit aloitti työviikkonsa eli siitä seuraavat kolme päivää ei mitää kontaktia. Täytyy toivoa, et talletukset olisivat hoitaneet hommansa. Mieli ollut vähän maassa, kun ei heti ekalla kierroksella napannut. I Know, tyhmää siitä masistella mut uskon hormoonien ja työstressin aiheuttaneen tää fiilikset.
Tilasin raskauskeijusta ovistikkuja ja raskaustestejä jotka olis vähä herkempiä. Uskaltaisko jo huomenna testata???

Onnea raskautuneille! En ole paljoa kerinny lukemaan täällä työkiireiden takia.

Raha asioista..
Itse yrittäjänä joudun nostamaan heti YEL maksut korkeuksiin, jotta äippäraha olisi edes jotenkin samaa tasoa kuin nykyinen kk-palkka itselleni. Ne laskelmat on jo tehty, ja kyllä ne aina on sutjaantuneet vaikka tiukalta on vaikuttanut. Heti kun ja jos jään äippävapaille menee meillä mun auto seisontaan ja kuljen sitten kävellen/julkisilla. Samoin vanhemmat lapset jäävät mun kans kotiin. Hoitomaksu on kuitenkin suuri erä meillä kk maksuissa, joten siitä tulee iso säästö.
 
@NuttyKitty onko kyseessä OneStepin ne herkät vai tavalliset? Todellakin uskallat siirtyä, onnea! :love:

Itse revin täällä hiuksia päästäni DPO 12. DPO 9 lämmöt pompsahti ylemmäs kuin mitä ovat olleet koko kierrossa. Lisäksi vuoto oli ihan jotain kummallista itselleni, todella runsasta ja koko alapää ihan tahmeana jatkuvasti. Testasin tuolloin negan, sitten lämmöt tipahtivat "normaaliin" pariksi päiväksi ja alaosastokin on hiljentynyt. Kohdunkaula oli eilen alhaalla ja kova niin kuin ennen menkkoja pitääkin, menkat siis odotettavissa huomenna. MUTTA aamulämmöt pompsahti taas VIELÄ korkeammalle kuin aikaisemmin, koko mittaushistorian korkeimmalla. En vieläkään ole oppinut olemaan mittailematta niitä.... Negan tietysti testasin kuitenkin. Käytin OneStepin ei-herkkää testiä jota periaatteessa saisi käyttää vasta ylihuomenna jos menkat on jäänyt jo välistä, mutta tosiaan nämä palstojen superaikaset haamut laittaa aina hätäilemään. Enkä kyllä uskalla elätelläkään toiveita kun korkealta tullaan taas ja lujaa :( Kropassa ei ole vielä menkkaoloja mutta päässä sitäkin enemmän, hirveät PMS:t ollut jo viikon verran. Huomennahan sitä on paljon viisaampi mutta ai ettääää kun se on niin kaukana :eek::D
 
Äh, mulla tänään kp12/25-29, yk2. Ja ihan selkeät ovisoireet. Eli mua vihloo oikealta puolelta alamahaa ja eritteet myös sen mukaiset. Ei tässä muuten mitään, mutta seksiä oli viimeksi kp8. Oltiin eilen illalla väsyneitä ja käytiin vaan nukkumaan. Oottelin ovista vasta alkuviikolle, koska viimeiset kaks kiertoa olleet 29 päivää. Eilen oiskin ollut just hyvä tärppi-ilta! Tänään mies ei ehkä jää mun luo yöksi, enkä edes tiedä, kerkeekö enää tärpätä jos nyt illalla seksiä olisi. Pöh Ei oo toiveet korkealla tässä kierrossa. En jaksa uskoa et niitä kp8 siittiöitä ois vielä hengissä.. Vois silti tänään houkutella tuon miehen mun luo. Olikos oviksesta miten kauan aikaa tärpätä? 12-24 tuntia? Muistan lukeneeni. Oireet alkoi puolilta päivin. Eli hei, tänä iltana vois olla aikaa vielä hyvinkin! Miks lannistun näin nopeasti..

Vähän mua masentaa edelleen tää työttömyyskin. Jatkuvasti käännän lannistavia ajatuksia niin, että pian varmasti löydän hyvän työn! Nyt onkin hyvä hoitaa tän kuun muutto alta pois.

@Mutzilla, en tiedä mitään noista testeistä. Mutta kovasti tärppionnea!

@Idjunn, tsemppiä piinapäiviin! Musta kyllä testasit aika ajoissa ja voit hyvinkin olla raskaana.

@mincha, mäkin oon herkkä pettymään ja harmitti kyllä ekassa kierrossakin kun ei tärpännyt. Itse tiedät, miten sun on hyvä testata. Mä menin viime kierrossa ajoissa testaamaan ja negan. Se on musta jotenkin kurjempaa kuin se että menkat vaan alkais jos on alkaakseen. Siksi en aio jatkossa hätäillä. En osta testejä valmiiksi. Käyn ostamassa vasta jos menkat on myöhässä. Toivon, että teillä ois tärpännyt!
 
@Hemmpsu Superonnittelut,miten mahtava isänpäivälahja niin kuin toivoit.

Mull niiin tipahti usko raskauteen...semmonen hormonihirviö ollu tänään iltapäivän, että ihan itekkin säikähdin...eli eiköhän tämä enteile kuukautisia...taas olis ensviikonloppuna juhliatiedossa joten toivotaan että ennen sitä tieto vahvistuis...

Tsemppiä muille ja peukut pystyssä että plussia tulis muille...
 
  • Tykkää
Reactions: Hemmpsu
Paljon onnea plussanneille!

Nyt on kyllä ollut ihan hiton vaikea ja itkuntäyteinen päivä. Miksi tää ei onnistu. Asiaa saattais helpottaa, jos ne pirun kuukautiset vaan alkais. Putosin tällä kertaa niin korkealta, että jatkossa en enää ikinä testaa ennen kuin kuukautisten pitäisi alkaa. (n) Ja kun ne kuukautiset on seuraavan kerran loppuneet, niin aion olla sängyssä haarat levällään koko oletetun loppukierron ajan!!:sneaky::cool:
 

Yhteistyössä