Toiveena vauva 2017-2018

Paljon onnea plussanneille, toivottavasti raskautenne jatkuvat normaalisti ja kaikki menee hyvin (y)

@kookospieni Mitäs se uusi testi sanoi? Toivottavasti haamu on vahvistunut/vahvistuu kunnon plussaksi (y)

Taitaa olla ovis aika aikaisin tässä kierrossa, kananmunalimaa bongasin vessapaperista jo kp11, silloin ei kuitenkaan ollut seksiä joten toivottavasti ei ovis vielä silloin ollut. Eilen eli kp12 illalla oli outoa alamahakipua parin tunnin ajan ja ilmavaivoja, en tiedä olisiko liittynyt siihen ovikseen vai johtuiko ihan vaan niistä ilmavaivoista sitten kivut. Limoja ei ole sen kp11 jälkeen näkynyt. Kalenterin mukaan olisin odottanut ovista vasta aikaisintaan kp13, mutta saattaahan se aiemminkin tulla tietenkin, tikkuja en käytä. Seksiä ollut eilen ja tänään, saa nähdä miten käy :X3:

Niin ja tunnustan, että kävin minäkin just katsomassa milloin laskettu aika olis jos nyt tärppäisi :barefoot:
 
  • Tykkää
Reactions: kookospieni
Kyllä nyt on taas toivo mennyt :( Eilisiin kolmeen Pregcheck liuskaan ilmesty vaan viivanpaikkoja ja tänään olis dpo 11. Huomiseks tilasin vielä Clearbluen Testipaketin jossa digi ja puikko mut testaan eka puikon ja jossei siihen mitään tuu niin sit säästän digin. Oireitakaan ei paljon enää oo muuta kun nälkä... Saa mähdä.. Se nälkä on mulla aina merkinnyt raskautta aimmissa plussissa. Tosin en oo koskaan tehnyt edes testiä dpo 10 vaan dpo 11 saanut selkeän plussaviivan, sen ekan. Eli en voi edes tietää kuuluuko vielä mitään näkyä. Milloin muilla näkynyt raskaustestissä eka haamu?

Vannoin etten ota tästä yrittämisestä stressiä mutta toisin kävi (n) Ja ens kuu tosiaan vielä yritetään ja sit pidetään pari kk taukoa jossei tärppää kun meillä on häät kesällä enkä halua potee pahoinvointia sillon :LOL:
 
Niin vähän ajattelin :unsure: Sain tokasta kans noilla liuskoilla haaleen haamun dpo 12 ja apteekin omalla samana päivänä neljän tunnin pidätyksellä jo selvä plussa. Viime raskaudessa, joka meni kesken, sain Pregcheckin puikolla dpo 11 selvän plussan, ennen sitä testasin dpo 9 negan First Responsella enkä testannut dpo 10 ollenkaan
 
@1986/13 Onnea :love:

@kookospieni oisko tosiaan viivanpaikka sit...Mun pc dpo 11 oli kyllä ihan nega, ei ees viivanpaikkaa. Kerran yhdessä aikaisemmassa kierrossa oon pc:hen viivanpaikan saanu mut pääsääntöisesti näyttänyt mulla ihan tyylipuhdasta negaa. Voi jospa se vielä plussaksi muuttuu!

Dpo 13 mulla, ei tuntemuksia suuntaan eikä toiseen. Menkkojen pitäisi alkaa ylihuomenna.
 
  • Tykkää
Reactions: 1986/13
Juu kyllä se pelkkä viivanpaikka vaan on :( Menkkaolot alkaneet, kohdunsuu alhaalla ja vähän jo aukikin. No, uutta kiertoa kohti vaan! Saanpahan säästää tilaamani testit ens kiertoon :)

Paljon plussatuulia muille :love: Ja @Tiituu ootko testannut enää? Toivon että sulla muuttuis vielä plussaksi!
 
Voi @kookospieni pahoittelut :(. Miks noi testit on tommosia et viivanpaikkaa näyttää, argh. En oo testannut sen dpo 11 jälkeen enkä aio enää tässä kierrossa ellei menkat myöhästy. Et jos ei ke ala niin ehkä sit to testaan, mut fiilikset kyllä on et menkat ne kyllä alkaa.
 
Höh :( Samat fiilikset siis kun täällä! Musta tuntuu tällä hetkellä taas tosi pahalta, ei sen takia ettei tästä kierrosta tärpännyt vaan siksi, että se muistuttaa mua taas siitä mitä oon menettänyt. En edes tiedä olisinko henkisesti valmis uuteen raskauteen vielä ja tuunko oleen pitkään aikaan. En haluis uutta raskautta vaan sen raskauden takasin mikä ehti jo alkaa. En tiedä ymmärtääkö kukaan.. Auttaa kuitenkin saada purkaa edes jonnekin tätä pahaa oloa :( Kai tää tästä helpottaa, onhan siitä reilu 2kk kuitenkin vasta...
 
N23
Täällä kotiuduttu reissusta. Tänään dpo7 ja niin "epäraskautunut" olo kuin vaan voi olla! :/
Pitkääää tää odottelu mutta onneksi taapero pitää päivissä vauhtia. :)

Millä päivillä ootte testailleet? Ootteko malttaneet odottaa kuinka pitkälle? :D
 
N23
Höh :( Samat fiilikset siis kun täällä! Musta tuntuu tällä hetkellä taas tosi pahalta, ei sen takia ettei tästä kierrosta tärpännyt vaan siksi, että se muistuttaa mua taas siitä mitä oon menettänyt. En edes tiedä olisinko henkisesti valmis uuteen raskauteen vielä ja tuunko oleen pitkään aikaan. En haluis uutta raskautta vaan sen raskauden takasin mikä ehti jo alkaa. En tiedä ymmärtääkö kukaan.. Auttaa kuitenkin saada purkaa edes jonnekin tätä pahaa oloa :( Kai tää tästä helpottaa, onhan siitä reilu 2kk kuitenkin vasta...
Tsemppiä ja voimia <3 En ehkä ymmärrä kaikkea kun en ole joutunut kokemaan samaa vaikka se pahin pelko aina onkin. Toivottavasti olosi helpottaa kun voit täällä purkaa ajatuksia.
 
  • Tykkää
Reactions: kookospieni
@kookospieni ♥. Tämä on hyvä paikka purkaa asioita kun voi sanoa mitä oikeasti ajattelee. Kyllä aika varmasti myös osin auttaa vaikka se oma menetys varmaan nousee pinnalle enemmän ja vähemmän tasaisin väliajoin. Mulla on nyt keskenmenosta 4 kk ja kyllä se mielessä on usein, todella usein. Kyllä tässä yrityksessä on saanut kokea kaikennäköisiä tunteita pettymyksestä, suruun, pelkoon, epätoivoon.....jaksamista sulle kookospieni ja muillekin näiden asioiden kanssa painiskeleville
 
Kiitos teille :love: Ihanaa kun saa johonkin purkaa pahaa mieltään. Eilen illalla avauduin onneks miehellekin vaikka luulin ettei se ymmärtäis mutta kyllä se ymmärsi mun pettymyksen ja oli tukena. Kunhan ne menkat alkaa niin pääsee sitten sen surun ja pettymyksen yli ja saa alkaa odottaan seuraavaa kiertoa. Edellinen raskaus tärppäs yk 2 joten ehkä seuraavakin :) Tänään teen vielä viimeisen testin kunhan saan postista paketin ja sit saakin alkaa odottaan menkkoja. Kierto ollut muutaman päivän pidempi mulla kun normaalisti kkm jälkeen mutta ehkä se nyt siitä palautuu.

Tsemppiä sullekin ja jakasamista @Tiituu! Toivotaan meille nyt seuraavasta kierrosta sitä plussaa :love:
 
  • Tykkää
Reactions: N23 ja Tiituu
Mä palasin nyt muutaman kuukauden tauon jälkeen foorumille takaisin.

http://aijaa.com/ycrQR3

Viikoista ei mitään tietoa, ehkä 10-12. Tammikuun alussa tehty nega viimeksi. Pahoinvointi alkoi 2-3 viikkoa sitten ja ihan jäätävä turvotus. Toinen lapsi siis tulossa. Hiljaista oli tuolla plussanneiden puolella.

Ainut harmi tässä nyt on että lapsen isän kanssa erottiin ennen kun oireet alkoivat edes joten tuleva pelottaa paljon. Esikoinen on kuitenkin jo 10-vuotias.

Huomenna on onneksi neuvola jossa mun käsittääkseni myös ultrataan joten saan ehkä jotain osviittaa lasketusta ajasta :)
 
Voi @kookospieni kyllä pidän sulle peukkuja vielä! (y) Jospa ei kuitenkaan ala... En ole kokenut keskenmenoja, mutta ei yhtään kuulosta ihmeelliseltä, että aikaa se ottaa. Onhan sen alkaneen raskauden osalta ehtinyt tehdä jo paljon ajatustyötä, käynyt kalenterin läpi, asennoitunut vauvaan.... Tottakai se menetys vaikuttaa henkisesti pidempään kuin fyysisesti. :(

@N23 melko samoilla päivillä mennään. Mulla ei ole syytä edes paljon odottaa tältä kierrolta, mut silti odotan, en voi itselleni mitään. :ROFLMAO: Dpo 8 taitaa olla nyt (kp 25/27–31). Odotan kyllä vielä kp30 eli sunnuntaihin ennen mahdollista testaamista, kun ovis oli aika myöhään (eli viittasi pidempään kiertoon). Jos vaan mitenkään maltan! Ei ole testejä kaapissa, se vähän helpottaa! :D
 
Tsemppiä Tiituu ja kaikki muutkin on tilanne mikä tahansa!

Harkitsen testin ostamista..vasta dpo7 kai joten eihän millään näkyisi. oloja ei minkäänlaisia, haluaisin vaan tietää mahdollisimman pian negankin. Mulla kun ei kärsivällisyttä ole pätkääkään. Tämä on yhtä odottamista että pääseekö taas odottamaan lisää. Onneksi hävettää sen verran kylän kaupasta ostaa testejä että se vaikuttaa ja apteekki menee jo kiinni.
 
  • Tykkää
Reactions: Tiituu
Pari hiljaisempaa kuukautta takana, mutta pitihän se tulla katsomaan onko täällä ollut millaisia plussatuulia. Onnea plussista <3

Ja tännekkin puhalsi lopulta vuoden odotuksen jälkeen mukavat tuulet, nyt rv 5+4, eli odotettu pikkukakkonen olis vihdoin tulossa. Nyt vaan tarrasukkia :3
 
Samaa testauspohdintaa täälläkin @teris. Onneksi on tullut ostettua useammista apteekeista, niin olen vielä säilynyt anonyymina. Nyt tosin harmittaa, etten tarpeeksi ostanut alennuksessa olleita tuplapakkauksia apteekin omia raskaustestejä :LOL:. Ajattelin testaavani huomenna, mutta sain torjuttua ajatuksen jättämällä testin ostamatta. Viikonloppuun jos malttaisin, olisi mieskin läsnä ja voisi tarvittaessa jotenkin juhlistaa. Viikonloppuna pitäisi menkkojen alkaa, joten luulisi testin tuloksen olevan luotettava. Nyt ehkä dpo 10 menossa.

Ketäs on katsonut uusimman äitiyspakkauksen sisällön? I H A N I A värejä ja tuotteita! Vauva 2017, parempi olla kehittymässä! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Nonsk ja N23
N23
Voi @kookospieni kyllä pidän sulle peukkuja vielä! (y) Jospa ei kuitenkaan ala... En ole kokenut keskenmenoja, mutta ei yhtään kuulosta ihmeelliseltä, että aikaa se ottaa. Onhan sen alkaneen raskauden osalta ehtinyt tehdä jo paljon ajatustyötä, käynyt kalenterin läpi, asennoitunut vauvaan.... Tottakai se menetys vaikuttaa henkisesti pidempään kuin fyysisesti. :(

@N23 melko samoilla päivillä mennään. Mulla ei ole syytä edes paljon odottaa tältä kierrolta, mut silti odotan, en voi itselleni mitään. :ROFLMAO: Dpo 8 taitaa olla nyt (kp 25/27–31). Odotan kyllä vielä kp30 eli sunnuntaihin ennen mahdollista testaamista, kun ovis oli aika myöhään (eli viittasi pidempään kiertoon). Jos vaan mitenkään maltan! Ei ole testejä kaapissa, se vähän helpottaa! :D

Aikalailla samoilla päivillä mennään. :) Yritän malttaa testailua vaikka testejä onkin jemmassa. :D Eilen nukkumaan mennessä vihlaisu kun käänsin kylkeä ja tänään tyttöä nostaessa. Tänään myös vaaleanpunaista vuotoa ja pientä kipuilua. Eikai menkat! Toivottavasti pysyy poissa :(
 

Yhteistyössä