Toiveena vauva 2017-2018

Heh, mulla on kasa onesteppejä laatikossa (n) ovista tässä metsästän, tänään kp13, flo ennustaa ovista huomiselle. Eilen tuli kananmunalimaa vähän ja alavatsaa juilii ovismaisesti - ja onestepin ovistestissä superhailakka viiva:cautious: hädin tuskin edes näkee (vertaukseks: ennen menkkoja on täysin blanco):cautious: Jos en saa ovista tässä kierrossa kiinni (tai ennenku noi OS testit loppuu) ni vaihdan ovistestimerkkiä :unsure: en oo ennenkään saanu noilla THE PLUSSAA , mutta ovis kyllä tuli koska sen tulos nukkuu pinniksessä päikkäreitä atm:ROFLMAO:
raskaustestit ei oo antanu turhia plussia ja the plussat on ollu hailakoita muihin verrattuna:ROFLMAO: taisinki tosta mainita jo aiemmin.. huh. Kohta pankkiin kerjäämään rahaa - josko saatais isompi kämppä meille(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Nasunen87
Hyvä @kirpsakka , asiallinen testaussuunnitelma sinulla! Pidän peukkuja :)

@pikkutakkutukka Kiitos! Olet aivan oikeassa seuraavasta mahdollisuudesta :) Juuh kyllä olen kolme kuukautta nyt yritellyt tässä, enkä muista koskaan elämässäni olleeni näin pakkomielteinen mistään asiasta. Yritän vähän rauhoittua, tähän menee liikaa aikaa ja energiaa.

Jos minun munani minut kokonaan hylkäävät, olen myös jo laatinut varasuunnitelman: pyydän pikkusiskoltani muutaman munasen <3 <3 Pikkusiskoni ei halua omia lapsia ja on suunnitellut sterilisaatioon menoa, joten toivon, että hänellä ei olisi ongelmaa parin munan vippaamisessa :) En ole kyllä vielä uskaltanut kysyä häneltä, ja yrittelen nyt ainakin kerran vielä itse ja sitten pitäisikin gynen kehotuksesta mennä "kiireellä" suunnittelemaan omien munien hedelmöityshoitoja.

Kaikenlaista :) Tänään aamulla luin ihanaa ja herkkää suomalaisblogia, jossa nainen oli syntynyt ilman kohtua ja muita vempeleitä, ja hän teetti miehensä kanssa kaksoset amerikkalaisella sijaissynnyttäjällä, siskonsa munasoluilla. Kaikki meni hyvin.

Aina on erilaisia ratkaisuja. Lapsettomaksi en aio jäädä, se on varma asia.

Tsempit kaikille, tervetuloa uusille ja kivaa viikkoa1
 
Mulla on kauhee neuroosi nyt tän testailun kanssa. Oli ostettava vielä testit koska ekaa kertaa ikinä mulla ei oo meinannu laatta lentää vaikka oon plussannu jo ja toki olin eilen varma et arvot ei oo noussu.:whistle:
No mä tein testin pissasta joka oli ollut rakossa max.50min..40 min lienee lähempänä totuutta. Ja joo, ehkä tää on ihan ok.:ninja::X3:

[url=https://aijaa.com/PGm2TF][/URL]

Mä en voi myöskään olla poissa koska liian monella jännät hetket, koitan puhaltaa plussa huuruja täällä.:D:giggle:
 
  • Tykkää
Reactions: pikkutakkutukka
@viipulainen sama vika täällä! Ei mitään oireita (paitsi iltaväsymys), joten oon ihan varma että tä on joku tuulimunaviritys :cry: Vaikka mullakin kyllä oli aamuviiva vahvistunut ihan hyvin jo.

@kissaliikeri onpa ihanan kuuloinen suunnitelma! Oon ite käynyt luovuttamassa munasoluja ja se ei kyllä prosessina ole mitenkään supervaativa luovuttajalle. Toki tuossa olisi henkiset asiat vähän eri luokkaa, itse luovutin anonyyminä.

Pakkomielteisyydestä hellittäminen saattaa myös olla ihan hyvä vaihtoehto :rolleyes: Tokikaan ei kovin helppoa! Mulla siihen auttoi vaan aika. Ekat 4 kk olin ihan neuroottinen koko homman kanssa, sitten osasin jo ihan pikkusen hellittää. Ja sieltä se plussa tulikin. (y) Mutta luulen että jo tuo varasuunnitelmien teko auttaa asiaa! Ettei tarvitse kuvitella koko maailman kaatuvan jollei ensi kierrosta tärppää. Mutta toivotaan että tärppää!

@VauvaHaaveilija89 vertasin äsken mun viimekierron nega onesteppejä (raskauskeijun) tämän kierron dpo8 haamuun ja on niissä iiihan hienoinen ero. Eli haamussa just pystyy kuvitella näkevänsä valkosen takaa jotain, negassa en kyllä voinut omilla haamulaseillani nähdä mitään. Ihan oli valkoinen. Eli peukut pystyssä!(y)(y)
 
@pikkutakkutukka no näinpä. Kolme edellistä ollut niin vahvaa kuvotusta aamuisin ja iltaisin jo vähän ennen plussaa, että tuntuu ihan humpuukilta tämmönen. Tosin, monilla se todellisuus pamahtaa päälle vasta rv6-7 jos se pahoinvointi on alkaakseen, mähän en oo koskaan oksentanu raskaana, joten voihan se olla et nyt lataa jotain 36 viikon yrjörumbaa, ehkä pitäis siis vaan nauttia nyt kun ei olot rajoita ihmeemmin elämää.:giggle:
Alamaha on kyllä joka päivä kireämpi ja tissit tursuaa ja hajuherkkyys on huipussaan, joten sikäli ei pitäis panikoida, varsinkin kun nuo testit kirkuu plussaa.
Oli vaan niin luovuttanu fiilis ja asenne syksyn työnhaussa, että jännittää vaan kovasti että meneekö kaikki pieleen. Toivottavasti siis saadaan kärsiä liitoskivuista ja isosta mahasta helteen keskellä kesällä.;)
 
OooOOOooohhhhh @pikkutakkutukka oot käynyt luovuttamassa munasoluja

:love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love:

Upeaa, kiitän itseni ja kaikkien muiden munavammaisten naisten puolesta, jotka saavat sinunkaltaisiltasi ihanilta, epäitsekkäiltä ja auttavaisilta ihmisiltä uuden mahdollisuuden. (y) Varmasti tuo elämään uudenlaista näkökulmaa, kun on voinut auttaa toista naista mäessä noin syvällisellä tavalla!!! Oon myös onnellinen, että sait itsellesi nyt plussan :)

Kiitos myös kun kerroit kokemuksestasi pakkomielteestä irtipääsemisestä. Luotan siihen, että tää pahin villitys menee pian ohi. Tuo 4 kk voisi olla hyvä raja :) Suuri osa pakkomielteilystä selittyy tiedonhaulla: raskaus ja lapsensaanti on uusi ja monimutkainen, paljon tunteita herättävä asia, siinä on paljon uutta pureskeltavaa, mulla mukaanlukien lääkärin yllätysdiagnoosi - ei ihmekään että asia kiinnostaa ja syntyy pakkomielle. Samalla sitä valmistaa itseään uudenlaiseen elämään <3 Mutta kyllä tässä on yksi ylimääräinen kerros hysteriaa päällä :):alien::geek::p:confused::X3:
 
Moikka!

Yksi uusi vauvahaaveilija joukkion jatkeeksi!

Yritys aloitettu virallisesti tästä kierrosta, nyt dpo 10. Elikkääääs kp 25/30 meneillään. Piinapäivät :ninja:

Ikää 25, ennestään lapsi 10kk, 05/2017 syntynyt.

Testasin jo dpo7 haamun, rfsu:n puikkotestillä, mut sen jälkeen testit täysin negoja :confused: joten ei vielä tästä kierrosta todennäköisesti vauvaa.

Onnittelut plussanneille, tsemppiä piinailijoille :love:
 
  • Tykkää
Reactions: VauvaHaaveilija89
Tänään dpo 14. Hieman menkkatuntemusta kävi alavatsalla. Myös tuli iskias vaiva ettei tienny miten päin olla. Niitä oli viimekski mulla ihan alusta, mikä tuntu oudolle.
Pahoinvointi alkoi viimeks vasta 6 viikolla.

Menin Saleen. En löytänyt yhtään rtestiä koko kaupasta! Outoa, oli liukkareita ym. Mut ei ovis-/raskaustestejä (yhdessä kaupassa ne oli vuosia sit vitamiini/vauvanruokahyllyllä o_O ). En viittiny 4 ruuhkassa kysyä kassalla :oops:
 
  • Tykkää
Reactions: kissaliikeri
https://www.vau.fi/raskaus/tytto-vai-poika/kiinalainen-syntymakalenteri/
Jaan tännekkin koska tää on hauska.

Mä tarkistin mun kaikki lapset tosta ja pelottavaa kyllä, jokainen meni täysin nappiin.:eek::D
Nyt povaa tyttöä, saa nähä, mies ois aivan sulaa vahaa kyllä jos tyttö tulis.:love:
Meillekin povaa tyttöä, saapi nähdä :D Poikaa enemmän toivotaan. Mies kyllä sanoi, että on alusta asti tiennyt vauvan olevan tyttö. Jännää :X3:
 
Just kävin ostamassa pc mutta testi on 25 ml niin mietin kannattaisiko niiden kanssa testata vasta lauantaina ja sunnuntaina? Mulla siis vasta dpo8 menossa ja sunnuntaina olisi alkamassa menkat? Vai voiko ei herkästä nähdä jo jotain?
Mähän en saanu herkällä mitään mainittavaa dpo10 aamulla kun PC anto epäilyttävän viivan, joka illalla oli ihan selvä haamu. Että pistähä testaten vaan niillä. :giggle:
 
  • Tykkää
Reactions: VauvaHaaveilija89
Ja @viipulainen sekä @pikkutakkutukka ei mullakaan tullut alkuun muita oireita kuin väsymys, ummetus ja turvotus. Vasta rv 5 alkoi tissit kipeytyä ja rv 6 hajut alkoi ällöttää ja yhtenä aamuna tuli oksennus. Nyt rv 7 menossa ja vatsa on turvonnut pallo ja tissit kipeät sekä ruoka välillä etoo. Tosi vähäiset on oireet ja vähän jännittää. :eek:
Joo eihän tämmönen lievä oireilu oo lainkaan ennenkuulumatonta, jotenki sitä vaan vertaa edellisiin vaikka ei pitäis. :LOL:

Ja hei, vika testi tähän siunattuun tilaan. 3h edellisestä visiitistä vessassa ja luulisin että tää on nyt varmaan ihan leffaviiva tasoa. rv4+2 tänään. Nyt voin elää varmaan ihan rauhassa ja ottaa rennosti tän hcg nousun kanssa.:giggle:
[url=https://aijaa.com/cwqgrU][/URL]
 
4D9C14EA-4B57-43A6-8618-D8DC0249B9D0.jpeg Miten sitä onkin ihminen näin hölmö? Mulla oli hyvä systeemi että testaan joka toinen päivä Sofilla ja joka toinen pregcheckillä. Näin ei tuu panikoiduttua siitä ettei viiva olisi vahvistunut edellisestä kun vertaa aina edellispäiväiseen. Noh tänään sitten sorruin ja tein päiväpissasta sofin (ylemmät) vaikka pg (alempi) oli aamulla ihan hieno vahva viiva.

Nyt saa sitten panikoida että miltä viiva aamulla näyttää. En edelleenkään siis pidä näistä sofeista! Tommosta ihme mössöä kontrolliviivatkin.
 
Mähän en saanu herkällä mitään mainittavaa dpo10 aamulla kun PC anto epäilyttävän viivan, joka illalla oli ihan selvä haamu. Että pistähä testaten vaan niillä. :giggle:
Näin olen teidän vinkkejä lukenut mutta kun ostin paketin tuli sellainen eikai tää voi vielä mitään näyttää olo :ninja: Huomisaamua odotellessa (y) tulispa hyvä viiva eikä paha ei viiva :rolleyes:
 
Näin olen teidän vinkkejä lukenut mutta kun ostin paketin tuli sellainen eikai tää voi vielä mitään näyttää olo :ninja: Huomisaamua odotellessa (y) tulispa hyvä viiva eikä paha ei viiva :rolleyes:
Mie jännään siun viivoja, miul ei oo vielkää testejä :geek: kauakoha maltan mielen.. varmaa menkat kerkee alkaa ja sit vituttaa ettei ehtiny testaamaa :ROFLMAO:
siin on sellanen taika fiilis.. muistan ku joku vuosi sitte tein testin ku tissit kipeyty ihan sikana..söin pillereitä mut sit aattelin et selkee oire ja tein testin.. vaikka tiesi et raskaus ei oo mahollista, koska pillerit, mut silti se toivo ja pettymys ku niin nega ku olla voi :whistle:
 

Yhteistyössä