Toiveena vauva 2017-2018

@äiti_82 meidän kissat ei oo muuten reagoineet raiskauksiin, paitsi noin viikko ennen synnytystä tulevat sänkyyn nukkuun mun viereen ja nukkuvat siinä sitten joka yö paitsi synnytystä edeltävänä yönä eivät enää tule.

@viipulainen oli kyllä mahtavat viivatkyllä nyt voi jo olla rauhallisin mielin ja soitella neuvolaan vaikka

Vähän kyllä kiinnostas noi ovistestit
Joo kyllä tuo rauhoitti mieltä tosi paljon. Viivat on kyllä vahvistunu ihan supervauhdilla tällä kertaa. Mies pelotteli tuplilla, josta muistin että mähän en osannu varmaks sanoa kumpi puoli ovuloi kun molemmat tykytteli. Mut eiköhän tässä yhtä kuitenki...:LOL::X3:
Mä ootan tämän viikon ja ens viikolla soitan neuvolaan. Eka aika tulee kuitenki vasta rv8 paikkeille, niin ei sikäli paniikkia sen kanssa.:D
 
Tänään dpo 14. Hieman menkkatuntemusta kävi alavatsalla. Myös tuli iskias vaiva ettei tienny miten päin olla. Niitä oli viimekski mulla ihan alusta, mikä tuntu oudolle.
Pahoinvointi alkoi viimeks vasta 6 viikolla.

Menin Saleen. En löytänyt yhtään rtestiä koko kaupasta! Outoa, oli liukkareita ym. Mut ei ovis-/raskaustestejä (yhdessä kaupassa ne oli vuosia sit vitamiini/vauvanruokahyllyllä o_O ). En viittiny 4 ruuhkassa kysyä kassalla :oops:
Oon huomannu saman, ettei pikkukaupoissa enää ainakaan meilläpäin oo raskaustestejä. Kortsuja on vaikka millaisia, mut kuka niitä tarttee :D
 
Mulla vaihtuu dpo just 11. Tein taas illasta testin. Hyvin hailakka hailakka hailakka haamu, en edes kameraan sitä saanut. En edes tiedä onko viivanpaikka vai haamu. En olis uskonut, että näin sekaisin voin mennä tän testailun kanssa :cautious:

Oireita olis kyllä, mutta ei mitään sellaista mitä ei normaalin menkkakierronkin aikana olis. Ehkä nyt vois lopettaa testailun ja jäädä odottamaan, et jos ne menkat lauantaina alkaa tai sitte ei :censored:
 
  • Tykkää
Reactions: kissaliikeri
Että mitähän ...tua?
Mä aattelin että nyt illalla on kunnon tasavahvat viivat ja vielä monen tunnin pidätyksellä. Se ovis tais mennä ohi ja kovaa :eek:(n)
Täytyy vielä kattoo mitä näyttää huomenna päivällä. Mut nyt en kyl tajuu:unsure:

Mulla teki saman one stepeillä (raskauskeiju). Heitin jo toivon menee mut sit seuraavana päivänä aattelin viel "varmistaa" nii oliki vahvat viivat o_O otin siis aiemmin aamusta testin mut sit teinkin töitten jälkee joskus about klo 17 aikoihin.

Vaikka mä saan kyl selkeen plussan noillakin mut vähän epävarmalta kyl noi tuntuu :censored:
 
Apua , tänne oli tullu niin paljon tekstiä etten muista enää että kelle piti kommentoida mitäki!:X3: ainaki @viipulainen , komiasti viiva vahvistunu! :) ja oli myös uusi tulokas, tervetuloa! :)
Kiitän @Nasunen87 (ko se oli?) rahan kerjäys tsempeistä, no kyllähän sitä irtoais pankilta mutta eka pitäis tosiaan saada tää meän nykynen myytyä :unsure: unelmatalo siis menee julkiseen myyntiin huhtikuussa ni ei varmaan saada sitä sit:cautious: no, se talo ei ole sit tarkotettu meille jos näin käy(n)
Niin ja se kiinalainen kalenteri näyttää ainaki väärin meän molemmat muksut:ROFLMAO: mutta oon kapinoijaluonne. Jos joku povaa mulle jotain ni teen niin toisin kuin vaan voi:ROFLMAO: minähän en kaavoihin kangistu enkä ketään tottele :whistle: alavatsan oviskivut senkus voimistuu , saas nähdä mitä ovistesti sanoo huomenna vai sanooko mitään!:geek: .. ei ne vissiin yleensä kyllä puhu.. ehe ehe..:ROFLMAO:
 


Tässä tänään RFSU:n testitulos, innoissani tulin testiostoksilta, ja tuossa näkyy himmeä vaalea viiva, mutta alkuillasta wc-käynnillä huomasin alushousuissa pari punertavaa tahraa...ja pyyhkiessä paperiin myös sama vaaleanpunertava viiru...:(

Googletin kaiken mahdollisen, luin valemenkoista ja keskenmenosta, sekä alkuraskauden vuodoista...kyseessä olisi siis ensimmäinen lapsi, joten oon aika huolestunu...kipua ei juuri ole, tänään ollut menkkamaista "jomotusta" alavatsalla, mutta ei tällä hetkellä. Kierron mukaan huomenna olis ollu menkkojen alkamispäivä, ovulaatio oli vähän ehkä myöhässä tässä kierrossa.

Onko teillä ollu aiemmissa raskauksissa valemenkkoja vai onkohan tämä huono merkki?....:confused:
 
@Nasunen87 mulla kävi kans niin et vahvistu ja hävis kokonaan. Sitten parin pvän päästä tuli plussa. Mutta sai kyllä testejä tuhlailla siinä välillä :D Toivotaan että tulossa vielä vai ehdittekö talletella?

@HFLvauva Monilla on alkuraskaudessa jonkinlaista pientä vuotoa. Tällä kertaa mulla ollut ihan pientä vaaleanpunaisen ruskeaa paperiin. Keskenmenosta tuli alkuun päivän n teelusikallisen verran housuihin ruskeaa ja pikkuhiljaa voimistuen niin, että seuraavana päivänä hulahteli ihan kunnolla verta.

Jos kovasti tulee niin saattaa päästä ultrattavaksikin. Pikkuisesta vuodosta en olisi vielä hurjan huolissani.
 
@HFLvauva Mulla alkoi toisessa raskaudessa vuoto rv6-7 ja vuosin 3 viikkoa, pahimmat kolme viikkoa ikinä kun joulut ja muut siinä ettei ultraan päässyt. Mutta, ultrassa kaikki hienosti ja lääkäri sanoi kohdunsuulta vuotavan joka yleistä raskauden aiheuttamien muutosten myötä. Sanoisin että mikäli kunnon kipuja, hyytymiä tai runsasta vuotoa ei ole niin ihan normaalia :)

@äiti_82 Ystäväni hoksas olevansa raskaana kun hänen sakemanni narttu vahtasi häntä jatkuvasti ja seurasi suihkuun, vessaan ja minne tahansa :LOL: oma uroskoira ei muistaakseni välittänyt pätkän vertaa :ROFLMAO: peukut pystyssä sulle! (y)
 
@pikkutakkutukka Kyl me onneks ehdittiin talletella hyvin jos se ovis meni siinä. Mutta ihmettelen vaan noin nopeaa toimintaa.. No, aamulla uus testi jos se vaikka oliskin tummempi taas.
Ja @HFLvauva tsemppiä. Ja jos ei kovin vuoda eikä oo kipuja, niin ei vielä mitään hätää.
Mulla näyttää aina testi tolta ku tausta on vielä punainen. Hetken päästä sit vasta näkyy testiviiva kunnolla. Oliks toi yhtä haalea myöhemminkin? Mut mulla kans iltatesti tänää hailakka mut kattelin viime kierron testejä niin samanlaisesti on mennyt että välillä himmenny kunnes plussa. Toivottavasti ei ainakaa ovis veny.
 
@HFLvauva peukut pystyssä että olis vaan harmitonta tiputtelua ja viiva vahvistuisi :love:
Miulla on hävinny kaikki keksityt oireet, nännitki alkaa olee jo normaalit ku tähä ne oli niin arat ettei suihkun jälkee pyyhekkään saanu koskee niihi :geek:
Olikohan tänää dpo9.. vitsi.. taidan sinnitellä viikon loppuun:whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: kissaliikeri
20180221_081701-3024x2268.jpg

No johan nyt! Niin lähellä plussaa , että! Vai mitä mieltä ootte? Eiliset hädin tuskin nähtävät viivat vaihtu tällaseen :eek: tämä aamun tokasta pissasta eli ei suositellulla klo 10-20 aikavälillä.. kivut vatsassa on jäätävät joten parempi ois ollakki , että kunnon plussa vielä tänään pärähtäis:LOL:
Nyt kp14 ja flo ennustaa tälle päivälle ovista.. mitenköhän se flo ton ideoi, kun jos tälle päivää ennustaa ovista mutta jos ovistesti näyttää tänään vasta plussaa ni eikö se ovis tapahtu siitä plussasta 12-48h päästä?:X3: toki ehtishän se vielä tänään jo on 12h päästä ja plussa pärähtäis ennen 12.. liikaa spekulaatiota??:ROFLMAO:

@VauvaHaaveilija89 vielä on monta päivää aikaa plussan tulla! :)

@HFLvauva , pienet tuhrut on normaaleja . Voi ihan kuivien limakalvojenkin takia vuotaa:love: mulla oli viime (keski)raskaudessa tuhrua , mutta koska se käsitti just paperiin jäämisen ja tyyliin pari tippaa pikkareihin ni päättelin että harmitonta on niin kauan kun ei ylly. Toki sillon tunsin muistaakseni jo vauvan liikkeet ni seki rauhoitti:LOL: mutta kyllä se nosti mut varpailleen, että jos ois yltyny vuoto ni heti lähtis sairaalaan.. tää ny ei tainnu auttaa yhtään kun eri raskausvaiheista kyse:unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: VauvaHaaveilija89
@Tiutau13 Kannattaa tänään myöhemmin testata vielä uudestaan :)
Mulla itsellä ovistesteihin tulee kaikista vahvin viiva sinä päivänä kun on kivut - ovulaatio, mutta on mulla varmaan ed. päivänä kyllä plussa ollut.

Perässä tullaan, ovistestiin tuli selkeempi viiva, tosin ei juuri mitään punasta :D
Kiitos infosta :) pistetään sullekin tilaukseen vahva punainen viiva lähipäivinä saapuvaksi! (y) eilen illalla tuli heiluteltua peittoa, nyt kyllä "joutuu" piinailemaan vaikka yritys ei ole varsinaisesti käynnissä:ROFLMAO: tosin piinailin viime kierrossakin kun menkat oli monta päivää myöhässä eikä tainnu edes oviksen lähellä olla pupuilua, ei varmuutta kun ovista en tikuttanu ja oviskivut kesti monta päivää..:love: miten voi ihminen olla näin typerä, että upottaa itsensä kuumeilukuplaan syvälle vaikkei edes optimoi mahdollisuuksia:LOL::ROFLMAO: no okei, on kai toi oviksen paikantaminen jo vähän optimoimista.. :cautious:
 
@Nasunen87 seuraile ny viel tilannetta. Voihan se olla että ovis oli ja meni. Mulla ei ainakaa noin vahvoja viivoja oo tullu ku oviksen aikaan.

@Tiutau13 on kyl vahva viiva eli tänään vois plussa vielä tulla(y). Ovistesteissä just suositellaan aamun tokaa pissaa kun lh-hormoni kertyy eri tavalla kuin hcg pissaan.

Oma testi vielä tekemättä tänään. Saa nähdä onks vahvistunut
 
  • Tykkää
Reactions: Tiutau13
@HFLvauva mulla on ollut jokaisen lapsen alkuraskaudessa pientä vuotoa ja en ihmettelisi jos nytkin ilmenisi. Eli on normaalia tuokin, vaikka jokaisella ei sitä ilmenekkään. Kannattaa seurailla ja kannattaa myös mainita neuvolaankin.:)
Usein se vuoto ei tule edes kohdusta. Esikoisesta tuli vielä rv18 ja koska kamala paniikki, pääsin suoraan äitipolille ultraan. Lääkäri oli tosi ihana ja tarkisti kaiken tosi huolella. Vuoto tuli jostain kohdunkaulalta ja esitteli ultralla hienosti likkuskelevaa ja hyvin kasvanutta vauvaa.:love: Ja sanoi tosiaan, että varsin yleisiä ovat mutta aina hyvä että soitetaan neuvolaan ja kysytään niin ei yksin tarvitse miettiä mitä pitäisi tehdä oli sitten alussa tai vähän pidemmällä.:)
 
Eilen illalla oli tosiaan jo haaleempi ja aamun ekasta ei mitään viivaa näy. Testaan viel päivällä yhen uuden,mutta kyl se tais eilen sit plussa olla.
Tänään on kyl jomotukset alavatsalla,eli varmaan sitten ovis on nyt.
Eilen oli riitaa miehen kans, joten illalla ei talletus onnistunut,eikä tänään aamulla. Onneksi eilen aamulla kuitenkin oli tallettelua. Ärsyttää ku pitikin just nyt alkaa vääntää :devil:
 

Attachments

Moi! Mitäs mieltä tästä ovistestistä? Kuvissa siis sama testi, eri valossa. Vähän vaikuttais olevan ovisplussa tulossa, mutta vähän ihmettelen kun vasta kp9, eli vielä hirveesti ovistuntemuksia ja mulla yleensä kierto aika pitkä (n) onko jollekkin tullut tällainen väärä hälytys ja sitten kunnon plussa vasta myöhemmin? Ehkä pitäisi tänään kuitenkin yrittää talletella:whistle:IMG_20180221_104407.jpg IMG_20180221_104336.jpg
 

Yhteistyössä