Toiveena vauva 2017-2018

Voi höh @äiti_82 ! Mikä ihmeen nega siellä muka paistelee(n) noh. Dpo10kö se sulla nyt kuitenki vasta on, elä heitä kirvestä kaivoon vielä! (y) plussa tilattu sulle(kin)!:LOL:

Mää kellistin eilen illalla vielä ukkelin varuiks ku ei noista ovistesteistä ja jomotuksista ota selvää:LOL: enempää en juuri pysty tekemään lapsiasian eteen tähän hätään , eikä se nyt haittaa (kyllä se harmittaa sitte ku niitä negoja kattelee 2vkon päästä:ROFLMAO:) vaikkei plussa sieltä tuliskaan - sais kehokin vähän levätä..:rolleyes: joku puhui , ettei tahtoisi loppu vuoden vauvaa. Mullakin vähän sellanen fiilis, että jos nyt ei ihan siihen joulun alle vauvaa tai välipäiville sinne kun se joulu siinä kuiteski sekottaa ja ressaa :LOL: mä voisin henk.koht. jättää koko joulun pois ja juhlistaa lapseni syntymäpäiviä, mutta kun ei lapsen tulevat kaverit ja sukulaiset ajattele samoin tietenkään:ROFLMAO: "no laitetaan sille syntsy/joululahja samaan" ..ääh:cautious: nojoo, jos tästä kierrosta tärppää ni la ois 15.11 ja jos vasta seuraavasta ni se ois siellä n. 15.12:cautious: siinä ja siinä että saako sen juhlan "erotettua" joulusta:X3:
 
Tsemppiä kaikille uuteen kiertoon joutuneille! :(

Ja vaikka @kirpsakka nyt menkat alkaisi niin voisi kuvitella että keltarauhasen jomottelu tietäisi vaan hyvää ja tehokasta keltarauhasen toimintaa. Mikä on kaiketi kuitenkin edellytys hedelmöittyneen munasolun kiinnittymiselle. Mikä taas olisi ihan kannustava uutinen sitä ajatellen, että seuraavassa kierrossa raskauden alkaminen olisi ihan mahdollinen! Toki sehän on jo nähty, että raskausoireettomuus ei vielä takaa raskaudettomuutta, eli niin kauan kun menkat ei ole sulla tulleet, kaikki on mahdollista (y) Ja toki sen jälkeenkin - seuraavassa kierrossa sitten.

Ai niin tuosta joulukuussa syntymisestä. Mä olen syntynyt ihan joulun lähellä ja onhan se fakta ettei mulla ole kauheasti synttäreitä ollut, mutta ihan hienosti olen elämästä selvinnyt ja itse miellän koko loppuvuoden sellaiseksi juhla-ajaksi kun on synttärit ja joulu ja uusivuosi samaan putkeen. :)

Omasta navasta sen verran, että raskaustestin viivat kyllä vahvistuvat mutta oireita ei edelleenkään ole. Vielä en siis ole juurikaan iloinnut raskaudesta mikä on tietty aika harmi :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: kirpsakka
Voi höh @äiti_82 ! Mikä ihmeen nega siellä muka paistelee(n) noh. Dpo10kö se sulla nyt kuitenki vasta on, elä heitä kirvestä kaivoon vielä! (y) plussa tilattu sulle(kin)!:LOL:

Mää kellistin eilen illalla vielä ukkelin varuiks ku ei noista ovistesteistä ja jomotuksista ota selvää:LOL: enempää en juuri pysty tekemään lapsiasian eteen tähän hätään , eikä se nyt haittaa (kyllä se harmittaa sitte ku niitä negoja kattelee 2vkon päästä:ROFLMAO:) vaikkei plussa sieltä tuliskaan - sais kehokin vähän levätä..:rolleyes: joku puhui , ettei tahtoisi loppu vuoden vauvaa. Mullakin vähän sellanen fiilis, että jos nyt ei ihan siihen joulun alle vauvaa tai välipäiville sinne kun se joulu siinä kuiteski sekottaa ja ressaa :LOL: mä voisin henk.koht. jättää koko joulun pois ja juhlistaa lapseni syntymäpäiviä, mutta kun ei lapsen tulevat kaverit ja sukulaiset ajattele samoin tietenkään:ROFLMAO: "no laitetaan sille syntsy/joululahja samaan" ..ääh:cautious: nojoo, jos tästä kierrosta tärppää ni la ois 15.11 ja jos vasta seuraavasta ni se ois siellä n. 15.12:cautious: siinä ja siinä että saako sen juhlan "erotettua" joulusta:X3:
Joo ehtii ehtii ja en heittele kirveitä (y)
Miulla on kanssa sellanen aatos että en haluis laskettua aikaa loppuvuodelle.. mutta oon kuiteki sitä mieltä et aikaa ei oo hukattavaksi..tänä vuonna 36 :eek: ni ihan sama millon syntyis kunhan syntyis :barefoot: kaksi kesän lasta on ja olihan se helppoa :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Tiutau13
Niin on :whistle: mut sitä mie en oikeesti tajuu, että jos miun ovulaatio on ollu sillon 12.2. Ja miun menkkojen oletettu kesto 30-35pv.. että menkat ei oo edes myöhässä vielä, mutta munasoluhan kuitenkin kiinnittyy kaikilla suht saman kaavan mukaa eli miulla vois raskaus testi näyttää plussaa reilusti ennen ku menkat myöhässä kun sit taas lyhyempi kiertolaisilla plussa tulee suurinpiirtein sillon ku menkat pitäs alkaa.. :geek: ehkä lopetan miettimisen ja alan tekee töitä :ROFLMAO:
Niin siis tässä astuu mukaan se luteaalivaihe (sama kuin dpo:t). Jokaisella se on omansa, joka pysyy samana kierrosta toiseen. Ja se on AINOA joka pysyy kierrossa samana. Ovulaation ajankohta yhdessä ton luteaalivaiheen kanssa määrittää sun kierron. Eli jos sulla tullu ovis nyt sillon 12.2 ja sun luteaalivaihe (dpo:t) yltää vaikka 14 päivään (sama ku dpo14) niin sulla kierto on täysi tolla 14pv luteaalivaiheella 26.2. Ja kuukautiset alkaisi 27.2.
Toi 14pv oviksesta menkkoihin on se keskimääräinen luteaalivaihe.

Mitä aikaisenmpi ovis sitä lyhyempi kierto ja mitä myöhäisempi ovis, sitä pidempi kierto.
:)Sillä se ero muodostuu joten jos tärppi käy, niin kannattaa mainita oviksen ajankohdasta neuvolassa, niin saa venkslattua sen mukaan viikot oikein.:X3:
 
  • Tykkää
Reactions: äiti_82
Tsemppiä kaikille uuteen kiertoon joutuneille! :(

Ja vaikka @kirpsakka nyt menkat alkaisi niin voisi kuvitella että keltarauhasen jomottelu tietäisi vaan hyvää ja tehokasta keltarauhasen toimintaa. Mikä on kaiketi kuitenkin edellytys hedelmöittyneen munasolun kiinnittymiselle. Mikä taas olisi ihan kannustava uutinen sitä ajatellen, että seuraavassa kierrossa raskauden alkaminen olisi ihan mahdollinen! Toki sehän on jo nähty, että raskausoireettomuus ei vielä takaa raskaudettomuutta, eli niin kauan kun menkat ei ole sulla tulleet, kaikki on mahdollista (y) Ja toki sen jälkeenkin - seuraavassa kierrossa sitten.

Ai niin tuosta joulukuussa syntymisestä. Mä olen syntynyt ihan joulun lähellä ja onhan se fakta ettei mulla ole kauheasti synttäreitä ollut, mutta ihan hienosti olen elämästä selvinnyt ja itse miellän koko loppuvuoden sellaiseksi juhla-ajaksi kun on synttärit ja joulu ja uusivuosi samaan putkeen. :)

Omasta navasta sen verran, että raskaustestin viivat kyllä vahvistuvat mutta oireita ei edelleenkään ole. Vielä en siis ole juurikaan iloinnut raskaudesta mikä on tietty aika harmi :unsure:
Tämä on niin totta, ei ne joulukuun lapset hajoa siihen että ovat joulukuussa syntyneet :LOL: miäki oon kuullu joskus päivittelyjä siitä, kuinka hirveää olisi jos olisi synttärit lokakuussa - kuulema hirvein kuukausi koko vuodesta:confused: !! mutta näin lokakuun lapsena pidän lokakuuta oikein passelina kuukautena kun on synttäreitä juhlittu aina silloin :ROFLMAO: että puolensa ja puolensa! :LOL: @äiti_82 meillä kans kaksi kesälasta, helppo vauva-aika mutta viimeisillään raskaana oleminen kesällä on hirrrrrveäää(n)
 
@tänttähäärää voimia sulle, raskas tilanne :cry:

@kirpsakka miten sulla oirehtii keltarauhasen jomottelu? Onko menkkakivun tyylistä? Mulla oli dpo 7-8 ihan jäätäviä vihlasuita, mut ei oo enää.

Nyt muuten omaa napaa, niin ei mitään oireita muuta ku jäätävä flunssa. Lauantaille tai sunnuntaille menkkoja odotellessa, en ees viiti enempää testailla ku menee rahat hukkaan. :cautious:
 
Toka pissa tänä aamuna, ovistesti siis. Tuo väri kerääntyny tonne tikun reunaan vielä kaiken lisäksi, onko testi siis susi? Pointtina siis lähinnä tuo haalea testiviiva. Ovisplussa menny , kivutkin poissa kokonaan viimein :)20180222_085047-1209x1612.jpg
 
Toka pissa tänä aamuna, ovistesti siis. Tuo väri kerääntyny tonne tikun reunaan vielä kaiken lisäksi, onko testi siis susi? Pointtina siis lähinnä tuo haalea testiviiva. Ovisplussa menny , kivutkin poissa kokonaan viimein :)katso liitettä 2940
Näyttää et on viallinen..ihan ku tosta imusienen pinnalta ois jääny toi vihree kalvo osittain pois. Ku sinnehän se kertyy ku imee nesteen sinne testialueen läpi, mutta ei sen kuuluis näkyä.(n)
 
@tänttähäärää voimia sulle, raskas tilanne :cry:

@kirpsakka miten sulla oirehtii keltarauhasen jomottelu? Onko menkkakivun tyylistä? Mulla oli dpo 7-8 ihan jäätäviä vihlasuita, mut ei oo enää.

Nyt muuten omaa napaa, niin ei mitään oireita muuta ku jäätävä flunssa. Lauantaille tai sunnuntaille menkkoja odotellessa, en ees viiti enempää testailla ku menee rahat hukkaan. :cautious:
Vasemmalta on irronnut niin sen jälkeen alko jomottelut. Tossa dpo10-12 alko keskellä kipua ja ajattelinki että menkat alkaa jo. Ja nyt eilen ja tänään on taas nippailu juurikin taas vasemmasta munasarjasta.
 
TOIVEENA VAUVA :love:

22.2.2018

Nimi | kiertopäivät | yrityskierto

Keijupölyä............45/18-23.......yk2
Ksennonen...........45/XX...........ykX
Haaveilija_93........43/27...........yk 2
Kirpsakka............38/??...............yk2
Sonde...................30/26-30........ya syksy-17
Embell..................30/21-35.......yk 4
VauvaHaaveilija89..28/27............yk2
Äiti_82...................27/30-35?........yk1
Kettuperhe...........27/28-30.........yk6
Poppana92.........27/30...............yk1
kissaliikeri.............26/25.............yk3
Appelsiiniomena... 24/33............yk3
lilia88.................20/27-35.........yk 2
Nelliida.................19/28-30......yk8
Alinah92...............19/40-55.... 2. ya 2/16
Salty...................19/30-33........yk2
Vuuti...................15/28-32......yk10 (km yk7)
Nadine88.............14/29..............yk5
Nasunen87...........13/27...........yk 3
Wintersun...........10/22-34........ya12/2010
Minamona..........10/32-40.........yk2
Aavalvar..............9/31-35........ya 2016
Kuus+1...............5/xx....yk4(kkm yk2)
Pocahontas-.........2/24-34........yk13

Piinailijat:
Kirpsakka..................dpo14
Kissaliikeri.................dpo13
Poppana92...............dpo12
Kettuperhe................dpo11
VauvaHaaveilija89....dpo10
äiti_82........................dpo10
Appelsiiniomena.......dpo7
Nasunen87................dpo 1
Plussanneet:
Joulukuu 2017: Kiira29 (yk5)
Tammikuu 2018: Jasuuu (yk2), Viii (yk 3)
Helmikuu 2018: Möörtsi (yk 3), Ahmis (yk2),Viipulainen (yk7), Pikkutakkutukka (yk6)
 
Hmm, pääsisinköhän minä listalle kun ei nyt mitään yrityskiertoja lasketa :oops: jos pääsen, niin lisäisikö joku..? :unsure::whistle: tää on kiva ja hyvänhenkinen ketju, pysyn mielellään mukana höpäjämässä jos muille se on ok :)
Menisköhän mun litannia jotenkin näin:
Tiutau13 .... 15/27-31 .... tjot
Ja piinailijakohtaan..öö:
Tiutau13 ... dpo 1 (vai 0?)

Voin lisätä itekki (jos osaan) jos joku kuitenki eka infoais että onko nuo mun tiedot ns. oikein:LOL:
 
No nyt oli nopeeta toimintaa, tilasin tiistaina noita clearbluen kaksoishormooni testejä lisää ebaysta joskus iltapäivällä klo 16-17 ja nyt postimies oli oventakana paketti kourassa, jännä et se oli sillä mukana kun tähän asti on aina jätetty lappu että "suurikokoinen paketti noudettavissa postista k supermarket *****"

Yleensä toimituksessa mennyt se reilu viikko. En valita! Tämäkin toimitus piti saapua vasta maanantaina tai tiistaina sähköpostin mukaan. (y):)

Mä varmaan jatkamisen tämän kierron primoilla, aloitan ne tässä lähipäivinä varmaan. Ettei sit taas kierto venyis yli 50 päivän mittaiseksi.
 
Ei oo ovistestissä muutosta. Jopa himmeämpi viiva ku eilen aamulla. No jotta ovis tulis aikataulussa niin huomenna tai ylihuomenna pitäis näkyä vahvistumista. Mut toisaalta nyt viiva on ollu koko ajan vahvempi kuin viime kierrossa. Nyt on kyl häpyluun päällä tuttuja tuntemuksia.

Kun ei vaa ovis myöhästyisi. Toivon niin paljon että kierrot nyt asettuisi tuohon 28-30 päivään.

Muoks. Oikeastaan toivon että seuraavaks saan alkaa laskea raskausviikkoja kiertopäivien sijaan :sneaky::love:
 
Joko tämä on elämäni eka ovisplussa? Miksi kontrolliviiva on himmeämpi kuin muissa testeissä on ollu? Testaanko tänään vielä? Olen testannut kp 8 alkaen joka päivä. Olikohan 10 ja 11 näkyi himmeä viiva ja eilen semmonen ihan onneton, muina päivinä ei mitään. Yllätti nuo tämän päivän viivat sitten. (n)
 

Attachments

Joko tämä on elämäni eka ovisplussa? Miksi kontrolliviiva on himmeämpi kuin muissa testeissä on ollu? Testaanko tänään vielä? Olen testannut kp 8 alkaen joka päivä. Olikohan 10 ja 11 näkyi himmeä viiva ja eilen semmonen ihan onneton, muina päivinä ei mitään. Yllätti nuo tämän päivän viivat sitten. (n)
Kyllä mä ton jo melkein plussaksi laskisin, mut testaisin vielä illalla ja huomenna aamulla että näkee mihin suuntaan menee
 
  • Tykkää
Reactions: vuuti
Testejen tilauksesta... (n)(n) Missä halvimmat testit? Itse olen pari kertaa tilannut raskauskeijulta, mutta onko jokin muu parempi/halvempi? Ajattelin myös tilata sitä preseed liukkaria.(y)(y)

Miksi aika ei kulu? Mulla vasta kp5, enkä millään jaksaisi odottaa viikkoa että pääsisi ovista bongaamaan:rolleyes::rolleyes: Tässä kuussa peitto saa heilua vaikka joka päivä, koska ollaan miehen kanssa päätetty että nyt tärppää.

Mua kans mietityttää joulukuun vauva, mutta jos nyt ei tärppää, niin kyllä me taidetaan seuraavassakin kierrossa yrittää.

Tää vauva hommailu sekottaa mun pään täysin... ahdistaa kun ei mitään muuta osaa miettiä, ja raskauden kaipuu on hirmunen. Olenkin päättänyt että heti kun saadaan plussa r-testiin, niin ostetaan vauvalle jotain pientä, tutti tms, koska tammikuussa kesken menneelle "vauvalle" en ollut uskaltanut hankkia mitään, ja nyt tuntuu että jos uskon itse kovemmin siihen että kaikki menee hyvin, niin silloin pikkuisellakin on paremmat mahdollisuudet. :love::love:
Muutenkin tälläselle adhd:lle on vaikeaa, jos ei asiat tapahdu just nyt heti, ja varsinkin kun tilanne on ihan uusi. Kaksi lastani on molemmat tärpännyt ekasta yrityksestä (toinen yrittämättä), joten ei tarvinnut juurikaan piinailla, mutta toki nuoremmankin "teosta" on jo 10-vuotta aikaa, eli varmasti on vuodetkin jo tehneet pahojaan mun munasoluille ja elimistölle.
 

Yhteistyössä