Toiveissa vauva 2021

No hei itse asiassa minäkin join hiton pitkästä aikaa kunnon kännit lauantaina :ROFLMAO: :sick: Oikeesti sunnuntaiaamu oli aivan järkyttävän hirveä, muistin taas että miksi tulee otettua todella kohtuudella noin yleensä.

Meitähän on nyt täällä oikeen porukka, jotka kaikki on vetäneet kännit ja ovulaatiokin jotain sekoillut, ollut kivuton tai muuten epätavallinen. Toivottavasti tää enteilee kaikille plussaa!!:ROFLMAO::love:
 
No hei itse asiassa minäkin join hiton pitkästä aikaa kunnon kännit lauantaina Oikeesti sunnuntaiaamu oli aivan järkyttävän hirveä, muistin taas että miksi tulee otettua todella kohtuudella noin yleensä.

Meitähän on nyt täällä oikeen porukka, jotka kaikki on vetäneet kännit ja ovulaatiokin jotain sekoillut, ollut kivuton tai muuten epätavallinen. Toivottavasti tää enteilee kaikille plussaa!!
Hei mä join kans viikko ennen ovista ja olin baarissa bailaamassa! :ROFLMAO: Ja oviksen aikaankin join pari lasia viiniä :) ja niitä energiajuomia myös ihan huolella oviksen jälkeen mistä @Shibali tais kans mainita :D
 
Mulla tuli kans ovisplussa pari päivää aiemmin ja ei mitään kipuja, toivon samaa, että tulis plussa ja kun ryypiskelyäkin taustalla, niin ainaki rennosti otettu ja tosiaan lyhyt luteaalivaihe on huono, mutta jos esim. 10vrk tai enemmän, niin pitäs olla ok. Mulla just ja just tuo 10vrk ja seukki kiertoon tulee lääkkeet.
Mulle määrätty nyt kans varmuuden vuoksi se letrozol jos tulisi ens kierto. :) Lääkäri sanoi et toivottavasti voin repiä sen reseptin, mut kirjoittaa sen varalta. :D toki toivon tärppiö tälle kuulle mut oon onnellinen et jos ei onnistu nii ei tarvii sit taas kolmea viikkoa odotella ja metsästää ovulaatiota. :D
 
  • Rakkaus
Reactions: minttuni ja Shibali
HEIIII.. Nyt ne oviskivut iskikin päälle! Nautin täysin sieluin, ai kele että koskee, mut ihanaa... Onkohan muuten mitään haittaa jos sattuis oviksenkin jälkeen ottaa pari mukia, tuli kutsu kemuihin, ja tekisi mieli ottaa rennosti ja olla ajattelematta tätä kaikkea, mutta en halua laskea mahdollisuuksia, kun ei tämä liian helppoa tunnu olevan..
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja Nokare
Hei mä join kans viikko ennen ovista ja olin baarissa bailaamassa! Ja oviksen aikaankin join pari lasia viiniä ja niitä energiajuomia myös ihan huolella oviksen jälkeen mistä @Shibali tais kans mainita
Onnea plussanneille ❤.

Mut mul menny ohi mikä toi energiajuomajyttu oli? Itse oon käsittänyt et kofeiini saattaa heikentää munasoluja tms. Paljon mahdoitte juoda? Itse teen siis aika paljon yövuoroja, ja niissä tulee juotua energiaa.. Niin oon asiaa miettinyt, että pitäisi koittaa lopettaa niiden litkiminen?
 
Heiii, mua kiinnostaa kans mikä energiajuomajuttu??? Oon luullut että niitä tulisi välttää. Koettanut vähentää kahvinjuontiakin, nykyään jo aamulla menee vähintään 0,5l+ mitä päivän aikana tulee juotua, eli yhteensä about litra päivässä :eek:
 
Siis ei varmaan oo hyväks, siis energiajuoma :D Mut siis @Shibali tais kans plussakierrossa laittaa, että oli juonut niitä enemmän, kun oli aiemmin yrittänyt välttää. Ja ite kans join nyt, kun oli aikaisia aamuvuoroja. En nyt omien kokemusten mukaan kuitenkaan suosittele energiajuomaa tai alkoholia vinkiks tärppäämiseen :D
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja Shibali
Joo, hep energiajuomakerhoon! :ROFLMAO: mä siis elin tosi tarkkaa elämää koko alkuvuoden kun yritin optimoida olosuhteita et tärppi tulis. En juonu yhtään energiajuomaa, enkä alkoholia. Mut sit tärppikierrossa join monia energiajuomia ja kuohariakin tuli juotuu oviksen jälkeen. En myöskään juonu greippimehuu kun sitä olin siihen asti juonu. En mäkään energiajuomia suosittele just kun kofeiinii vissiin pitäs välttää, mut luulen et se tietty rentous ja samase asenne ehkä sit autto, mulla oli myös kiire muissa jutuissa niin en tärppikierrossa ehtiny niin paljoo miettii tätä ”vauvaprojektia”. En myöskään uskony tärppiin niin aattelin et sama se jos nyt sit vedän sitä energiajuomaa ja viinii :D
 
Mulla siis ongelmana nimenomaan vuorotyö ja energiajuomat... En vaa jaksa valvoa Öitä jos en juo noita, kahvia ku en voi sietää. Toki oon koittanu vähentää, mut en oo pystyny lopettaa kokonaa. Nyt menee energiajuomaa vaihtelevasti 1-3 tölkkiä päivässä (etenkin yövuoroissa) riippuen tölkin koosta... Toki tiedän et jos raskaaksi tulen niin pakko sit yrittää ees kahvikupin voimalla yövuorot..
 
Hetkeen en ole jaksanut käydä täällä ollenkaan, kun arki tuntuu kovin rankalta. Mies tekee kellon ympäri töitä ja itse yritän hoitaa lapsen ja kodin ja pitää kaikki langat käsissä. Tällä hetkellä vauvan yrittäminenkin tuntuu jotenkin ihan ufolta, mutta ei tämä tilanne voi kovin kauaa jatkua näin kaoottisena. Jotenkin en usko, että tämä kierto on meidän kierto, sen verran ollaan molemmat stressistä.

Hauska sattuma, että täällä puhutaan ovulaatiokänneistä - itse juuri siivoilin meidän "viinakaappia" (varsin suureellinen nimitys, siellä on vaan pari pulloa, ei kumpikaan juuri juoda) ja mietin, pitäisikö viikonloppuna tehdä jotain kivaa ruokaa ja avata punaviinipullo. Silloin voisi olla ovulaatio, jos kuukautiset on säännöllistynyt :D

Onnea kaikille plussanneille! <3

Huomasin muuten tuossa listalla pienen painovirhepaholaisen, eli toiveissa on 2. lapsi, ei 3. kolmas.
 
Hetkeen en ole jaksanut käydä täällä ollenkaan, kun arki tuntuu kovin rankalta. Mies tekee kellon ympäri töitä ja itse yritän hoitaa lapsen ja kodin ja pitää kaikki langat käsissä. Tällä hetkellä vauvan yrittäminenkin tuntuu jotenkin ihan ufolta, mutta ei tämä tilanne voi kovin kauaa jatkua näin kaoottisena. Jotenkin en usko, että tämä kierto on meidän kierto, sen verran ollaan molemmat stressistä.

Hauska sattuma, että täällä puhutaan ovulaatiokänneistä - itse juuri siivoilin meidän "viinakaappia" (varsin suureellinen nimitys, siellä on vaan pari pulloa, ei kumpikaan juuri juoda) ja mietin, pitäisikö viikonloppuna tehdä jotain kivaa ruokaa ja avata punaviinipullo. Silloin voisi olla ovulaatio, jos kuukautiset on säännöllistynyt

Onnea kaikille plussanneille! <3

Huomasin muuten tuossa listalla pienen painovirhepaholaisen, eli toiveissa on 2. lapsi, ei 3. kolmas.
@neilikkaruusu, tsempit täältä sinne, oon kohtalotoveri! Täälläkin mies ollut törkeän paljon töissä koko kesän (loma vasta edessä) ja itse yritän keksiä tekemistä lasten kanssa ja pitää kodin kunnossa. Välillä menee niin hermo olla ainoa aikuinen aina vaan kotona, et oon tyyliin eropapereita tilaamassa ja ärsyttää että vauvahaaveitakin ainainen töissäolo hankaloittaa. :rolleyes:Mutta eiköhän tää tästä lomalla taas helpota❤
 
Hetkeen en ole jaksanut käydä täällä ollenkaan, kun arki tuntuu kovin rankalta. Mies tekee kellon ympäri töitä ja itse yritän hoitaa lapsen ja kodin ja pitää kaikki langat käsissä. Tällä hetkellä vauvan yrittäminenkin tuntuu jotenkin ihan ufolta, mutta ei tämä tilanne voi kovin kauaa jatkua näin kaoottisena. Jotenkin en usko, että tämä kierto on meidän kierto, sen verran ollaan molemmat stressistä.

Hauska sattuma, että täällä puhutaan ovulaatiokänneistä - itse juuri siivoilin meidän "viinakaappia" (varsin suureellinen nimitys, siellä on vaan pari pulloa, ei kumpikaan juuri juoda) ja mietin, pitäisikö viikonloppuna tehdä jotain kivaa ruokaa ja avata punaviinipullo. Silloin voisi olla ovulaatio, jos kuukautiset on säännöllistynyt

Onnea kaikille plussanneille! <3

Huomasin muuten tuossa listalla pienen painovirhepaholaisen, eli toiveissa on 2. lapsi, ei 3. kolmas.
Tsemppiä! Toivottavasti miehesi työtilanne rauhoittuu :confused: (y)
Muutin listaan tuon lukumäärän:giggle:
 
@Lillanna joo, täälläkin välillä tuskastuneena ja väsyneenä mietin, että erotako pitää, että hommaan tulisi jotain järkeä. Onneksi tämä on vain väliaikaista, lomaa odotellessa! Mutta todella nostan hattua kaikille yksinhuoltajille, ja niille jotka vuosikausia hoitavat lapset ja kodin kun puoliso on esim. runsaissa matkahommissa.

@Loree Kiitos! :)
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
HEIIII.. Nyt ne oviskivut iskikin päälle! Nautin täysin sieluin, ai kele että koskee, mut ihanaa... Onkohan muuten mitään haittaa jos sattuis oviksenkin jälkeen ottaa pari mukia, tuli kutsu kemuihin, ja tekisi mieli ottaa rennosti ja olla ajattelematta tätä kaikkea, mutta en halua laskea mahdollisuuksia, kun ei tämä liian helppoa tunnu olevan..
Minä olen ollut todella varovainen juomisen suhteen, mutta nyt tosiaan kunnon kännit ennen ovista ja oviksen jälkeen on mennyt myös alkoholia. 1.5v elänyt kuin raskaana olis, nyt vaan pakko vähän rentoutua. Ens kiertoon taas sit ilman alkoa, kun hoidot alkaa. Mulla monet kaverit eläneet ihan normaalisti plussaan asti, eli myös alkoholia nauttineet.
 

Miten te nyt tän tulkitsisitte? o_O Eilen eli kp 7 tosiaan tuli tuo keskimmäinen, ja tänään alin. Alin on luonnossa vielä paljon kuvaa selkeämmin haaleampi kuin tuo eilinen. Oliko ovis nyt sitten tänään? Voiko se edes tulla kp 8? Vai eikö näistä mikään vielä ole plussa ja se onkin vasta tuloillaan joskus normiaikaan?:unsure::rolleyes::poop:

Yöllä tosiaan jomotteli, muuten ei juurikaan tuntemuksia. Aikaisemmissa kierroissa ollut ihan hailuraa tommosta ton ylimmän tyyppistä viivaa, kunnes päivää-kahta ennen ovista vähän vahvistunu ja sitten tullut selkeä plussa. Hohhoijaa, on nää merkillisiä touhuja. :LOL:
 

Miten te nyt tän tulkitsisitte? Eilen eli kp 7 tosiaan tuli tuo keskimmäinen, ja tänään alin. Alin on luonnossa vielä paljon kuvaa selkeämmin haaleampi kuin tuo eilinen. Oliko ovis nyt sitten tänään? Voiko se edes tulla kp 8? Vai eikö näistä mikään vielä ole plussa ja se onkin vasta tuloillaan joskus normiaikaan?

Yöllä tosiaan jomotteli, muuten ei juurikaan tuntemuksia. Aikaisemmissa kierroissa ollut ihan hailuraa tommosta ton ylimmän tyyppistä viivaa, kunnes päivää-kahta ennen ovista vähän vahvistunu ja sitten tullut selkeä plussa. Hohhoijaa, on nää merkillisiä touhuja.
Mun silmään ei oo tuo kp7 ihan tasavahva eli jos yleensä saat tasavahvan nii eiköhän se oo viel tulossa. Mullakin oli yllättävän tumma viiva tässä kierrossa n. Viikko sit mut haaleni ja plussa tuli sit sunnuntaina
 

Miten te nyt tän tulkitsisitte? o_O Eilen eli kp 7 tosiaan tuli tuo keskimmäinen, ja tänään alin. Alin on luonnossa vielä paljon kuvaa selkeämmin haaleampi kuin tuo eilinen. Oliko ovis nyt sitten tänään? Voiko se edes tulla kp 8? Vai eikö näistä mikään vielä ole plussa ja se onkin vasta tuloillaan joskus normiaikaan?:unsure::rolleyes::poop:

Yöllä tosiaan jomotteli, muuten ei juurikaan tuntemuksia. Aikaisemmissa kierroissa ollut ihan hailuraa tommosta ton ylimmän tyyppistä viivaa, kunnes päivää-kahta ennen ovista vähän vahvistunu ja sitten tullut selkeä plussa. Hohhoijaa, on nää merkillisiä touhuja. :LOL:
Joillakin käy alkukierrosta aika lähellä plussaa ja myöhemmin tulee oikeasti plussa. Kannattaa varalta jatkaa testailua :)
 
Heips !

Oikein paljon onnee kaikille plussanneille <3

Pakko saada purkaa omaa jännitystä ja pelkoo jonnekkin :confused:Jostain syystä oon tässä alkanu pelkään etten ookkaan raskaana, vaikka oireet sopis hyvin.. Pelkään et kuvittelen kaiken Mut esim äsken sängyssä kun vaihdoin asentoo ulahdin ääneen kun tuli niin kova vihlasu alavatsalle kun vaihdoin asentoo.. Mieskin säikähti ja kysy mitä kävinja tekikö hän vahingossa jotain... :love:Toiveet nousee tietenkin kattoon vaikka ei uskalla edes toivoo kerta pelkää pettyvänsä ja pahasti

Meinasin uskaltaa torstaina dpo 10 tehdä herkän testin :X3:
 
Listaan voi päivittää tälle päivälle kp29/32-36. DPO 11. Kierto tasoittunut jonkin verran alkuvuodesta. :)

Kesä on mennyt tosi nopsaan enkä ole kovin paljoa ajatellut edes vauvajuttuja. Mutta nyt loppukierrosta sitä on taas bongaavinaan jos jonkinmoista oiretta. Tässä kierrossa yritystä oli just oikealla hetkellä.

Onnea kaikille plussanneille <3
 

Yhteistyössä