Toivottavasti tämä olisi pahaa unta

  • Viestiketjun aloittaja Tepa
  • Ensimmäinen viesti
Tepa
Tultiin perheen kanssa tuossa illalla kaupasta ja kysyin sit mieheltäni et saisinko lukea päivän uutiset hänen puhelimestaan.. Mies sanoi et mikäs siinä ja otin miehen puhelimen ja luin puhelimesta ensin iltasanomien uutiset ja sit aloin seikkailemaan ihan muuten vaan Wapissa kun matkaa kotiin vielä kuitenkin oli.
Sit vahingossa painoin sivuhistoria sivulle ja yllätys oli suuri. Sivuhistoriassa oli yhden deittisivuston osotteita. Päätin sit kuitenkin käydä katsomassa mitä mies siellä sivulla oli käynyt ja voi taivas siinä vaiheessa mun maailma romahti. siellä sivulla oli miehen kuvia vaikka kuinka paljon. eli mies haki seuraa sieltä sivuilta.

Mä oon aivan romuna, mulla ei järki toimi mihinkään suuntaa ja kaiken lisäksi miehen piti lähteä yövuoroon töihin. Eli ei oikeastaan ehditty edes puhuakaan.
Eihän tämä voi tapahtua mulle. Meillä on kaks ihanaa lasta ja kolmas tulossa. Juuri ostettu talo ja nyt sit tälläinen juttu :(
 
Tepa
Sanoin ja mies ei oikeastaan aluksi puhunut mitään. sit ennen töihin lähtöä alkasi itkemään ja kysyi et saako nukkua siihen asti takkahuoneen sohvalla kunnes olen tehnyt päätöksen meidän suhteesta
 
clivia
Kyllä niitä vaan on niin kusipäisiä miehiä olemassa.MUllekkin yks mies chatissa ehdotteli salaista seksisuhdetta,kertoi että on pannut moniakin naisia kyseisestä chatista.Ennestään kaksi pientä lasta 2v ja 4 v ja ero tullut vaimon kanssa kun kärys pettämisestä.Uusi avokki viimeisillään paksuna ja taas haki ukko seksiseuraa netistä.Oman naamakuvansa antoi jokaiselle halukkaalle naiselle.Eikä ole ollu suinkaan ainoa ukkomies joka on salaista seksisuhdetta ehdottanu.
Yks ukko laittoi yleiseen jakeluun kotisivunsa mistä näkyi mm. vaimon puhelinnumero ja työpaikka,salaista seksiseuraa haki tämäkin mies yllätys yllätys.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tepa:
Sanoin ja mies ei oikeastaan aluksi puhunut mitään. sit ennen töihin lähtöä alkasi itkemään ja kysyi et saako nukkua siihen asti takkahuoneen sohvalla kunnes olen tehnyt päätöksen meidän suhteesta
Voi ei :(

Tuntuu että miehesi tahtoo eroa, jos noin suhtautui ja mies tahtoo miettiä suhteenne tulevaisuutta.

:hug:
 
XXS
Osasiko miehesi kertoa, MIKSI hän hakee seuraa netistä? On iso ero siinä, onko vain utelias katselemaan, millaista seuraa olisi tarjolla vai onko todella oikeasti etsimässä seksi- tai seurusteluseuraa.
 
Tepa
Mies ei osannut sanoa miksi teki niin.. sanoi vaan et kun meillä on välillä ollut vaikeaa.. Ja onhan meillä välillä vaikeaa ollutkin, mut mun mielestä ollaan saatu asiat selviksi.. Mut ei sitten taideta olla selvitettykään.
Mies heti sanoi et sängyssä ei ole muiden nasiten kanssa ollut vaan on vaihdellut aina välillä muiden naisten kanssa kuvia..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tepa:
Mies ei osannut sanoa miksi teki niin.. sanoi vaan et kun meillä on välillä ollut vaikeaa.. Ja onhan meillä välillä vaikeaa ollutkin, mut mun mielestä ollaan saatu asiat selviksi.. Mut ei sitten taideta olla selvitettykään.
Mies heti sanoi et sängyssä ei ole muiden nasiten kanssa ollut vaan on vaihdellut aina välillä muiden naisten kanssa kuvia..
mutta muista että vaikka teillä olisi ollut kuinka vaikeaa niin ei se todellakaan oikeuta seuranhakuun muualta, jos on sitouduttu toiseen ihmisen niin silloin ei muita haeta. :hug:
 

Yhteistyössä