Toka raskaus ja maha

Millä viikoilla teillä on näkyny tokasta maha?Tai siis alkanu pömpöttään?Sillai että ootte ite huomannu,ei muiden oo viä täytyny huomata.Ja ootko pieni-vai isokokoinen noin ninku muuten?

Ja sit..isokokoisemmat..Onko tein makkarat vaan siirtyny eteenpäin vai onko tullu selkeesti pyöree maha?

Itellä alkuraskaudessa ekaa ja vielä tähän mennessä ainutta odottaessa tuntu siltä että läskimakkarat vaan siirty ekan 25 viikon aikana ja sen jälkeen vasta näytti raskausmahalta. :D

Kiitos. :flower:
 
Olen hoikka muuten, mutta maha (ja napa) pullahti esiin rv20. Painoa sen sijaan alkoi tulla vasta rv25 mutta johtui varmasti pahasta olosta.
Ärsyttävin vaihe on kyllä kun kaikki luulee että on vain pulskistunut ja maha on vaan plösän näköinen :) mutta kyllä tuo tuosta vielä tulloo!
 
Mulla ekassa raskaudessa alkoi muut todella vasta huomata just 25 viikon jälkeen. Nyt ollaan menossa rv 16+ ja nyt alan huomata mahan kasvaneen ja alkaneen pyöristyäkin enempi vauvamasun muotoon. Aikaisemmin maha on kyllä kasvanu ja läskikerros vaan eteen päin ;) ja olen näyttänyt et oisin lihonnu kymmenen kiloa :D. ja mulla bmi 26 eli ei ihan hoikassa kunnossa...
 
Matilda84
Rv10 jo huomasi että on raskaana.
Tänään sain ihan mielenkiintoisen kommentin lääkärissä.Olen nyt rv 20+ ja lääkäri tokas mulle että mahan koon perusteella hän olisi arvioinut rv13max saatika ollenkaan raskaana :whistle: Täytyy lähettää rillit sille lekurille :p
 
äiti
kolmas raskaus ja näkyi jo 10. viikolla aivan selvästi. BMI ollut 19 ennen raskautta eli aika hoikkis olen. Maha pömsähti todella aikaisin! Samoin taisi olla toisessa raskaudessa. 12. viikolla oli jo kaikille selvää.
 
Toisesta maha alkoi pömpöttää viikolla 14, ja viikolla 16 oli jo ihan selkeä maha. Tosin en tiedä oliko turvotustakin paljon mukana, oksensin 3kk aika paljon ja tuntui ihan pöhöttyneeltä olo vaikka laihduin. Kolmatta odottaessa maha oli vielä viikolla 18 todella pieni, löysä paita kun oli päällä olisi voinut olla melkein turvotusta. Oikeastaan viikolla 23-24 vasta näkyi selkeästi.
 

Yhteistyössä